Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2014 #11961 Skrevet 5. juni 2014 Det musikalske du var på i går kveld, var det noe stort? Svogeren min og flere kjente var nemlig på en storkonsert i distriktet i går kveld... :kaffekopp:
Roadrunner Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #11962 Skrevet 5. juni 2014 Det musikalske du var på i går kveld, var det noe stort? Svogeren min og flere kjente var nemlig på en storkonsert i distriktet i går kveld... :kaffekopp:
Roadrunner Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #11963 Skrevet 6. juni 2014 Trøtt som en sokk... Snart senga tror jeg, gleder meg stort. Lufte gjesten litt før det er leggetid, ellers ingen store planer.
Skravla Skrevet 6. juni 2014 #11964 Skrevet 6. juni 2014 Bør snart krype til køys jeg også. Buss herfra 6.25 i morgen tidlig blir hardt. Men det blir fint etterhvert som jeg våkner.
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2014 #11965 Skrevet 7. juni 2014 Morn-morn. Hvordan står det til med yndlings-Fuggel'n min i dag? Bør snart krype til køys jeg også. Buss herfra 6.25 i morgen tidlig blir hardt. Men det blir fint etterhvert som jeg våkner. God tur, hvor enn du skal på tur.
Roadrunner Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #11966 Skrevet 9. juni 2014 :is: Eneste som frister skikkelig men som ikke finnes i fryseren her... Knallvær og over 20 grader i skyggen - herlig! Også på en fridag Ikke så mye å melde fra denne kanten egentlig. Gjesten dro hjem i går kveld, og jeg tar livet med ro. Mye som burde vært gjort, men ikke i dag... Gått nesten 7 km tur med venninne, og har planer om en ettermiddag på verandaen med Mr. Adler-Olsen. Digg! Ja, også blir det soltørket sengetøy på senga senere. Perfekt!
Roadrunner Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #11967 Skrevet 10. juni 2014 Mårnings! Tirsdag, trøtt fuggel og heldigvis snart helg Neste røde dag i kalenderen er første juledag, er ikke det skrekkelig lenge til da? Smått hektiske dager igjen, men satser på at det roer seg etter torsdagen. Kunne man så fått en avklaring raskt og greit så hadde jeg vært overlykkelig. Men tiden vil vise. Ingen store planer for helgen tror jeg, pusle i heimen, kanskje treffe folk og ellers ta det rolig. Klar for mer finvær jeg altså Meldt endel regn i ettermiddag, men så skal det visst bli fint igjen i morgen. Ikke verst! Hvordan står det ellers til rundtom da?
Sauen Shaun Skrevet 10. juni 2014 #11968 Skrevet 10. juni 2014 Mornings. Kan ikke klage på tilstanden i Fjøset. Ganske så bra her. Jeg vet ikke helt hvor Turbo er, men føler meg likevel ganske trygg på at hun fremdeles ikke har blitt god nok jeger til å få tak i noen av slektningene dine. Noe jeg ikke er like fornøyd med, er at det ser ut til at dine hektiske sommerdager faller sammen med Sauens besøk i Fuggelland. Men jeg har et lite håp om at du kanskje kan ta deg en liten pause i alt arbeidet for å møte meg.
Roadrunner Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #11969 Skrevet 10. juni 2014 Hmmm.... Når er det sauen kommer hitover? Har ikke helt kontroll på kalenderen skal jeg være ærlig, så det er mulig jeg har spurt før... Men fuggel'n trenger gjerne en matbit eller å lufte ryggen litt, så noe må vi da klare å få til? Om det ikke viser seg at du kun er her 20.-21. juli, da kan det nok bli litt heftig...
Sauen Shaun Skrevet 10. juni 2014 #11970 Skrevet 10. juni 2014 Sauen kommer ca 15.juli og blir en drøy uke. Billetter er ikke kjøpt enda. Så dato blir satt etter hva som er rimeligst når jeg skal kjøpe billetter. Og det blir gjort om en drøy uke (må ha penger først).
Roadrunner Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #11971 Skrevet 10. juni 2014 Vi må vel klare å få til noe den uka, selv om det kanskje er litt armer og bein innimellom her. Må jo lufte vingene litt Lunsj unnagjort, og det er bare å cruise inn mot ettermiddag og huslige sysler. En kjapp tur innom butikken på vei hjem (trenger litt middag og litt frukt), før hjem til rydding av div, samt støvsuging og litt generell rengjøring.
Sauen Shaun Skrevet 10. juni 2014 #11972 Skrevet 10. juni 2014 Vi må vel klare å få til noe den uka, selv om det kanskje er litt armer og bein innimellom her. Må jo lufte vingene litt
Roadrunner Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #11973 Skrevet 10. juni 2014 Støvsuging og litt småplukk gjenstår, men det får man ta i morgen. Nå
Roadrunner Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #11975 Skrevet 12. juni 2014 Mårnings! Litt i dag, kjenner det skal være godt når vi treffer helga denne uka. Armer og bein her!
Daria Skrevet 12. juni 2014 #11977 Skrevet 12. juni 2014 Lykke til, måtte det bli folksomt og innbringende
Roadrunner Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #11978 Skrevet 12. juni 2014 Takk! Påfyll trengs visst Går mot lunsj, og fått gjort litt her i alle fall. Vurderer å gå noen minutter før i dag, så jeg slipper å løpe rundt som ei skrullete høne etter jobb ute - hjelper godt
Sauen Shaun Skrevet 12. juni 2014 #11979 Skrevet 12. juni 2014 hos deg ja... heldig du... her er det :regn: Det bøtter rett og slett ned. Til og med Turbo synes det er best inne i dag. Var ute en times tid, men da var det rett og slett nok for henne. Siden har hun bare sovet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå