Skravla Skrevet 23. september 2014 #12281 Skrevet 23. september 2014 Godt du sier det selv, så slipper jeg Altså... det var din stemme som sa det i mitt hode, så du var nok involvert i det.
Daria Skrevet 23. september 2014 #12282 Skrevet 23. september 2014 Jeg er en stemme i hodet ditt... *mohaha*
Supramundane Skrevet 23. september 2014 #12283 Skrevet 23. september 2014 Jeg er enig med damene. Mest mulig fri til deg
Roadrunner Skrevet 23. september 2014 Forfatter #12284 Skrevet 23. september 2014 Jeg er ikke uenig i det hele tatt Meeeen! Er ikke sikker på om 3 leiligheter blir aktuelt av økonomiske og praktiske hensyn (praktisk for MEG), og er ikke sikker på om jeg slipper unna en "samboer" under 10 år uansett. Vi er 4 voksne og to små på tur: mine foreldre, meg, broder'n og de to små. Så kabalen går liksom ikke helt opp uansett. Derfor så vi på muligheten for en 4-roms leilighet, der fuggel'n har planer om eget soverom i det minste (trolig med besøk av småttiser - men er bare ei uke...). Med 2-roms leiligheter blir det for broder'n og meg i en leilighet, med en niese/nevø, og mine foreldre i en annen, med en junior. Med ett soverom i hver leilighet da så MÅ noen sove på stua (les: fuggel'n...) og det frister enda mindre. Men vi får se. Fremdeles i tenkeboksen - ser på muligheter. Men jeg er ikke uenig.. Men tror ikke jeg skal rope for høyt eller mene altfor mye når jeg får påspandert tur
Supramundane Skrevet 23. september 2014 #12285 Skrevet 23. september 2014 Det er vel noe med det også ja, at man innretter seg litt når man blir påspandert
Daria Skrevet 23. september 2014 #12286 Skrevet 23. september 2014 Jeg gikk ut fra at barnas mor også skulle være med, når hun ikke skal det ser jeg at kabalen blir en litt annen ja. Dessuten tenkte jeg at 2-romsleilighet = leilighet med to soverom, å sove på stua i en uke er definitivt ikke et fristende alternativ.
Roadrunner Skrevet 23. september 2014 Forfatter #12287 Skrevet 23. september 2014 Initiativtakerne er informert og reiseleder'n har presentert de ulike alternativene. Så da blir det nok litt iherdig lobbyvirksomhet fremover, og så blir det til slutt at vi spikrer en tur tenker jeg. Gleder meg! Snart møtetid...
Sauen Shaun Skrevet 24. september 2014 #12288 Skrevet 24. september 2014 God morgen. Selv om det kan bli slitsomt med småtroll på tur, så høres det veldig koselig ut med en sånn familietur.
Roadrunner Skrevet 24. september 2014 Forfatter #12289 Skrevet 24. september 2014 Litt hektisk start på dagen i dag, men det ser ut til å ha roet seg litt her nå heldigvis. Nærmer seg jo lunsj og greier Lader opp til styrketrening i ettermiddag, før mulig litt hagearbeid. Har en svær busk som skulle vært klippet ned, men det er litt tiltak siden det er litt utilgjengelig... Jaja,vi får se! Ble et par ærend i går ettermiddag, før hjem en kort tur og så videre på venninnebesøk. Veldig koselig, og tuslet rett i seng da jeg kom hjem. Skjønner ikke helt hvor dagene blir av jeg
Roadrunner Skrevet 24. september 2014 Forfatter #12290 Skrevet 24. september 2014 Styrketreninga utgikk (endring på timeplanen til treningssenteret), ble intervallspinning istedet Sliten fuggel da timen var slutt, men fikk lempet søppel i bilen, klippet busk ute og ryddet litt. På tide å finne sofaen nå ja! Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av alle kvistene/grenene, men får se etterhvert. Klar for Luksusfellen snart
Roadrunner Skrevet 25. september 2014 Forfatter #12291 Skrevet 25. september 2014 God morgen! Torsdag, bedriftsidrett og det skulle vel bety at det er fredag i morgen Litt mør i beina etter treninga i går, var skikkelig tungt! Men klær ligger klare i bilen til i ettermiddag, så skal bli godt med en dose frisk luft. En tur hjem til foreldretraktene fredag til lørdag, før middag i byen og konsert her i byen på kvelden. Gleder meg! Et aldri så lite høydepunkt i høst, den konserten
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2014 #12292 Skrevet 25. september 2014 Morn. Synes Fuggel'n er skikkelig sprek for tiden jeg. Regner med at du gleder deg til konserten ja. Har vært inne på programmet til kulturhuset ditt og snoket noen ganger. Og har tatt det som en selvfølge at du skal dit på lørdag. Er forøvrig ett og annet jeg finner veldig interessant på programmet der også. Så jeg må finregne litt på finansene når jeg har kommet meg på plass i ny kåk...
