Skravla Skrevet 26. september 2014 #12301 Skrevet 26. september 2014 Herlig med feriefredag da. Her er det kurs og jobbing - godt man kan multitasking.
Roadrunner Skrevet 26. september 2014 Forfatter #12302 Skrevet 26. september 2014 Her er det luksusutgaven av fredag - feriefredag Skal trimme magemuskler med kombinasjonen Ingrid Bjørnov og Øystein Sunde i kveld, ellers er helgen blank. Men jeg har en deilig stor bunke med etterlengtede bøker... Og vips ble fuggel'n MØRKEGRØNN... Jeg vil også!!! *krysser fingrene for mer turnering etterhvert...*
Roadrunner Skrevet 26. september 2014 Forfatter #12303 Skrevet 26. september 2014 Ikke mye feriefredag her - vært bare mas og styr siste par dagene. Helt vridd i hjernen jo! Noen minutter til nå, så skal jeg komme meg avsted. Hente bil, kjøre til foreldretraktene og etterhvert lande i sofaen. Trengs! Ja, og så kan jeg nevne at det blir tur til sydligere strøk i juni med familien Et lyspunkt i galskapen!
Supramundane Skrevet 26. september 2014 #12304 Skrevet 26. september 2014 Ikke mye feriefredag her - vært bare mas og styr siste par dagene. Helt vridd i hjernen jo! Noen minutter til nå, så skal jeg komme meg avsted. Hente bil, kjøre til foreldretraktene og etterhvert lande i sofaen. Trengs! Ja, og så kan jeg nevne at det blir tur til sydligere strøk i juni med familien Et lyspunkt i galskapen! Høres deilig ut! ikke misunnelig i det heeeeeele tatt......
Roadrunner Skrevet 26. september 2014 Forfatter #12305 Skrevet 26. september 2014 Gjør godt med en reiseplan eller to når vinteren nærmer seg. Drøye 2 uker på tur i februar/mars og ei uke på tur i juni Gleder meg! Mangler bare en konsertturné nå - så...
Sauen Shaun Skrevet 27. september 2014 #12306 Skrevet 27. september 2014 God morgen. Om en uke nå er jeg framme i det vesle huset i Fuggelland.
Supramundane Skrevet 27. september 2014 #12307 Skrevet 27. september 2014 Håper du har en kjekk helg!
Roadrunner Skrevet 28. september 2014 Forfatter #12308 Skrevet 28. september 2014 Fin helg, men er jo søndag allerede jo! Fredag dro jeg rett til foreldretraktene etter jobb, fikk god mat, paps og jeg vasket begge bilene innvendig, og så ble det sofaen resten av kvelden. Lørdag startet med lesing på senga, så god frokost, hårfarging før turen gikk hjemover igjen. Fikk kjøpt ei bukse, handlet litt mat og var hjemme en liten time før jeg dro av sted igjen. God mat på tyrkisk restaurant, masse skravlings og til slutt en finfin avslutning på lørdagen: Morten Harket-konsert. Våknet tidlig i dag, men fikk lest litt, sløvet og har nå spist og er klar for tur med ei venninne. Resten av dagen blir nok hjemmedag, med husarbeid som fokus. Ser ikke ut her... Sengetøy skal henges ut før jeg går på tur, så krysser fingrene for at det tørker før kvelden sånn at jeg kan nyte soltørket sengetøy til kvelden. Ellers? Ikke så mye å melde... Litt trøtt og sliten, og vet at det venter ei hektisk og intens uke, med solide planer neste helg. Av sted på fredag kveld (babyshower...) og fullt hus her lørdag.
Roadrunner Skrevet 28. september 2014 Forfatter #12309 Skrevet 28. september 2014 90 minutters tur unnagjort, fuggel'n er hjemme igjen og forsøker å mobilisere skrotten til husarbeid. Spise litt først kanskje?
Daria Skrevet 28. september 2014 #12310 Skrevet 28. september 2014 Du koste deg i går, antar jeg? her har søndagen så langt vært lat, men jeg har bestilt tur Ikke så veldig eksotisk akkurat, men når jeg skal på jobbtur til Göteborg torsdag til fredag i november, er det jo helt naturlig å utvide til en helgetur
Roadrunner Skrevet 28. september 2014 Forfatter #12311 Skrevet 28. september 2014 Koste meg i går ja! Fascinerende at publikum på rad 1 (og et par på rad 2) MÅ stå oppe flere av sangene, og dermed sperre utsikten for andre i salen. Og når noen påpeker dette og ber de sette seg, får de beskjed om at de kan jo reise seg de også Jau... Va'kke akkurat rockekonsert... Veldig bra konsert, og mye bedre setting enn festival-scenen tidligere i sommer. Fine sanger og en helt rå stemme (sånne terningkast bryr vi oss ikke om - teite lokalavis som bare ga terningkast 3 (helt innerst inne ser jeg litt hva de sier, men jeg glemmer det og nyter heller alt som var bra).). Næh - får komme i gang!
Daria Skrevet 28. september 2014 #12312 Skrevet 28. september 2014 Hehe, det er forskjellen på å være anmelder og å være fan. Som fan kan man også objektivt sett se at alt ikke er like bra, men fordi opplevelsen i seg selv er så stor, er man litt (mye) mer overbærende. Been there... Og noen publikummere er idioter, sånn er det dessverre. De burde vært skutt, men jeg tror det finnes lover mot sånt...
Roadrunner Skrevet 29. september 2014 Forfatter #12313 Skrevet 29. september 2014 God morgen! Trøtt fuggel i dag, litt surkling i hals/lufveier og litt tung i skrotten. Men har booket styrketrening i ettermiddag, og satser på en grei økt uansett. Dessuten bør jeg virkelig få gjort litt utenfor før regnet setter inn. ser ikke ut etter at jeg klippet ned busker og vas, alt bare ligger og slenger. Får vel bare ta tak og rydde opp ved anledning tenker jeg Ble ikke så effektiv dag som ønsket i går, var tungt å komme i gang med huslige sysler og kroppen protesterte litt. Hodepine, og generelt lavgir. Jaja, fikk da gjort litt, og er viktig å slappe litt av på en søndag også Trening i dag, mulig overtidsjobbing i morgen, trening onsdag, mulig overtidsjobbing torsdag og babyshower fredag, fullt hus lørdag og gåtur søndag. Trenger ferie!
Sauen Shaun Skrevet 29. september 2014 #12314 Skrevet 29. september 2014 God morgen. :kaffekopp: Skrapsauen er innom med ekstra kaffe til trøtt Fuggel. Det nærmer seg heldigvis roligere dager for Skrapsauen. Og håper Fuggel'n snart kan roe ned litt også.
Roadrunner Skrevet 29. september 2014 Forfatter #12315 Skrevet 29. september 2014 Forsinka lunsj på grunn av møte, og jeg er både sulten og tissetrengt. Og møterommet begynner å bli ganske kaldt, effektiv ventilasjon her Laaaang dag...
Roadrunner Skrevet 30. september 2014 Forfatter #12316 Skrevet 30. september 2014 Tirsdag og september går mot slutten. I morgen skriver vi oktober Mistenker at oktober også kommer til å bli ganske hektisk på jobbfronten, er et stort prosjekt som skal i mål. Ikke så mye kulturelt i oktober, men får vel fortsette treningstrenden og være litt sosial tenker jeg. Bare komme gjennom denne uka først Krysser fingrene for at det ikke blir noe møteaktivitet i dag, er ikke så veldig lysten på å tilbringe en ny dag på møterom gitt. Og bør være nok andre ting å ta tak i her. Stølheten begynner å gjøre seg gjeldende etter styrketimen i går, og noe sier meg at det bare vil bli mer og mer interessant utover dagen... Noen har fått tak i musklene bak på lårene mine gitt Booket ny økt i morgen, men veldig usikker på om jeg skal ta yoga i tillegg, eller bare kjøre en styrkeøkt i morgen. Avhenger litt av denne overtidsjobbingen tror jeg. Men heller mot å skippe yoga og få gjort litt hjemme i stedet Usammenhengende og fint dette, så like greit å få postet
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2014 #12317 Skrevet 30. september 2014 Morn. Håper du legger inn en utflukt til nabobygda iløpet av oktober ihvertfall.
Roadrunner Skrevet 30. september 2014 Forfatter #12318 Skrevet 30. september 2014 (endret) Morn. Håper du legger inn en utflukt til nabobygda iløpet av oktober ihvertfall. Det synes jeg vi skal prøve å få til Hvordan går det i innspurten hos deg? Endret 30. september 2014 av Roadrunner
Skravla Skrevet 30. september 2014 #12319 Skrevet 30. september 2014 En dag borte fra jobb og jeg hadde 3 møteinnkallinger i kalenderen - 2 i dag. Og 46 uleste mail. Litt lei jobbstress og privatstess samtidig. Og flere på jobb snakker om at jeg skal bytte kontor, men ingen har gitt meg beskjed gitt....... (og det er frivillig bytte om jeg MÅ)
Roadrunner Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #12320 Skrevet 1. oktober 2014 Har du fått hodet over vann på jobbfronten, Skravla? Og det nærmer seg vel innflytting hjemme hos deg også nå? Blir resultatet bra? Krysser fingrene for en oppdatering på bloggen når du er vel i hus Litt småpjusk fuggel i dag, stiv og støl og småforkjøla. Usikker angående trening i dag, men får ta dagen som den kommer tenker jeg og se hva som skjer. Kunne trengt økta i dag, men er nødt til å få gjort litt hjemme også. En skikkelig "burde-burde"-uke dette...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå