Roadrunner Skrevet 27. august 2014 Forfatter #12181 Skrevet 27. august 2014 Jeg leter stadig litt i fremmedordboka etter disse nye ordene, men det går seg til Forholder meg lite til gjesterom ennå - der går ei grense... Og underetasje, førsteetasje og andreetasje - sært...
Daria Skrevet 27. august 2014 #12182 Skrevet 27. august 2014 Flere etasjer - nå begynner du virkelig å bli avansert Du går deg ikke bort? *bekymret*
Skravla Skrevet 27. august 2014 #12183 Skrevet 27. august 2014 Håper du har tegnet kart som du har på telefonen. Husk at gps ikke er så god på et lite område.
Roadrunner Skrevet 27. august 2014 Forfatter #12184 Skrevet 27. august 2014 Nå er heldigvis ikke arealet i hver etasje så stort, så etter å ha virret rundt litt finner jeg gjerne trappa, og da kommer jeg jo enten ned (og til slutt ut) eller opp (og i seng). Verre når det skal vaskes klær, slitt med å finne dette vaskerommet, så tar gjerne noen dager før jeg får vasket Og så er det utfordringen når du står med skoa på i gangen og skal gå - og innser at du har glemt noe som ligger heeeeelt oppe
Daria Skrevet 27. august 2014 #12185 Skrevet 27. august 2014 Du har ikke vurdert heis? Jeg er veldig glad i min...
Roadrunner Skrevet 27. august 2014 Forfatter #12186 Skrevet 27. august 2014 Æ'kke plass til sånn heisgreie Men fra garasjen til gata utenfor boligen skulle jeg gjerne hatt heis - vi snakker over 60 trappetrinn Og da har jeg ennå ikke kommet inn døra og begynt på trappetrinnene inne. Meeen, med nesten 100 trappetrinn fra bilen til senga, risikerer jeg jo rett og slett å bli sprek
Daria Skrevet 27. august 2014 #12187 Skrevet 27. august 2014 Se der - du kan si opp medlemskapet på treningsstudioet og betale inn mer på lånet istedet
Sauen Shaun Skrevet 27. august 2014 #12188 Skrevet 27. august 2014 Ups! Sauen kommer til å dø når hun skal besøke deg. 60 trappetrinn opp til huset.
Roadrunner Skrevet 27. august 2014 Forfatter #12189 Skrevet 27. august 2014 Ups! Sauen kommer til å dø når hun skal besøke deg. 60 trappetrinn opp til huset. Neida Fra buss eller gjesteparkering kan du gå rett til døra Og går jo an å slippe ut gjester/passasjerer før bilen parkeres i bunn av trappa...
Roadrunner Skrevet 28. august 2014 Forfatter #12191 Skrevet 28. august 2014 En drøy halvtime igjen, så er det på tide å komme seg ut i finværet og leke litt sprek. Arbeidsdagen har i grunn gått i ett, og det er jo faktisk FREDAG i morgen! Ikke så mye å fortelle - trøtt...
Roadrunner Skrevet 29. august 2014 Forfatter #12192 Skrevet 29. august 2014 Mårnings! Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, er det torsdag? NEI! Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, er det FREDAG? JAAAAAAAA! Full fart i helga, men mye sosialt og koselig. Stas!
Roadrunner Skrevet 30. august 2014 Forfatter #12195 Skrevet 30. august 2014 Regner plasker ned ute , inne er stua ryddet og kjøkkenet klart før fuggel'n skal lage litt mat til kveldens gjester. Rent sengetøy på senga, og litt høstlig avslapning i sofakroken med The Boss på anlegget. Kunne absolutt hatt en verre lørdag Har til og med fått kjøpt meg nye sorte, nøytrale joggesko til hverdags! Kjempekoselig kveld hos en kollega i går, masse skravlings og nyyyydelig mat! Garanterer at det ikke blir like kulinarisk opplevelse i dag, men satser på en god kyllingsalat med rømme og guacamole til. Trene litt i morgen formiddag kanskje? Før det blir en tur på stadion på ettermiddagen sammen med ei venninne. Mye sosialt i helga - trivelig! Men først:
Roadrunner Skrevet 1. september 2014 Forfatter #12196 Skrevet 1. september 2014 Mårnings! Ny dag, ny uke og nye muligheter. Ble ingen trening i går, fuggel'n var sliten i skrotten etter to sene kvelder og hadde i grunn mer enn nok med sofaen. Og fikk jo litt frisk luft på stadion på ettermiddagen Og så ble det jo seier til hjemmelaget! Booket spinning i ettermiddag, og har planer om styrke og yoga på onsdag. Er jeg smågal så blir det dobbelttime spinning i ettermiddag, men jeg er veeeeldig usikker. Vi får se! Litt trøtt... Okei, veldig trøtt, ble litt sent i går. Og fredag... Og lørdag...
Jerle Skrevet 1. september 2014 #12198 Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg SLITER Burde kanskje bare gå hjem? Ikke joggesko? Ikke jeans? Og ikke trauste sandaler uten hæl, bling og feminin faktor? Godt jeg jobber i distriktene (utenfor Sinsenkrysset) Fremdeles her, hva skjer? Ok, jeg går ikke i singlet på jobb, men joggesko lever jeg i. Etter en brukket tå i mai, var det få sko som var gode å gå med. Nå er det forøvrig over, men de nye joggeskoa jeg kjøpte er så god at jeg knapt gidder å gå i andre sko ellers: Jeg driver å oppdaterer meg. Har knapt vært innom KG i august. Endret 1. september 2014 av Jerle
Roadrunner Skrevet 1. september 2014 Forfatter #12199 Skrevet 1. september 2014 Koselig å se deg innom, Jerle! Jeg er vrak... Dobbeltime spinning og nesten 1200 kcal forbrent. En dusj nå - så Men kroppen fungerte bedre enn fryktet - opptur!
Roadrunner Skrevet 2. september 2014 Forfatter #12200 Skrevet 2. september 2014 Kom meg i seng i høvelig tid i går, men kjenner at det er tirsdag i dag gitt. Litt trøtt ja... Ellers litt ømt/sårt etter setet i går (kanskje ikke så rart, ikke blitt så veldig mye spinning i det siste, og så plutselig en dobbelttime ) og småsliten i beina. Ellers formen fin, og kroppen ser ut til å spille på lag. Fremdeles litt vondt i høyre skulder etter styrketimen forrige uke (ser ut til å være en god strekk ja...), men satser på at det skal gå fint med en ny styrkeøkt i morgen, samt yoga. Kjenner motivasjonen er oppadgående - liker godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå