Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leter stadig litt i fremmedordboka etter disse nye ordene, men det går seg til :jepp:

Forholder meg lite til gjesterom ennå - der går ei grense... Og underetasje, førsteetasje og andreetasje - sært... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere etasjer - nå begynner du virkelig å bli avansert :fnise: Du går deg ikke bort? *bekymret*

Skrevet

Håper du har tegnet kart som du har på telefonen. Husk at gps ikke er så god på et lite område. :fnise:

Skrevet

Nå er heldigvis ikke arealet i hver etasje så stort, så etter å ha virret rundt litt finner jeg gjerne trappa, og da kommer jeg jo enten ned (og til slutt ut) eller opp (og i seng). Verre når det skal vaskes klær, slitt med å finne dette vaskerommet, så tar gjerne noen dager før jeg får vasket :sjenert: Og så er det utfordringen når du står med skoa på i gangen og skal gå - og innser at du har glemt noe som ligger heeeeelt oppe :daane:

Skrevet

Du har ikke vurdert heis? Jeg er veldig glad i min...

Skrevet

Æ'kke plass til sånn heisgreie :opplyser:

Men fra garasjen til gata utenfor boligen skulle jeg gjerne hatt heis - vi snakker over 60 trappetrinn :daane: Og da har jeg ennå ikke kommet inn døra og begynt på trappetrinnene inne. Meeen, med nesten 100 trappetrinn fra bilen til senga, risikerer jeg jo rett og slett å bli sprek :jepp:

:trene:

:nigo:

Skrevet

Se der - du kan si opp medlemskapet på treningsstudioet og betale inn mer på lånet istedet :idesmil:

Skrevet

Ups! Sauen kommer til å dø når hun skal besøke deg. 60 trappetrinn opp til huset. :daane:

Skrevet

Ups! Sauen kommer til å dø når hun skal besøke deg. 60 trappetrinn opp til huset. :daane:

Neida :nigo:

Fra buss eller gjesteparkering kan du gå rett til døra :jepp: Og går jo an å slippe ut gjester/passasjerer før bilen parkeres i bunn av trappa...

Skrevet

:kaffekopp:

En drøy halvtime igjen, så er det på tide å komme seg ut i finværet og leke litt sprek. Arbeidsdagen har i grunn gått i ett, og det er jo faktisk FREDAG i morgen! :bolledeig:

Ikke så mye å fortelle - trøtt...

Skrevet

Mårnings!

:romeo: Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, er det torsdag? NEI! :romeo:

:romeo: Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, er det FREDAG? JAAAAAAAA! :romeo:

:bolledeig:

Full fart i helga, men mye sosialt og koselig. Stas!

Skrevet

Noen er i det sprudlende hjørnet...? :fnise:

Skrevet

:hallo:

Regner plasker ned ute :regn:, inne er stua ryddet og kjøkkenet klart før fuggel'n skal lage litt mat til kveldens gjester. Rent sengetøy på senga, og litt høstlig avslapning i sofakroken med The Boss på anlegget. Kunne absolutt hatt en verre lørdag :nigo: Har til og med fått kjøpt meg nye sorte, nøytrale joggesko til hverdags! :hoppe:

Kjempekoselig kveld hos en kollega i går, masse skravlings og nyyyydelig mat! :sikle:

Garanterer at det ikke blir like kulinarisk opplevelse i dag, men satser på en god kyllingsalat med rømme og guacamole til.

Trene litt i morgen formiddag kanskje? :trene: Før det blir en tur på stadion på ettermiddagen sammen med ei venninne. Mye sosialt i helga - trivelig!

Men først: :veslejenta:

Skrevet

Mårnings!

Ny dag, ny uke og nye muligheter. :natti:

Ble ingen trening i går, fuggel'n var sliten i skrotten etter to sene kvelder og hadde i grunn mer enn nok med sofaen. Og fikk jo litt frisk luft på stadion på ettermiddagen :opplyser: Og så ble det jo seier til hjemmelaget! :bolledeig:

Booket spinning i ettermiddag, og har planer om styrke og yoga på onsdag. Er jeg smågal så blir det dobbelttime spinning i ettermiddag, men jeg er veeeeldig usikker. Vi får se! Litt trøtt... Okei, veldig trøtt, ble litt sent i går. Og fredag... Og lørdag...

Skrevet (endret)

Jeg SLITER

Burde kanskje bare gå hjem?

Ikke joggesko? Ikke jeans? Og ikke trauste sandaler uten hæl, bling og feminin faktor? :klo:

Godt jeg jobber i distriktene (utenfor Sinsenkrysset) :opplyser:

Fremdeles :sol: her, hva skjer? :daane:

Ok, jeg går ikke i singlet på jobb, men joggesko lever jeg i. Etter en brukket tå i mai, var det få sko som var gode å gå med. Nå er det forøvrig over, men de nye joggeskoa jeg kjøpte er så god at jeg knapt gidder å gå i andre sko :sjenert:

ellers: Jeg driver å oppdaterer meg. Har knapt vært innom KG i august.

Endret av Jerle
Skrevet

Koselig å se deg innom, Jerle! :hoppe:

Jeg er vrak...

Dobbeltime spinning og nesten 1200 kcal forbrent. :daane: En dusj nå - så :veslejenta:

Men kroppen fungerte bedre enn fryktet - opptur!

Skrevet

Kom meg i seng i høvelig tid i går, men kjenner at det er tirsdag i dag gitt. Litt trøtt ja... Ellers litt ømt/sårt etter setet i går (kanskje ikke så rart, ikke blitt så veldig mye spinning i det siste, og så plutselig en dobbelttime :sjenert: ) og småsliten i beina. Ellers formen fin, og kroppen ser ut til å spille på lag. Fremdeles litt vondt i høyre skulder etter styrketimen forrige uke (ser ut til å være en god strekk ja...), men satser på at det skal gå fint med en ny styrkeøkt i morgen, samt yoga. :trene: Kjenner motivasjonen er oppadgående - liker godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...