Daria Skrevet 31. oktober 2014 #12421 Skrevet 31. oktober 2014 Og du er overhodet ikke utålmodig og litt ekstra klar for helg nå?
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #12422 Skrevet 31. oktober 2014 Finnes ikke klar for helg.....
Daria Skrevet 31. oktober 2014 #12423 Skrevet 31. oktober 2014 Nei, jeg vet jo at du foretrekker mandager framfor fredager og egentlig ikke synes spa er noe særlig...
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #12424 Skrevet 31. oktober 2014 Nei, jeg vet jo at du foretrekker mandager framfor fredager og egentlig ikke synes spa er noe særlig... Som om jeg skulle sagt det selv.. Tross litt uggen form siste par dagene, så er fuggel'n igjen veldig klar for helg (åo jess!). Ser ut til at svimmelheten nærmest er borte igjen, og satser på at matlysten følger etter. Blir jo sulten og får i meg mat, så ingen krise Men blir nok ingen fancy middag i kveld... Klar for tidlig avreise i morgen, og gleder meg til avslapning i badstu/dampbad og basseng. *drømme* Bare noen timer igjen på jobb Regner med å ta det rolig på treningsfronten i dag også, og heller gi litt gass igjen fra mandagen av. Vil ikke trigge noe som kan ødelegge helga nå, holder at jeg har skikkelig ømme kjertler og en skrott som har protestert litt denne uka. Snart lunsj!
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #12425 Skrevet 31. oktober 2014 Husket knapt hvilket hotell vi hadde booket, men en liten sjekk i papirene gjorde susen, og jeg måtte en tur innom HIT Snart bare 100 dager til avreise...
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #12427 Skrevet 31. oktober 2014 Næh, kjenner jeg fort kan grue meg litt... Halvannen måned etter hjemkomst er det London, og så er det bare halvannen måned til Mallorca... Blir en strevsom start på 2015 - må nok psyke meg skikkelig opp...
Skravla Skrevet 31. oktober 2014 #12428 Skrevet 31. oktober 2014 Om du synes det blir for slitsom så kan jeg ta Londonturen for den. *snill*
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #12429 Skrevet 31. oktober 2014 That's what friends are for (yeah right! Jeg skal nok klare å "slite" meg gjennom første halvår av 2015... ) Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne...
Daria Skrevet 31. oktober 2014 #12430 Skrevet 31. oktober 2014 Næh, kjenner jeg fort kan grue meg litt... Halvannen måned etter hjemkomst er det London, og så er det bare halvannen måned til Mallorca... Blir en strevsom start på 2015 - må nok psyke meg skikkelig opp... Godt du har god tid på å forberede deg mentalt.
Roadrunner Skrevet 3. november 2014 Forfatter #12431 Skrevet 3. november 2014 Mårnings! Mandag igjen - regnet bøtter ned og fuggel'n er småtrøtt. Alt som det pleier med andre ord... Hatt en avslappende og fin tur på spa, senket skuldrene og slappet av. Litt kjipt at formen ikke har vært helt knall, og ble faktisk verre etter massasjen på lørdag. Hun trigget et eller annet i nakken (tror jeg), som forsterket uvelheten og svimlingen. Litt redusert lørdagskveld etterpå, men litt bedre igjen igår heldigvis. God mat, skravlings med god venninne, masse bading (også badet i sjøen, i lune 7,5 grader ), badstuer og boblebad. Herlig! Ikke helt i slag da jeg kom hjem i går, så ble en ettermiddag/kveld på sofaen igjen. Egentlig avtalt rusletur med venninne i kveld, men tror jeg må avlyse og heller prøve å få gjort litt hjemme. Småkvalm her igjen, og kaldsvetter litt, så får visst bare innstille meg på å ta det rolig en stund til. Kjiper'n altså! Foreldrebesøk i morgen - tid for å henge opp litt nye lamper rundtom. Blir koselig! Krysser fingrene for trening på onsdag, og kanskje venninnebesøk på torsdag. Får ta dagene som de kommer rett og slett. Men først:
Roadrunner Skrevet 3. november 2014 Forfatter #12433 Skrevet 3. november 2014 Var faktisk nesten litt deilig (nei, det var ikke det, men var godt å få kjølt med skrotten som var litt kokt etter å ha gått fra et varmt rom til et annet...). Fant ut i går at jeg var nødt til å kjøle ned skrotten innimellom for å ikke bli mer uvel enn nødvendig. Så da ble det kalde dusjer, en tur i sjøen og en tur i kaldkulpen innimellom Mer fornøyd skrott da!
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2014 #12434 Skrevet 3. november 2014 Synes det høres litt herlig ut med den badinga i kaldt vann jeg. *gal*
Roadrunner Skrevet 3. november 2014 Forfatter #12435 Skrevet 3. november 2014 Synes det høres litt herlig ut med den badinga i kaldt vann jeg. *gal* Godt vi er flere gale Og det var faktisk ganske deilig. Det beste er jo at jeg bare kunne gå opp trappa og være tilbake i varmt og godt rom, med mulighet for varmkulp, varm dusj eller badstu. Slapp å stå på ei kald strand og skifte til tørre klær... Så er kun på spa-helg at jeg bader i sjøen på denne tiden av året, men da prøver jeg til gjengjeld å gjøre det hver gang
vimse Skrevet 3. november 2014 #12436 Skrevet 3. november 2014 Du skulle kanskje sjekket den nakken? *bekymret*
Roadrunner Skrevet 3. november 2014 Forfatter #12437 Skrevet 3. november 2014 Du skulle kanskje sjekket den nakken? *bekymret* Takk for koselig omtanke, vimse! Tror egentlig ikke det er nakken som er trøbbelet, men ikke godt å si. Har grublet litt og i grunn ikke blitt så mye klokere. Men ville trodd det ville vært mer smerter og stivhet i nakken, og mer ubehag når hodet beveges. Eller? Har fått støvsugd og gjort litt ærend i ettermiddag, og nå er sofaen inntatt. Ute bøtter regnet ned i mørket - er jo litt koselig også da (selv om jeg begynner å bli veeeeldig lei av ). I morgen kommer mams og paps bortover - lamper skal monteres
vimse Skrevet 3. november 2014 #12438 Skrevet 3. november 2014 Det er ikke godt å si egentlig, det er jo så komplisert bak i der! Bare synes det er skikkelig ugreit at du svimler og sånt
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2014 #12439 Skrevet 4. november 2014 God morgen Hvordan står det til med Fuggel'n i dag? Jeg synes igrunnen Vimse er inne på noe jeg. Hadde sikkert ikke vært dumt å få sjekket den nakken...
Roadrunner Skrevet 4. november 2014 Forfatter #12440 Skrevet 4. november 2014 Hei der! Litt hektisk start på tirsdagen, har gått i ett på jobb. Men på den bra siden ser det ut til at susingen og svimlingen har blitt en god del bedre, og det liker vi! Krysser fingrene for at det fortsetter i riktig retning, og om det skulle krølle seg igjen så skal jeg heller ringe legen og få en sjekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå