Jerle Skrevet 2. september 2014 #12201 Skrevet 2. september 2014 Kjenner på kroppen at det er tirsdag her også... Deilig med form som holder seg og oppadgående motivasjon.
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2014 #12202 Skrevet 2. september 2014 Er visst blå-tirsdag her også. Men så godt å lese at treningsmotivasjonen stiger.
Roadrunner Skrevet 2. september 2014 Forfatter #12203 Skrevet 2. september 2014 Snart lunsj - skal bli veldig godt kjenner jeg! Tror det bliren liten tur til byen etter jobb i dag, skal bytte en gave. Ingen andre store planer, så kanskje bare stikke hjem igjen og heller få gjort litt i heimen? Merkes at det er mer som må holdes rent og ryddig... *sulten*
Roadrunner Skrevet 2. september 2014 Forfatter #12204 Skrevet 2. september 2014 Noen ganger kommer disse hormonene brått på og gjør en ganske vanlig tirsdags ettermiddag ganske kjip... Men snart er det klart for en ny dag, får bare satse på at den blir likar
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2014 #12205 Skrevet 3. september 2014 God morgen. Hvordan er det med hormonene i dag? Håper de er snillere mot deg enn de var i går ettermiddag.
Roadrunner Skrevet 3. september 2014 Forfatter #12206 Skrevet 3. september 2014 Mårnings! Ble skrekkelig mye irrasjonelle tanker i går, og generelt ganske så nedstemt. Fungerte dårlig med lite planer og tanker om husarbeid, ble i stedet til en lang tankerunde om ensomhet. Som er helt grunnløs, siden jeg har planer de neste 4-5 dagene og flere fremover også. Helt latterlig... Overanalyserte meldinger fra venninne, både hva hun skrev og ikke minst hva hun ikke skrev. Og fant heldigvis ut at det beste var å holde kjeft, og ikke lage drama over noe som faktisk ikke er en sak i det hele tatt. Foreløpig kjennes det bedre ut i dag, selv om tankene ikke er 100% i vater. Men jeg fungerer, overanalyserer ikke alt og klarer å være blid og tålmodig utad. Så det ordner seg nok. Tror det skal bli godt med ei solid treningsøkt i ettermiddag, få mørbanka og tøyd skrotten litt
Daria Skrevet 3. september 2014 #12207 Skrevet 3. september 2014 Du, det er lov å slå på tråden når hodet går sånn i irrasjonelle og ufruktbare sirkler, altså. Om jeg ikke skal påberope meg å ha så mye annet glupt å komme med er jeg god på å slå ned på grunnløs overanalysering
Roadrunner Skrevet 3. september 2014 Forfatter #12208 Skrevet 3. september 2014 Tusen takk for det, Daria! Veldig godt å ha noen i "bakhånd". Blir litt "sær" når det herjer som verst, og er egentlig ikke så veldig sosial. Ble mest tanker og ikke så mye handling i går... Men skal notere bak øret Dagen i dag har gått ganske bra, i alle fall helt til nå. Fått noen litt kjipe saker på hånda etter lunsj og merker tålmodigheten ikke er helt på plass. Oppgitt og frustrert nå! Tror det blir en is på vei til telefonmøte gitt... Trenger sukker og trøst 1 time igjen... *møtetid*
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2014 #12209 Skrevet 4. september 2014 God morgen. Hvordan er formen i dag da? Bedre?
Roadrunner Skrevet 4. september 2014 Forfatter #12210 Skrevet 4. september 2014 Mårnings! Hodet ser ut til å være litt mer på rett plass i dag, og krysser fingrene for at det fortsetter sånn ut dagen. Ble dobbel treningsøkt igjen i går, og en kamp mot kroppen (jepp, siste timen var yoga). Hvorfor skal det være så utrolig vanskelig, og hvorfor skal jeg være så inn i granskauen stiv i ledd og muskler? Æ'kke no' moro! Men første timen var veldig bra (joda, yogaen også, jeg blir bare så oppgitt), og jeg begynner allerede å bli støl. Fikk kastet sammen noe mat da jeg kom hjem, kanta i sofaen og ble der til det var sengetid. Sliten gitt! I dag er det tid for bedriftsidrett, før jeg skal hjelpe ei venninne med et møbelkjøp på Ikea. Bruke litt muskler Hvis de virker Ute er det og satser på at det blir fint vær i helgen også! Men da må jeg kanskje pusse vinduene? Får jo gjester på lørdag...
Daria Skrevet 4. september 2014 #12211 Skrevet 4. september 2014 Sondre Lerche tvitret nettopp: 19 år siden Morten Harkets Wild Seed kom ut. Hvordan har du tenkt å feire? ...og pussig nok tenkte jeg på deg...
Roadrunner Skrevet 4. september 2014 Forfatter #12212 Skrevet 4. september 2014 Pussig... Fuggel'n er TRØTT.... Gleder meg til å sove lenge på lørdag!
Roadrunner Skrevet 4. september 2014 Forfatter #12213 Skrevet 4. september 2014 Vrak! Først bedriftsidrett, så hjelpe venninne med å kjøpe garderobe på IKEA...Over 300 kg flyttet og bært, fra hylle til tralle, fra tralle til bil og til slutt fra bil og inn. Laaaaange armer nå! Snart senga og bok
Roadrunner Skrevet 5. september 2014 Forfatter #12214 Skrevet 5. september 2014 Fredag.... Fredag.... Fredag... Fredag.... *dagens mantra* F R E D A G ! ! ! Jeg aner ikke hvor det kom fra, men ingen tvil om at et tog har truffet denne skrotten... Mørbanka, støl og sliten. Godt å kjenne at kroppen er brukt, og så blir det godt å lande i sofaen hos ei venninne i kveld og ikke skulle prestere stort. Litt treningsfri er lov nå synes jeg Er bare så synd at jeg MÅ gjøre ganske mye husarbeid i ettermiddag og i morgen, siden jeg ikke har gjort stort tidligere i uka... Men først, mer
Daria Skrevet 5. september 2014 #12215 Skrevet 5. september 2014 Du har hatt mye å gjøre i sommer, det er ikke så rart at du får en reaksjon på det nå når det begynner å roe seg. Fredag
Roadrunner Skrevet 5. september 2014 Forfatter #12216 Skrevet 5. september 2014 Gjett om det er fredag! Formiddagen gikk i grunn ganske raskt, plutselig var det lunsj og vips var det bare snaue 3 timer igjen. Har litt artig arbeidsoppgave i dag som jeg pusler med, og det hjelper absoutt på hvordan timene arter seg. Men fremdeles trøtt ja. Innom butikken etter jobb kanskje, så hjem og spise litt og få gjort litt huslig aktivitet før jeg krasjlander i sofaen hos mi venninne litt senere.
Roadrunner Skrevet 8. september 2014 Forfatter #12217 Skrevet 8. september 2014 Mårnings! Ny mandag, ny uke Fin helg er over, med tidenes sløveste søndag i går... Eneste som ble gjort var å kjøre oppvaskmaskinen og flytte litt kasser samt tømme 4 esker. Gjesterommet er herved klart til gjesteseng kommer, og fuggel'n landet på sofaen og ble der resten av dagen. Noe ryggen er snill og minner meg på i dag ser det ut til Men den har ingen grunn til å klage, for vanker dobbeltime trening igjen i dag (slyngetrening og spinning), så er bare å lade opp. Fredag ble det koselig skravlings hos venninne, i joggebukse og fullstendig avslapning. Så deilig! Lørdag fikk jeg handlet litt mellom bygene, ellers ble det gjort rent i alle etasjer, og heimen var riktig så representativ da gjestene kom. At fuggel'n hadde kjøpt feil ingrediens til middagen, og også brukt den før hun innså feilen la ingen demper på kvelden eller måltidet. Currypaste fungerte veldig fint, selv om det skulle vært chillipaste Æ'kke så enkelt for sånne bygdebarn som ikke er så kjent med eksotiske ingredienser Påfyll?
Daria Skrevet 8. september 2014 #12218 Skrevet 8. september 2014 Chilli, curry - det er krydder begge deler
Roadrunner Skrevet 8. september 2014 Forfatter #12219 Skrevet 8. september 2014 Chilli, curry - det er krydder begge deler Nettopp! Jeg skulle ha noe som endte på -paste, og som startet på C. Da jeg fant Currypaste sluttet jeg å lete mer, var helt sikker på at jeg hadde fått rett.. Kom hjem, leste oppskrift, tok i anbefalt mengde, rørte sammen, leste oppskrift igjen og stusset litt Stod ikke curry, men chilli...
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2014 #12220 Skrevet 8. september 2014 Så lenge maten ble god, så er det vel ikke noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå