Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste sliter her.

Ser at man skal se på de oppover i hierarkiet og der finnes alt fra joggesko, spagettistropper og til tekkelige drakter. *forvirret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den artikkelen kan kokes ned til denne ene setningen:

Husk på at alt har å gjøre med stedet du jobber på

...som gjør hele resten av teksten overflødig. Selv om man begrenser det til å bare snakke om kontorjobb, så er jo forskjellene mildt sagt store der også. Jeg hadde aldri behov for å ha en blazer hengende på kontoret, for å møte kunder og klienter var ikke en del av jobben min. Det mest brukte arbeidsantrekket blant gutta der var joggesko, jeans og hawaii-skjorte...

Endret av Daria
Skrevet

Aldri noen blazer her heller. Og joggesko blir det stort sett hver dag - trøblete føtter løser den saken effektivt. Jeans også... Møter ikke kunder, kun leverandører av noe utstyr, samt ansatte i andre selskaper i konsernet. Men stort sett kun kollegaer på huset.

Skrevet

:kaffekopp:

Mandag morgen, ny uke er i gang. Trøtt fuggel, men henger foreløpig sammen. Var trøbbel på jobb i går, så ble drøye tre timer jobbing i går ettermiddag. Litt oppstykket søndag ja... :sukk: Men alt ordnet seg til slutt, fikk laget meg sen middag og kantet på sofaen litt før det var tid for senga.

Gnagsår er bedre, så planen er en tur i fint terreng i ettermiddag. MÅ bare begynne å bruke skikkelige sko igjen, kan ikke gå på sandaler til evig tid (9 grader i morges, litt friskt med sandaler og barbeint gitt :fnise: ). Lar sårene hvile i arbeidstiden og bruker sandaler i dag, men i ettermiddag blir det bandasje på igjen, gode sokker og joggesko.

Fylle vannflaska kanskje? :klo:

Skrevet

Mornings. :kaffekopp:

Godt å høre at sårene begynner å bli bedre. :jepp: Håper du får en fin rusletur i ettermiddag.

Skrevet

Sandaler på jobb idag for å ikke irritere sårene mer enn nødvendig, så da satser jeg på at det går fint med en tur i joggesko i ettermiddag. :jepp:

Akutt trøtt her - og lunsj hjalp ikke akkurat... Sove snart? :klo:

Skrevet

Mårnings!

Småpjusk i formen i dag, men ikke syk... Bare litt tung i toppen, litt varierende varm/kald, stiv i nakken og trøtt. Jaja, skal vel klare å fungere sånn nogenlunde, så satser på at det går greit.

Gikk greit på tur med joggesko i går også, litt sårt, og hadde væsket bittelitt, men klager ikke. Godt å kunne ha på ordentlige sko igjen, uten at det er konstant vondt. Ingen treningsplaner for ettermiddagen, tenkte jeg skulle få handlet litt og kanskje få bestilt ei gjesteseng også. Må benytte sjansen nå som det er litt tilbud rundtom! :jepp:

:natti:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Småpjusk Fuggel liker jeg ikke. Nå synes jeg definitivt at alle basselusker skal la deg være i fred. De har da plaget deg mer enn nok det siste året. :kose:

Skrevet

Endte med et par paracet i går kveld, og litt småpusling i heimen. Skulle vært avsted på et infomøte angående en hobby jeg lurer på å ta tak i igjen, men jeg orket ikke. Fikk handlet litt etter jobb, både mat, verktøy og bestilt gjesteseng. Så helgalt var det ikke. Støvsugde og ryddet litt hjemme, epilerte litt (fant et par legger under all pelsen) og sløvet med Masterchef Canada (to episoder medførte at mye er på opptak, så får kanskje se det i kveld? Ikke røp vinneren, Sauen ;) ). Fatter ikke at ikke Norge kan kjøre konseptet på samme måten, finne noen som er genuint interessert i å lage mat, og som virkelig kan vise hva de er gode for, istedet for C-kjendiser som har spist ute hele sitt liv og ikke vet bak frem på en stekespade :sukk: Nei, Masterchef Australia og Canada fungerer MYE bedre (Australia som den store favoritten).

I dag er planen styrketrening i sal på treningssenteret. Også kalt tortur... :trene:

Gangsperre here I come :opplyser:

Skrevet

Jeg skal ikke røpe noen vinner, selv om jeg satt klistret til siste sekund. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det må være med kjendiser i den norske versjonen. Hadde vært myyyye morsommere med en skikkelig norsk versjon. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor Helstrøm må være med som dommer. Det finnes da så mange andre norske kokker som kunne gjort den jobben på en mye bedre måte. Jeg begynner å få litt overdose av Helstrøm... Men jeg kommer helt sikkert til å se på når det kommer MasterChef Norge også...

Jeg har ikke sett den Australske utgaven (den går visst på en kanal jeg ikke har). Men Canada og USA har jeg fått med meg. Og jeg elsker begge to. :jepp:

Skrevet

Nei, ser ikke ut til å hjelpe... TRØTT fuggel i dag :natti:

Brukte nesten 20 minutter etter klokka hadde ringt på å forsøke å våkne såpass at jeg kunne forlate dyna. Kom meg på badet, og kunne sovnet på do. Jeg vil sove!

Var på høstens første styrketreningstime i går, og det merkes allerede i skrotten. Herlig... Håper det ikke blir helt umulig utover dagen, for har store planer om ei solid økt med bedriftsidretten i ettermiddag. :trene: Mistenker hviledag i morgen :opplyser:

Ellers? Grubler litt på en mulig weekendtur i desember med ei venninne (avhenger litt av økonomien og familien hennes), og kanskje en tur på spa i løpet av oktober/november. :klo:

Sjekke kontoen først kanskje? :sjenert:

*snork*

Skrevet

:kaffekopp: <= ekstra sterk fjøskaffe.

Håper dagen blir bedre etterhvert. :klem:

Skrevet

Hard styrketrening i går og over 12 km skogstur i dag :daane: Forbrent over 2000 kcal siste to dager og kroppen er mos. Hvordan skal jeg komme opp av sofaen? :klo:

:veslejenta:

Men skrekkelig god samvittighet da! :nigo:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er det med Fuggel'n i dag? Støl kanskje?

Skrevet

Mårnings!

Fuggel'n er noe mørkbanka i skrotten gitt. Sovet godt i natt (kanskje ikke så rart etter nesten 3 timer frisk luft i går, og en utslitt kropp), men våkna 20 minutter før vekkerklokka. Så har hatt god tid i morges, og det trengtes :opplyser: Men fremdeles god samvittighet :nigo:

Stikker en tur til foreldretraktene i ettermiddag, satser på god middag og koselig kveld. Lovet å hjelpe med litt oppheng av hylle etc (satser på at jeg klarer å løfte armene over hodet :sjenert: ), og returnerer i morgen kveld.

Men først må det unnagjøres noen timer på jobb...

Skrevet

Vel tilbake i hjemlige trakter og klar for rusletur med venninne. Formen ikke knall, men får ta det som det kommer. Frisk luft i alle fall!

Koselig på besøk hos mine foreldre, hylle hengt opp og god mat spist. Fikk også tatt meg en tur på bygda på marknad, må være minst 20-25 år siden sist. Ikke dumt! :nigo:

Skrevet

:veslejenta:

Det ble ca 7 km tur etter frokost i dag, og så fikk jeg tatt en liten tur i Dyreparken ettermiddag :nigo: Deilig med frisk luft! Ellers ganske sløv søndag, slappet av i sofaen og sløvet. Lade opp til ny uke...

Skrevet

Styrketrening i går = øm skulder i dag etter å ha strukket en muskel. Men hekk er klippet, bad vaskes og gulvene litt renere. Vaske litt på gjestebad nå så kommer det seg. :veslejenta:

Skrevet

Hekk og gjestebad - er det ord du har vendt deg til å bruke om egen bolig ennå? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...