Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er godt man har full kontroll...

La juledukene et lurt sted etter jul i fjor, siden det var litt stearinflekker som måtte jobbes med. Men det lure stedet var jo på gammel adresse... Ble litt leting før jeg fant de igjen gitt. 3 har funnet sin plass, resten er i vaskemaskinen for å fjerne stearinrester etter en omgang med strykejern og tørkepapir. Full kontroll :ironi: Men julemusikken spiller på anlegget, et par nisser har dukket opp og det lyser ekstra her og der. Koselig :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fant dem jo - ergo har du kontroll :opplyser:

Jeg lette huset rundt etter klesklypene etter å ha flyttet en gang, men måtte gi opp og kjøpe nye. De dukket opp til slutt - i kassen med julepynt... :fnise:

Skrevet

Vedkurven er tom... På tide å finne senga da? :klo:

Skrevet

Brenner den godt, da? Tror det er en bedre løsning å hente mer ved...

Skrevet

:ler:

At jeg ikke så den komme! :fnise:

Skrevet

:ler:

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en super søndag. :klem:

Skrevet

Vaskemaskinen jobber, oppvaskmaskinen jobber og fuggel'n sløver litt. Planen er litt frisk luft litt senere (når disse maskinene er ferdige), ellers pusling hjemme og kanskje litt jobbing.

Skrevet

Sjakk på NRK, Carlsen mot Norge. Kommer til å ta dagevis med alt det pratet og vaset? Kult konsept, men gjerne litt mer fokus for min del. De fleste har sett litt sjakk de siste ukene, og trenger ikke banal forklaring på alt... Får heller finne boka etterhvert og krype ned i senga med nyvaska sengetøy :natti:

Skrevet

Sjakk på tv har jeg fortsatt ikke klart å la meg engasjere av. Holder meg til salmene...

Skrevet

:kaffekopp:

Mandag - ny uke. Og vi skriver desember :sjokkert:

Hvor ble november av? Er jo plutselig bare 23 dager til julaften! :bond:

Helgen har vært rolig og fin - kost meg! Helga som kommer er det tid for julebord med jobb, ellers ikke veldig store planer tror jeg. Kanskje invitere mine foreldre på middag på søndagen? :klo:

I dag er planen dobbel spinningøkt, i morgen skal jeg på spa :nigo: og onsdag er det julekonsert. Ser ut til å bli en fin uke med andre ord :jepp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Det er helt utrolig at det alt er desember ja. :daane:

Denne høsten har bare forsvunnet på merkelig vis...

Og det høres ut som du har en super uke foran deg. Mandag kan ikke være verste dagen når det er både trening, SPA, julekonsert og julebord i vente?

Skrevet

Jeg har også første julekonsert onsdag, men spa i morgen må jeg nok se langt etter... Og spinning i dag? Særlig...! :fnise:

Skrevet

Dobbelt spinningtime :veslejenta: Resultat: 45 km, drøye 1200 kcal, 2 timer og 15 minutter og sliten men fornøyd fuggel :nigo: Snart senga og boka :jepp:

Nevnte jeg forresten at det er 80 dager til avreise? :bolledeig: Går unna nå!

Fått ny følger på twitter i dag: Elvis Presley Lyrics? :klo: Mistenker at noen kommer til å bli skuffa :ler:

Sånn, det var vel ettermiddagen kort oppsummert :ler:

:natti:

Skrevet

Nedtellingen er i gang? :ler:

Tja, den har vel aldri opphørt? :lur:
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Trøtt tirsdag morgen, men har fått skrotten sånn nogenlunde i gang.

Skal slappe av på spa 2-3 timer i kveldinga i dag - tror ikke det blir helt feil gitt :nigo:

Men først må det jobbes litt...

Skrevet

Spa høres slett ikke ille ut gitt... *lettere lysegrønn*

Skrevet

:natti:

Trøtt fuggel...

Sovet som en stein i natt, men var møe trøtt da klokka ringte i morges. Ikke helt klar for en vrak-onsdag kjenner jeg. Men hadde en finfin kveld på spa i går og gleder meg til deilig middag og flott konsert i kveld :bolledeig:

Skrevet

God morgen. Litt påfyll? :kaffekopp:

Er ikke rart om du blir litt trøtt for tiden - du gjør jo ikke annet enn å flakse ute på kveldstid. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...