Supramundane Skrevet 25. september 2014 #12293 Skrevet 25. september 2014 Oi, her var det mye sprek lesing ja! Stå på du! Kjempebra
Roadrunner Skrevet 25. september 2014 Forfatter #12294 Skrevet 25. september 2014 Takk takk, Sauen og Supra! Litt begynnende forkjølelse her, så ikke sånn supersprek fuggel, men er glad for alt jeg får med meg på treningsfronten og at skrotten fungerer sånn nogenlunde. God følelse å jobbe mot litt sprekere og sterkere skrott! Litt kjpit at ukas beste styrketime utgikk i går, men satser på ny mulighet neste uke. Ingen store planer om trening/bevegelse i helga, så kjekt å få unnagjort litt i løpet av ukedagene. Selv om husarbeid og annet lider litt under en travel hverdag...
Supramundane Skrevet 25. september 2014 #12295 Skrevet 25. september 2014 Hvordan har det gått med formutviklingen siden jeg var her? Vi snakket jo mye om vekt+trening osv sist gang. Jeg har igrunn ikke kommet stort lenger. Kom meg ned en del, men så fikk jeg en god del samboerkg kan man si. Stønn! Hvilke planer har du i helga da?
Roadrunner Skrevet 25. september 2014 Forfatter #12296 Skrevet 25. september 2014 Næh, har vel gått som det dessverre ofte gjør,ned en god del, så opp en del igjen. Vært ganske stabilt lenge nå, men vil jo ned igjen... Prøver å trene jevnlig, men har et elsk/hat forhold til Freia Fokuserer på reiser nå og bruker det som motivasjon så godt jeg kan Helgen... Hmmm... En tur til mine foreldre i morgen, ut og spise lørdag før konsert på kvelde . Rusletur med ei venninne på søndag og vips er det mandag igjen... Hva med deg? Og dere andre?
Supramundane Skrevet 25. september 2014 #12297 Skrevet 25. september 2014 Eg kjenner til det elsk/hat-forholdet! Hahaha! Kvikklunsj melkesjokolade er min svakhet... I helgen skal jeg gjøre minst mulig og det skal bli så deilig!
Roadrunner Skrevet 26. september 2014 Forfatter #12298 Skrevet 26. september 2014 God morgen Møre bein etter spinning onsdag og bedriftsidrett i går, men godt fornøyd. Og det er jo fredag!
Sauen Shaun Skrevet 26. september 2014 #12299 Skrevet 26. september 2014 God morgen. Her er visst både armer og bein og alt som er av muskler møre for tiden. Pakking er jammen god trening. Planene for helga består vel av handling, pakking, vasking og en gudstjeneste.
Daria Skrevet 26. september 2014 #12300 Skrevet 26. september 2014 Her er det luksusutgaven av fredag - feriefredag Skal trimme magemuskler med kombinasjonen Ingrid Bjørnov og Øystein Sunde i kveld, ellers er helgen blank. Men jeg har en deilig stor bunke med etterlengtede bøker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå