Roadrunner Skrevet 17. september 2014 Forfatter #12261 Skrevet 17. september 2014 Skikkelig hard styrketime i dag, og yogatimen led nok litt under det. Orket jo ikke stort... Men godt fornøyd med å ha gjennomført og gjort så godt jeg kan Mør og sliten!
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2014 #12262 Skrevet 18. september 2014 God morgen. Hvordan er yoga-skrotten i dag?
Roadrunner Skrevet 18. september 2014 Forfatter #12263 Skrevet 18. september 2014 Mårnings! Skrotten er smått mør... Tror styrketreninga i går gjorde sitt gitt. Blir tungt i bedriftsidretten i dag tror jeg, men får bare gjennomføre med stil Jentekveld i kveld er utsatt, så da kan jeg få ryddet litt og vasket en haug med klær. I morgen blir det middag i byen og en kulturell dose etterpå - gleder meg! Men først, mer
Roadrunner Skrevet 19. september 2014 Forfatter #12265 Skrevet 19. september 2014 Det er vel helt unødvendig å poengetere, men... Det er... altså.... F R E D A G ! ! !
Sauen Shaun Skrevet 19. september 2014 #12266 Skrevet 19. september 2014 Jepp! Det er fredag og partykveld.
Daria Skrevet 19. september 2014 #12267 Skrevet 19. september 2014 Har ikke helt fredagsfølelsen i dag - uka har vært så annerledes. Men det går seg nok til
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2014 #12268 Skrevet 21. september 2014 Morn-morn. I dag er det søndag. Står det noe spennende på planen til Fuggel'n i dag?
Roadrunner Skrevet 21. september 2014 Forfatter #12269 Skrevet 21. september 2014 Fuggel'n har foreldrebesøk fremdeles, og har småpuslet litt i heimen. Snart middagstid, og så drar vel gjestene ikke så altfor sent tenker jeg. Ingen store planer for ettermiddagen, rydde litt og slappe av. Generelt en rolig helg Trening booket i morgen - klar for ny treningsuke!
Roadrunner Skrevet 22. september 2014 Forfatter #12270 Skrevet 22. september 2014 Mårnings! Mandag, tid for trening og ny uke. Ser ut til å bli mye møteaktivitet i dag, så regner med at dagen forsvinner på et møterom. Ellers sendt en liten epost til det lokale reiseselskapet, angående en mulig tur neste sommer. Mams og paps nevnte at de hadde lyst til å spandere tur på barn og barnebarn - jeg klager ikke Og Fuggel'n har fått litt reiselederansvar, og er i god gang med å hente inn priser/hoteller og muligheter. Ser ut til at Mallorca kan være et fint sted, også ønsket fra mams side
Sauen Shaun Skrevet 22. september 2014 #12271 Skrevet 22. september 2014 Å starte planlegging av en ny tur høres ut som en fin start på uka.
Roadrunner Skrevet 23. september 2014 Forfatter #12273 Skrevet 23. september 2014 Mårnings! Fuggel'n ikke i kjempeform i dag, men krysser fingrene for at dagen skal gå greit allikevel. Ble skikkelig uvel på trening i går, småsvimmel, tung i hodet, hodepine og litt kvalm. Ble rolig kveld med andre ord, var bare glad jeg fikk dusjet innimellom. Sofa, sløvings og tv. En prat med paps før sengetid, og så krøp jeg under dyna og leste litt. Murring i hodet, men regnet med at jeg ville sove det greit av meg. Feil... Stod opp rundt midnatt for å hive innpå et par paracet, og fikk heldigvis sove greit etterhvert som de begynte å virke. Men ikke veldig klar for en ny dag da klokka ringte. Murringen i hodet er mer eller mindre helt borte, men jeg er litt småpjusk uten å være syk. Kjiper'n! Men ingen treningsplaner i dag, bare litt ærend etter jobb, før et lite besøk til ei venninne. Ellers, familien er giret på tur neste sommer, og jeg skal innom et reisebyrå i ettermiddag for en liten prat. Men tror vi nærmer oss noe altså Blir en ren chartertur, vil ha det enkelt og greit, og skikkelig barnevennlig. Utfordringen er i hovedsak å finne ut hvilke overnattingsmuligheter som passer oss best. Vi har sett på alt fra 4-roms leilighet, til 3 dobbeltrom/2-roms leiligheter, evt 2 stk 2-roms leiligheter. Og beliggenhet på stranda Skal se vi plutselig har bestemt oss for noe? Men først:
Roadrunner Skrevet 23. september 2014 Forfatter #12275 Skrevet 23. september 2014 Kremt! Hei på deg! Neimen, hallo der!
Sauen Shaun Skrevet 23. september 2014 #12276 Skrevet 23. september 2014 Mornings. Håper formen bedrer seg utover dagen.
Supramundane Skrevet 23. september 2014 #12277 Skrevet 23. september 2014 Neimen, hallo der! Hahaha for en fantastisk reaksjon :D Jeg fikk plutselig akutt behov for en dagbok igjen og da måtte jeg jo spore opp gamle venner her inne. :D Hvordan har du det ?
Daria Skrevet 23. september 2014 #12278 Skrevet 23. september 2014 Ellers, familien er giret på tur neste sommer, og jeg skal innom et reisebyrå i ettermiddag for en liten prat. Men tror vi nærmer oss noe altså Blir en ren chartertur, vil ha det enkelt og greit, og skikkelig barnevennlig. Utfordringen er i hovedsak å finne ut hvilke overnattingsmuligheter som passer oss best. Vi har sett på alt fra 4-roms leilighet, til 3 dobbeltrom/2-roms leiligheter, evt 2 stk 2-roms leiligheter. Og beliggenhet på stranda Skal se vi plutselig har bestemt oss for noe? Leilighet(er) heller enn hotellrom kan jo være greit når man reiser med barn. Og med såpass mange på tur sammen ville jeg satset på to mindre heller enn en stor - ikke minst fordi jeg for egen del ville sett fordelen ved å ha barna i en leilighet og meg i en annen...
Skravla Skrevet 23. september 2014 #12279 Skrevet 23. september 2014 Leilighet(er) heller enn hotellrom kan jo være greit når man reiser med barn. Og med såpass mange på tur sammen ville jeg satset på to mindre heller enn en stor - ikke minst fordi jeg for egen del ville sett fordelen ved å ha barna i en leilighet og meg i en annen... To mindre leiligheter... Der sier Daria noe smart (igjen). Jeg ville også gått for barn i en leilighet og meg i en annen.....
Daria Skrevet 23. september 2014 #12280 Skrevet 23. september 2014 To mindre leiligheter... Der sier Daria noe smart (igjen). Jeg ville også gått for barn i en leilighet og meg i en annen..... Godt du sier det selv, så slipper jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå