Roadrunner Skrevet 12. august 2014 Forfatter #12141 Skrevet 12. august 2014 (endret) Renset og bandasjert igjen, så får jeg se status i morgen. Satser på at det går seg til Men skal ta det på alvor om den ikke slutter å skape seg. Høres verre ut med fingeren din, Skravla! Lege?? Jeg har ikke noe spes vondt, kan gå normalt og fungerer fint. Bare litt press på utsiden av ankelen og litt tungvindt med sko... Endret 12. august 2014 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2014 #12142 Skrevet 13. august 2014 God morgen. Hvordan står det til med foten til Fuggel'n og fingeren til Skravla?
Roadrunner Skrevet 13. august 2014 Forfatter #12143 Skrevet 13. august 2014 Plutselig nesten onsdag ettermiddag før jeg får svart jo... Men det betyr at vi er over halvveis i uka! Ankelen har hovet opp litt igjen utover dagen, men var ganske fin i morges (etter å ha lagt i ro i natt). Jeg er i gang med skikkelig sårstell igjen, så gir det litt mer tid før jeg evt snakker med legen. Har planer om litt fysisk utskeielse i morgen, med sko på - så får jeg se på fredag hvordan det ser ut. Men plager meg ikke særlig, så
Sauen Shaun Skrevet 14. august 2014 #12144 Skrevet 14. august 2014 Heisann! Hvordan er det i Fuggelland i dag? Har Bertha gitt seg? Og hvordan er det med ankelen?
Roadrunner Skrevet 14. august 2014 Forfatter #12145 Skrevet 14. august 2014 Bertha herjer villt og hemningsløst i dag, med varsel om tildels store nedbørsmengder i formiddag. Men så skal det visst lette litt, og de truer med opphold fredag og lørdag Tanken er litt utendørs idrett i ettermiddag, men jeg vurderer sterkt å stå over. Hovedsakelig på grunn av vær/føre (møte vått!), men også av hensyn til ankelen. Virker som om såret har begynt å gro litt, og det klør nesten ikke. Men hovnet igjen på ettermiddagen i går, og strammet litt. Ganske fin igjen etter ei natts søvn, så ser det ann utover dagen/morgendagen. Satser på at det går seg til. Møtetid!
Roadrunner Skrevet 14. august 2014 Forfatter #12146 Skrevet 14. august 2014 Trenger blodtrykksmedisin snart.... Får fakturaer jeg ikke skulle hatt, får ikke det jeg skulle hatt og stanger hodet i veggen hos ymse kundeservice-personer. Hvorfor skal ting være så inderlig og vanvittig vanskelige? Jeg har flyttet, jeg har meldt adresseendring, jeg har ringt og gitt beskjed, jeg har sagt opp avtaler og diverse, men ALLIKEVEL
Daria Skrevet 14. august 2014 #12147 Skrevet 14. august 2014 Ting tar tid - særlig når du flytter midt på sommeren... Jeg fikk telefon fra lisensavdelingen til NRK etter at jeg hadde flyttet sist - de hadde vært på kontroll på adresse XXX dagen før og jeg hadde ikke vært hjemme. Ikke så rart, svarte jeg, jeg bor ikke der lenger - og det trodde jeg dere visste, ettersom jeg fikk lisensregninga sendt til min nye adresse i forrige uke...
Roadrunner Skrevet 14. august 2014 Forfatter #12148 Skrevet 14. august 2014 NRK slettet avtalegiroen fra nettbanken min, og fikk brev om at den ikke skulle betales. Men ikke fått noen ny... CanalDigital har jeg vært i kontakt med MINST 2 ganger i uka i snart 4 uker for ymse saker, fremdeles ting som ikke er ordnet opp i (som skulle vært fikset for 4 uker siden). Det gamle borettslaget sender fremdeles fakturaer, og strømselskapet har litt å ordne opp i. Skjønner at det ikke er helt enkelt når folk flytter midt i ferien, men spesielt de ulike svarene og måten ting har artet seg med Canal Digital har vært heller slitsomt til tider. Ny person hver gang, forteller HELE historien hver gang og får nytt svar hver gang. Herlig... Men nå skulle jeg nå bli kredittert for et par beløp, de skulle rydde opp i systemene sine og jeg skulle få tilsendt en kabel jeg i utgangspunktet etterlyste 21.juli... Hjelper ikke at dagen startet med at jeg måtte bruke opp ALL tålmodigheten min på en kollega som ikke ville forholde seg til det jeg forsøkte å forklare/lære vedkommende. Joda.... Mistenker at bedriftsidretten utgår i dag, joggesko var ikke spesielt behagelig å gå med gitt. Men jeg får se, fremdeles et par timer til jeg må bestemme meg. Kanskje få ordne noen ærend i stedet, før venninnebesøk senere?
Daria Skrevet 14. august 2014 #12149 Skrevet 14. august 2014 Jeg har hatt eviglange affærer med både Telenor og Tele2 - hva er det med disse nettselskapene? Det jeg lærte av det var å ta all kommunikasjon skriftlig... Men at borettslaget ikke klarer å holde orden på sånt er ikke akkurat imponerende, Hvis bare det å ha på seg joggeskoene gjør vondt, høres det ikke akkurat ut som noen superidé å trene i dem...?
Roadrunner Skrevet 14. august 2014 Forfatter #12150 Skrevet 14. august 2014 Jeg har hatt eviglange affærer med både Telenor og Tele2 - hva er det med disse nettselskapene? Det jeg lærte av det var å ta all kommunikasjon skriftlig... Men at borettslaget ikke klarer å holde orden på sånt er ikke akkurat imponerende, Hvis bare det å ha på seg joggeskoene gjør vondt, høres det ikke akkurat ut som noen superidé å trene i dem...? Tanken streifer meg også innimellom... Blir nok en liten tur innom apoteket og et par butikker, så hjem til støvsugeren og litt pusling før besøket kommer. Får heller komme sterkere tilbake senere på treningsfronten, og kanskje få med meg en spinningtime i helga? Mener spinningskoene gikk noe bedre enn joggeskoene (som tross alt forårsaket skaden).
Skravla Skrevet 14. august 2014 #12151 Skrevet 14. august 2014 Sist jeg flyttet så sa jeg opp kabeltv på gammel adresse. På ny adresse var det annen leverandør. Telenor (som var leverandør på gammel adresse) ringte meg - de lurte på oppsigelsen av kabeltv. Den kunne jo overføres. Mitt svar til "selger" var da - Har dere begynt å levere til min nye adresse... selger sjekker desperat og et spakt "nei" kommer. Da mente jeg at det måtte være grunn god nok til oppsigelse.
Roadrunner Skrevet 14. august 2014 Forfatter #12152 Skrevet 14. august 2014 Sist jeg flyttet så sa jeg opp kabeltv på gammel adresse. På ny adresse var det annen leverandør. Telenor (som var leverandør på gammel adresse) ringte meg - de lurte på oppsigelsen av kabeltv. Den kunne jo overføres. Mitt svar til "selger" var da - Har dere begynt å levere til min nye adresse... selger sjekker desperat og et spakt "nei" kommer. Da mente jeg at det måtte være grunn god nok til oppsigelse. Det skal ikke stå på viljen til å beholde deg som kunde....
Sauen Shaun Skrevet 14. august 2014 #12153 Skrevet 14. august 2014 *plutselig angrepet av flytteangst*
Roadrunner Skrevet 14. august 2014 Forfatter #12154 Skrevet 14. august 2014 Det går sikkert knall med flyttingen, Sauen Jeg bare fyrer meg opp litt her innimellom...
Roadrunner Skrevet 15. august 2014 Forfatter #12155 Skrevet 15. august 2014 (endret) Det er oppholdsvær, og... *trommevirvel*... FREDAG! Veldig klar for helg ja! Skal slappe av, pleie gnagsår, på jentekveld og få lest ferdig boka jeg holder på med. (Harlan Coben - "Ikke et ord" ). Endret 15. august 2014 av Roadrunner
Daria Skrevet 15. august 2014 #12156 Skrevet 15. august 2014 Fredag er fint Det hender jeg åpner utgangsdøra fredag morgen, ser Aftenposten og Morgenbladet ligge utenfor og får meg en gledelig påminning - det er jo fredag! Ikke alltid jeg har kommet på det av meg selv så tidlig
Skravla Skrevet 15. august 2014 #12157 Skrevet 15. august 2014 Det er fredag og helgens store kvaler er om jeg skal jobbe lørdag eller søndag.
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2014 #12158 Skrevet 15. august 2014 God morgen. Det går sikkert knall med flyttingen, Sauen Jeg bare fyrer meg opp litt her innimellom... Takk. Det går sikkert bra (bare jeg finner et sted å bo...). Og nå er det strengt tatt bare tv-lisensen som må omadresseres (og det har alltid gått problemfritt de gangene jeg har flyttet). Eneste abonnementet jeg har i tillegg er mobilen, og der kommer regningen i nettbanken. Så det bør gå rimelig greit med sånne ting ihvertfall. :kaffekopp. Det er oppholdsvær, og... *trommevirvel*... FREDAG! Veldig klar for helg ja! Skal slappe av, pleie gnagsår, på jentekveld og få lest ferdig boka jeg holder på med. (Harlan Coben - "Ikke et ord" ). Høres ut som du har gode og fornuftige planer for helga. Håper du får hvilt, stelt sårene og kost deg masse. Fredag er fint Det hender jeg åpner utgangsdøra fredag morgen, ser Aftenposten og Morgenbladet ligge utenfor og får meg en gledelig påminning - det er jo fredag! Ikke alltid jeg har kommet på det av meg selv så tidlig I dag skjønte jeg ikke hvilken dag det var før andakten på radio (noen var trøtt og helt på bærtur da hun sto opp). Det var først da det kom "mot helg" i stedet for andakt at jeg skjønte det var fredag.
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2014 #12159 Skrevet 15. august 2014 Det er fredag og helgens store kvaler er om jeg skal jobbe lørdag eller søndag. Usj, det høres litt kjipt ut.
Roadrunner Skrevet 15. august 2014 Forfatter #12160 Skrevet 15. august 2014 Jeg SLITER Burde kanskje bare gå hjem? Ikke joggesko? Ikke jeans? Og ikke trauste sandaler uten hæl, bling og feminin faktor? Godt jeg jobber i distriktene (utenfor Sinsenkrysset) Fremdeles her, hva skjer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå