Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta:

Skikkelig hard styrketime i dag, og yogatimen led nok litt under det. Orket jo ikke stort... Men godt fornøyd med å ha gjennomført og gjort så godt jeg kan :jepp: Mør og sliten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er yoga-skrotten i dag?

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Skrotten er smått mør... Tror styrketreninga i går gjorde sitt gitt. Blir tungt i bedriftsidretten i dag tror jeg, men får bare gjennomføre med stil :jepp:

Jentekveld i kveld er utsatt, så da kan jeg få ryddet litt og vasket en haug med klær. I morgen blir det middag i byen og en kulturell dose etterpå - gleder meg!

Men først, mer :kaffekopp:

Skrevet

:hallo:

Det er vel helt unødvendig å poengetere, men... Det er... altså....

F R E D A G ! ! !

:bolledeig:

Skrevet

Jepp! Det er fredag og partykveld. :bolledeig:

Skrevet

Har ikke helt fredagsfølelsen i dag - uka har vært så annerledes. Men det går seg nok til :nigo:

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

I dag er det søndag. :opplyser: Står det noe spennende på planen til Fuggel'n i dag?

Skrevet

Fuggel'n har foreldrebesøk fremdeles, og har småpuslet litt i heimen. Snart middagstid, og så drar vel gjestene ikke så altfor sent tenker jeg. Ingen store planer for ettermiddagen, rydde litt og slappe av. Generelt en rolig helg :jepp: Trening booket i morgen - klar for ny treningsuke! :trene:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag, tid for trening og ny uke. Ser ut til å bli mye møteaktivitet i dag, så regner med at dagen forsvinner på et møterom.

Ellers sendt en liten epost til det lokale reiseselskapet, angående en mulig tur neste sommer. :hoppe: Mams og paps nevnte at de hadde lyst til å spandere tur på barn og barnebarn - jeg klager ikke :bolledeig: Og Fuggel'n har fått litt reiselederansvar, og er i god gang med å hente inn priser/hoteller og muligheter. Ser ut til at Mallorca kan være et fint sted, også ønsket fra mams side :nigo:

:sol:

Skrevet

Å starte planlegging av en ny tur høres ut som en fin start på uka. :tommel:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Fuggel'n ikke i kjempeform i dag, men krysser fingrene for at dagen skal gå greit allikevel. Ble skikkelig uvel på trening i går, småsvimmel, tung i hodet, hodepine og litt kvalm. Ble rolig kveld med andre ord, var bare glad jeg fikk dusjet innimellom. Sofa, sløvings og tv. En prat med paps før sengetid, og så krøp jeg under dyna og leste litt. Murring i hodet, men regnet med at jeg ville sove det greit av meg. Feil... Stod opp rundt midnatt for å hive innpå et par paracet, og fikk heldigvis sove greit etterhvert som de begynte å virke. Men ikke veldig klar for en ny dag da klokka ringte. Murringen i hodet er mer eller mindre helt borte, men jeg er litt småpjusk uten å være syk. Kjiper'n! Men ingen treningsplaner i dag, bare litt ærend etter jobb, før et lite besøk til ei venninne.

Ellers, familien er giret på tur neste sommer, og jeg skal innom et reisebyrå i ettermiddag for en liten prat. Men tror vi nærmer oss noe altså :nigo: Blir en ren chartertur, vil ha det enkelt og greit, og skikkelig barnevennlig. Utfordringen er i hovedsak å finne ut hvilke overnattingsmuligheter som passer oss best. Vi har sett på alt fra 4-roms leilighet, til 3 dobbeltrom/2-roms leiligheter, evt 2 stk 2-roms leiligheter. Og beliggenhet på stranda :hoppe: Skal se vi plutselig har bestemt oss for noe? :lur:

Men først: :kaffekopp:

Skrevet

Kremt! :fnise: Hei på deg!

:daane:

:sjokkert:

:bond:

Neimen, hallo der!

Skrevet

Mornings. :kaffekopp:

Håper formen bedrer seg utover dagen. :klem:

Skrevet

:daane:

:sjokkert:

:bond:

Neimen, hallo der!

Hahaha for en fantastisk reaksjon :D

Jeg fikk plutselig akutt behov for en dagbok igjen og da måtte jeg jo spore opp gamle venner her inne. :D Hvordan har du det ?

Skrevet

Ellers, familien er giret på tur neste sommer, og jeg skal innom et reisebyrå i ettermiddag for en liten prat. Men tror vi nærmer oss noe altså :nigo: Blir en ren chartertur, vil ha det enkelt og greit, og skikkelig barnevennlig. Utfordringen er i hovedsak å finne ut hvilke overnattingsmuligheter som passer oss best. Vi har sett på alt fra 4-roms leilighet, til 3 dobbeltrom/2-roms leiligheter, evt 2 stk 2-roms leiligheter. Og beliggenhet på stranda :hoppe: Skal se vi plutselig har bestemt oss for noe? :lur:

Leilighet(er) heller enn hotellrom kan jo være greit når man reiser med barn. Og med såpass mange på tur sammen ville jeg satset på to mindre heller enn en stor - ikke minst fordi jeg for egen del ville sett fordelen ved å ha barna i en leilighet og meg i en annen... :fnise:

Skrevet

Leilighet(er) heller enn hotellrom kan jo være greit når man reiser med barn. Og med såpass mange på tur sammen ville jeg satset på to mindre heller enn en stor - ikke minst fordi jeg for egen del ville sett fordelen ved å ha barna i en leilighet og meg i en annen... :fnise:

To mindre leiligheter... Der sier Daria noe smart (igjen). Jeg ville også gått for barn i en leilighet og meg i en annen..... :Nikke:

Skrevet

To mindre leiligheter... Der sier Daria noe smart (igjen). Jeg ville også gått for barn i en leilighet og meg i en annen..... :Nikke:

Godt du sier det selv, så slipper jeg :nigo::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...