Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sauen skal også på utendørskonsert til helgen. Så fint vær høres fantastisk ut. :hoppendeglad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sauen skal også på utendørskonsert til helgen. Så fint vær høres fantastisk ut. :hoppendeglad:

I know :lur:

Håper det svarer til forventningene :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

Mandag... Vrakmandag...

Fuggel'n lå lenge før søvnen tok tak i går kveld, og er heller trøtt i dag gitt. Men det er vel bare å mobilisere det som trengs og komme igang med dagens gjøremål.

Skrevet

Jatakk! :kaffekopp:

En time til lunsj... *teller*

Skrevet

Her startet dagen alt for tidlig så jeg har rukket både første og andre frokost.... og nå er det kake. :nigo:

Skrevet

Høres ikke feil ut! :nigo:

Her er lunsj unnagjort, og fuggel'n har innsett at innstramminger på kostholdet MÅ til. Kan ikke vente til etter ferien - dette er ikke moro lengre. Går bare gale veien... :sukk: Skikkelig nedtur på lørdag, og nå prøver jeg å være flink - igjen. :murvegg:

Skrevet

Uff, det er ikke gøy når det går gærne veien nei. :troest:

Skrevet

Har ikke orket å finne frem vekta igjen, får starte uten å vite.

Vil ikke vite - vil vente litt før jeg sjekker hvor galt det eventuelt er.

Men å ikke passe klær eller kunne kjøpe det jeg faller for, og samtidig føle seg oppblåst og svær er ingen god følelse. Så justeringer trengs! :opplyser:

Skrevet

Har hatt den følelsen jeg også, og det er ikke godt. :troest:

Heldigvis mye bedre nå enn for et år siden for min del. Men fremdeles er det langt igjen til jeg er der jeg ønsker å være...

Skrevet

Tirsdag, finværet er på vei, fuggel'n er foreløpig ikke helt vrak og det rusler og går mot helg. Nest siste tirsdagen før ferie! :bolledeig:

Er invitert til de indre bygder på grillings i dag, så blir nok en kjøretur etter jobb. Håper bare det ikke blir så sent, har endelig fått ei god natts søvn, og ikke lyst til å ødelegge igjen. Hadde jevnt over hodepine etter lunsj i går, og tok et par piller i håp om at det skulle gi seg slik at jeg fikk sove. Ser ut til at det hjalp, fått sove ganske godt i natt. Mistenker at det er endel som sviver i toppen for tida gitt... :sjenert:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper hodet holder seg bra i dag da. Hodepine er ikke noe særlig. Men kanskje ikke noe rart om du kjenner litt på det i disse tider...

Skrevet

Hodet har vært mye bedre heldigvis! Litt småmurring, men tilnærmet ubetydelig :jepp:

Vært en smått hektisk dag på jobb, og timene har i grunn gått ganske fort.

45 min igjen :hoppe:

Skrevet

Fasinerende...

Jeg ba om å få tilsendt et prospekt på epost samme dagen som jeg også ba om prospektet på den eiendommen jeg nå har kjøpt. Fikk prospektet på sistnevnte (min) umiddelbart, det andre prospektet fikk jeg for et par dager siden. LITT sent? Nesten 2 måneder?? :klo:

Ellers endel vind og skyer utenfor, men YR lover at det skal bli blå himmel og sol etterhvert. Jeg er klar :opplyser:

Skrevet

:hoppendeglad: Fredag! :strix:

Nest siste fredagen før ferie - fuggel'n er superklar for helg!

Gleder meg til en laaaang kveld i godt selskap og med god musikk i kveld, i strålende :sol:

Ser værvarselet for søndagen begynner å se ruskete ut - er det Sauen som har tatt med seg noe nedover? :klo:

Fikk pakket litt i går også, småpusling i heimen og litt avslapning. Veldig klar for ferie nå ja! Selv om det blir styr....

Skrevet

Knall kveld i går! :bolledeig:

En god latter, god musikk, godt selskap, velorganisert og trivelig. Klager ikke stort altså! Jo, klager på to ting: folk som skravler høylytt gjennom roligere sanger eller sanger de ikke kjenner. Altfor mange og altfor høy skravling. Og som et tilleggspunkt: altfor fulle mennesker. Greit å kose seg med en øl eller tre i sola, men å kun kjøre alkohol som tørstedrikk siden tidlig ettermiddag i nærmere 30 graders varme funker ikke. Slitsomt og unødvendig (jepp, hjelpeapparatet fikk sitt å stri med utover kvelden...).

Ellers: :nigo:

Skrevet

Hjelpeapparatet hadde omtrent samme jobb i går også. :opplyser:

Fulle folk var det nemlig mange av i går også. Men skravling var jeg ikke spesielt plaget av - heldigvis.

Skrevet

Mandag - siste arbeidsmandagen før ferie! :hoppe:

Fuggel'n er trøtt, litt ukonsentrert og veldig klar for å sove/hvile, men ser vel ikke at det skjer sånn helt med det første. Jaja, får bare bite tennene sammen og fokusere på det som må gjøres.

Skrevet

Og vips var det sikret en konsertbillett i slutten av september :nigo:

Vært planlagt lenge, bare ventet på at billettene skulle bli lagt ut... *litt utålmodig*

Overtidsjobbing unnagjort :veslejenta:

:natti:

Skrevet (endret)

Hallo, her mangler det vel noe...?

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...