Daria Skrevet 13. desember 2014 #12581 Skrevet 13. desember 2014 Bilde er vel et krav her. Definitivt!
Roadrunner Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #12582 Skrevet 13. desember 2014 Kommer nok etterhvert, selv om jeg tviler på at bildet kan yte veska rettferdighet...
Roadrunner Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #12583 Skrevet 13. desember 2014 Et heller dårlig forsøk på bilde... Den er lik på fremsiden, bare uten glidelåsen/lommen.
Sauen Shaun Skrevet 14. desember 2014 #12586 Skrevet 14. desember 2014 God morgen. Den veska var lekker ja.
Roadrunner Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #12587 Skrevet 14. desember 2014 Fuggel'n er tilbake i heimen og har landet på sofaen. Litt overtidsjobbing nå, så sofa og rolig kveld tenker jeg. Tidlig senga er nok en god plan - er trøtt gitt. Hatt fin helg Koselig med en litt rolig helg før det blir fullt hus og stormende jubel til jul.
Roadrunner Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #12588 Skrevet 15. desember 2014 Mårnings! Mandag, årets siste fulle arbeidsuke Det nærmer seg 2015 med stormskritt! Full fart på jobb i dag, så to dager på jobbreise, og så to dager på kontoret igjen. Oppstykket uke - aner meg at den kommer til å gå veldig fort. Booket spinning i ettermiddag, trengs... Blitt altfor dårlig med trening de siste ukene, for mye sykdom og annet som har skjedd. Kjipt! Men heldigvis aldri for sent å komme i gang
Sauen Shaun Skrevet 15. desember 2014 #12589 Skrevet 15. desember 2014 Mornings. Stemmer at det aldri er for sent å begynne å trene igjen. Selv tar jeg det rolig fram til neste år jeg.
Roadrunner Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #12590 Skrevet 15. desember 2014 Litt trøtt fuggel her, men har fått gjort endel ting som har hengt litt over meg en stund. Godt å få det unna! Nå må det bare lades opp til et par dager på farta, og så håper jeg at værvarselet ikke er helt ubrukelig *iler inn på yr.no* Jau...*pakker paraply*
Daria Skrevet 15. desember 2014 #12591 Skrevet 15. desember 2014 Har man ikke alltid med seg paraply dit (jeg antar at) du skal?
Roadrunner Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #12592 Skrevet 15. desember 2014 Har man ikke alltid med seg paraply dit (jeg antar at) du skal? Noen er heldige og har stort sett klart seg uten paraply
Roadrunner Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #12593 Skrevet 15. desember 2014 Spinning utgår, i stedet blir det et par timer overtidsjobbing... Fikk en forespørsel som jeg må få ferdig ganske raskt, og jeg fant ut at dersom jeg blir ferdig med den i dag, så kan jeg ta med meg resultatet på jobbtur i morgen, og få saken helt ut av verden en gang for alle. Like greit. Men blir litt ekstra drass i bagasjen i morgen, og litt ekstra jobbing i dag. Håper det går seg til så jeg snart er ferdig i alle fall - hjem til middagsrester, sende julegave i posten, vaske tøy og se håndball tenker jeg.
Roadrunner Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #12594 Skrevet 16. desember 2014 Flyturen gikk MYE bedre enn fryktet, etter at jeg våknet flere ganger i natt av en intens vind og både regn og hagl. Måtte lukke vinduet i natt - var redd det skulle bli tatt av vinden... Så for meg en heller interessant flytur, men det gikk heldigvis veldig greit. Vært hektisk her siden jeg kom, og regner med at dagen kommer til å gå i ett. Trenger ferie Skulle huske EN ting som jeg skulle bytte i en butikk her - den ligger hjemme på kjøkkenbenken. Argh! Sosemikkel!
Roadrunner Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #12596 Skrevet 17. desember 2014 Ble lang dag i går, spesielt etter ei natt med dårlig søvn og mye konsentrasjonsarbeid. Men sjekket inn på hotellet rundt 18:30, og tuslet avsted for å få i meg litt mat. Fiskesuppe var godt det Ble ingen butikkrunde på meg, var litt oppgitt for at jeg hadde glemt tingen jeg skulle bytte hjemme, og var i grunn bare trøtt og sliten. Så ruslet tilbake til hotellet, leste litt og slappet av på senga. Sovet godt i natt, og er litt mer våken i øynene i dag Snart klar for internkurs, så hjemreise i ettermiddag og ut og spise. Gleder meg!
Daria Skrevet 17. desember 2014 #12598 Skrevet 17. desember 2014 Jeg synes det er så deilig med sånne hotellkvelder av og til - det er bare å senke skuldrene og slappe helt av uten å tenke på alt man burde gjort. Hjemmet det jo alltid en oppvask eller en klesvask eller noe som bure vært ryddet eller vasket eller ordnet (selv om jeg er ganske flink til å ignorere det ), men hotell er helt frie for burde-burde.
Roadrunner Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #12599 Skrevet 17. desember 2014 Så sant, Daria. Veldig deilig med hotellkvelder uten NOE som burde vært gjort. Bare å senke skuldrene og slappe av, kose seg med boka eller se tanketomt på tv. Digg! La meg tidlig, sovnet raskt og fikk god frokost i morges. Deilig! Er i grunn ganske glad i en hotellovernatting i ny og ne jeg
Daria Skrevet 17. desember 2014 #12600 Skrevet 17. desember 2014 Særlig de jobb-relaterte jeg ikke betaler for selv - kunne godt hatt noen flere av dem, egentlig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå