Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spa-hotell... Sukk og stønn! Det kunne jeg ekstremt gjerne tenkt meg! :jolie: London kan også anbefales, vi hadde en suuuuuper venninnetur dit nå i september. Kjør på! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

London er jo aldri feil :nigo: Kanskje du til og med skal slå deg løs og - gisp! Sjokk! - shoppe! :daane:

:fnise:

Skrevet

:ler:

Spa-opphold er booket og ser ut til at vi er veldig nærme en booking av London-tur også :nigo: Jeg velger å ikke forholde meg til det økonomiske, smiler bare og sier ja :lur: Og krysser fingrene for at min snille, kjære far får skikkelig svev på varmepumpa i morgen :pls::jepp:

5 timer overtid i dag også, nærmer meg vel 17 timer overtid denne lønninga :nigo: Kommer godt med! Men jeg trenger feriedager også... :sjenert:

Skrevet

:kaffekopp:

Litt trøtt fuggel kom seg trygt på jobb i dag, tross intenst vær (og verre skal det visst bli, intet mindre enn tre obsvarsler for landsdelen her, både vind, flom og nedbør. :regn: Godt man stort sett skal være inne! :jepp:

Skal besøke ei venninne etter jobb i dag, og så rett hjem til foreldrebesøk og snill paps som prøver seg som varmepumpeservicemann. Takknemlig datter krysser fingrene for at det fungerer og at varmepumpa holder et år eller tre til :pls:

Ellers? :klo:

Venter på bekreftelse av tidspunkt for massasje og middag på spa-hotellet - krysser fingrene for at det ikke kommer noe i veien slik at vi virkelig får landet begge to (vi trenger det så absolutt!).

Angående London så har vi ikke pratet så mye om det ennå, men sjekker litt hotell og muligheter. Moro!

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Liten hvil på sofaen her i Fjøset. Og Sauen tenker at spa hadde vært tingen nå. *sliten*

Skrevet

Mårnings!

Midtuke - hektisk dag - og grått og vått ute. Lurer på om Sauen har tatt med seg været til landsdelen, vi hadde da en flott september :lur: Får satse på at det roer seg litt i løpet av et par dager :jepp:

Trening rett etter jobb i dag, og så videre på beboermøte i borettslaget. Skulle egentlig vært på middag hos en kollega, men fikk forskjøvet det til fredag. Skjønner ikke hvorfor timeplanen har blitt så hektisk plutselig? :klo: Koselig at det skjer ting da, men håper at det ikke dukker opp noe etter bedriftsidretten i morgen - trenger å få gjort litt klesvask! :husarbeid:

Skrevet

Jeg har ikke tatt med meg drittværet sørover. :opplyser:

Det var en fin høst i Trøndelag også - og er det fremdeles... Det er bare her det bøtter ned... :sur:

Skrevet

:veslejenta:

En skikkelig tung treningsøkt etter jobb i dag, før rett på møte i borettslaget. Luksusfellen på tv og snart senga - trøtt fuggel. Bedriftsidrett i morgen og forhåpentligvis klesvask :jepp:

Skrevet (endret)

Har hatt økt i vaskeriet i kveld :husarbeid: Hurra for stor maskin og tilhørende tørketrommel - jeg har alltid vært et skippertaksmenneske :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Litt host og snufs i dag, men ellers ved ganske godt mot :jepp:

Varmepumpa sviver fremdeles, fuggel'n krysser fingrene for at det faktisk går veien og at den holder gjennom vinteren. Ute er det litt gråvær, og morgenen startet med lyn og torden, men ser ut til at det skal roe seg litt etterhvert, og satser på at vi får en nesten tørr ettermiddag. Hadde ikke vært dumt :nigo:

Vaskemaskinen må kjøre en runde eller tre i ettermiddag, blir visst litt skippertak her også :sjenert:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Her ble det vasket litt klær søndag og litt i går. :jepp:

*legger igjen noen halspastiller til Fuggel'n*

Skrevet

Hvordan går det med deg? Er hosten bedre eller verre eller uforandret?

Skrevet

Snart lunsjtid her - morgenen har gått fort. Smått hektisk på jobb - mye å gjøre, men satser på at det roer seg litt utover. Regner med at det kan bli endel å gjøre neste uke også, så kjekt å få gjort så mye som mulig i dag tror jeg. Skal til en kollega på middag etter jobb i dag - bli koselig! Mulig en tur til foreldretraktene i morgen, og til en kamerat på kvelden, og litt usikker angående søndagen.

Smått surkling og hosting fremdeles, men nå tror jeg at det er mest "høstmodus", og at jeg må regne med at det blir litt sånn utover... Rett og slett. Men ble en grei økt med bedriftsidretten i går, og klesvask og litt rydding etterpå. Og endelig litt sofasløving. Gjorde godt! :veslejenta:

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Snart klart for frokost her. Våkner litt tidlig for tida, skulle ønske jeg fikk sove lengre :natti: Trøtt jo!

Skrevet

Håper lørdagen ble fin, selv om du var trøtt og våknet altfor tidlig. :)

Også synes jeg godt slektningene dine kan skru av vannkranene snart. Det er vått nok her nå. :opplyser:

Skrevet

Foreløpig ser da været riktig så bra ut for dagen :nigo:

Skrevet

En fin tur blant småbarnsfamilier og ville dyr i strålende :sol: Gjorde godt med litt finvær i dag etter mye regn og torden. :jepp: Nå skal jeg få gjort litt ute og på verandaene, og så litt inne etterpå tenker jeg. Godt for alt som er gjort!

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener, her regner det bare :ler:

Skrevet

Her slo det om fra regn til noe som etterhvert liknet sol omtrent da jeg fikk det for meg at jeg skulle ut en tur - jeg tar det selvfølgelig personlig :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...