Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:natti:

Trøtt fuggel psyker seg opp til intervallspinning... Sovet dårlig i natt - våknet flere ganger av været. Men får vel bare komme meg avsted og jobbe skrotten litt sprekere :trene:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså... Solide vindkast gjennom natta er en ting, men jeg var IKKE forberedt på skøytebane ute... Utrolig glatt, men håper det gir seg litt etterhvert. Kom meg trygt på trening og hjem igjen, nå må det dusjes før litt handling. Kvelden tror jeg blir rolig i heimen, fjerne litt røde duker og gjøre litt rent kanskje? :klo:

Satser på tryggere føre utendørs i morgen så jeg kan få meg litt frisk luft...

Skrevet

Skøytebane her og. :sur:

Men været ellers er bare stas. Strålende :sol::bolledeig: Riktignok litt sur vind, men ikke verre enn at jeg fint klarte å kle den ute. Har hatt en fin rusletur i sentrum. Med brodder på var det greit å gå. :jepp:

Nå blir det strikking og sport. :jepp:

Skrevet

:veslejenta:

Snart tid for å lande i senga. Blitt en rolig søndag, men fikk et par timer frisk luft, sett litt ymse dyr, støvsugd, tømt ovnen for aske og vasket glassdøra, ryddet litt og sannelig sløvet litt i sofaen med strikketøy også. Jula er pakket helt bort (scoret noen husmorpoeng da strykebrettet kom frem i går kveld :nigo: ) og får bare forsøke å innstille meg på noen uker hverdager igjen. Men det trenger ikke være feil... Det nærmer seg jo tur! :hoppe:

Skrevet

Hvor mange dager til avreise nå? Har du begynt pakkingen...? :fnise:

Skrevet

Hvor mange dager til avreise nå? Har du begynt pakkingen...? :fnise:

Pakking? Næh, er ikke det noe man tar i siste liten da? I alle fall de siste par dager? :nigo:

Men altså, til torsdag er det 6 uker til avreise :bolledeig: Me like!

:kaffekopp:

Mårnings!

Hverdagen er igang igjen, og litt trøtthet merkes. Kjenner jeg ikke er så veldig klar for full uke nå, har jo vært så greit med et par korte arbeidsuker! Og uka før jul var jeg jo en liten tur på jobbreise, så den ble oppstykket den også. Jaja, får bare brette opp ermene og gyve løs.

Trening booket i ettermiddag, og skal snart få booket timen i morgen. Jeg er klar! :trene:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Glatt på dine kanter i dag også?

Skrevet

Mårnings i fjøset :kaffekopp:

Glatt ja? :daane: Her var det Bambi på morgenen, og snek meg forsiktig inn på parkeringsplassen på jobb... Fullstendig skøytebane, kun deler var strødd. Festlig...

Skrevet

Godt bilhjulene i det minste er litt mer stabile og ikke kan gå i fullt så mange retninger på en gang som beina til Bambi :fnise: *bilder i hodet*

Skrevet

:fnise: *Daria ga meg også fine bilder i hodet*

Skrevet

Bilder i hodet er bra :fnise:

En time spinning, ellers ganske rolig ettermiddag. Vaskemaskinen jobber litt og fuggel'n strikker og sløver på sofaen. Ny sesong Masterchef Australia på TLC - me like!

Skrevet

Masterchef Australia her og. :hoppe:

Skrevet

God morgen!

Skøytebanen er historie, Bambi er trygg på bart underlag og det meldes milde grader og vått vær. Jaja, skal ikke klage så veldig, er glad så lenge det er relativt trygt å ferdes ute jeg...

Solid spinningøkt i dag, og klar for styrketrening i dag. Skikkelig motivert, både på treningsfronten og med kostholdet, og det er rett og slett litt moro. Stresser ikke, spiser nesten det jeg vil (eneste rene forbudet er :sjokolade: ) og har hatt overraskende lite cravings/abstinenser. Måtte det bare fortsette! :hoppe:

Mulig overtidsjobbing i morgen, ellers ikke så veldig spennende planer tror jeg.

Hvordan er det hos dere? Noe som skjer på nyåret?

Skrevet

Ikke så veldig spennende planer her heller. Dagens hovedmål er å få vasket litt her. Og bøtteballetten er ikke det jeg kaller spennende...

Men at det ikke er skøytebane ute liker jeg. Håper det er slik her også. Det vil i såfall gjøre turen ut litt tryggere. Kanskje jeg kan legge inn en litt lengre rusletur samtidig som jeg skal på butikken. Moro å høre at det går bra med sjokoladekuttet. Her i huset sliter vi en smule i disse dager. Det har blitt altfor mye sukker etter at jeg flytta hit. Så nå må det skjerpes inn (jeg har ikke lyst til å legge på meg de kiloene jeg tross alt har blitt kvitt...) - og jeg har skikkelig søtsug om kveldene. :sukk:

Skrevet

Kan melde at skøytebanen har kommet hit nå - men ganglaget blir mindre Bambi og mer 80-åring som har glem rullatoren...

Planer? Tja, det er jo et teater her og en opera der, samt en 60-årsdag og en britisk komiker, så litt skjer det jo de neste ukene...

Skrevet

Ikke så veldig spennende planer her heller. Dagens hovedmål er å få vasket litt her. Og bøtteballetten er ikke det jeg kaller spennende...

Men at det ikke er skøytebane ute liker jeg. Håper det er slik her også. Det vil i såfall gjøre turen ut litt tryggere. Kanskje jeg kan legge inn en litt lengre rusletur samtidig som jeg skal på butikken. Moro å høre at det går bra med sjokoladekuttet. Her i huset sliter vi en smule i disse dager. Det har blitt altfor mye sukker etter at jeg flytta hit. Så nå må det skjerpes inn (jeg har ikke lyst til å legge på meg de kiloene jeg tross alt har blitt kvitt...) - og jeg har skikkelig søtsug om kveldene. :sukk:

Har pleid å ha masse søtsug jeg også, og et intenst sjokoladesug etter middag. Men tror det har vært lurt at jeg har hatt litt frukt og bær og kose meg med, og at ettermiddagen har blitt brutt opp litt av trening. Og at strikketøyet har kommet frem igjen... Kanskje jeg blir ferdig med evighetspleddet? :klo: En gang før jeg blir pensjonist i alle fall... :sjenert: To dager på jobb denne uka, og jeg har takket nei til Toffifee, M&M's og Mokkabønner *stolt*

Kan melde at skøytebanen har kommet hit nå - men ganglaget blir mindre Bambi og mer 80-åring som har glem rullatoren...

Planer? Tja, det er jo et teater her og en opera der, samt en 60-årsdag og en britisk komiker, så litt skjer det jo de neste ukene...

Håper skøytebanen gir seg før ettermiddagen, og at du uansett føre kommer deg trygt hjem!

Her er det bare skikkelig grått og skikkelig vått i dag, men greit nok. Får :trene: litt i stedet :jepp:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Haltepinka sjekker innom og ønsker folket en fin onsdag.

Grei treningstime i går, men var ikke helt fornøyd med instruktøren (vikar). Får trent, så skal ikke klage, men hun har noen øvelser og gjennomganger som jeg ikke blir helt klok på. Kjenner jeg rett og slett begynner å bli litt kresen på instruktør når det gjelder styrketreningstimer. Enklere med ulike instruktører på spinning, der kan jeg i større grad lukke ørene og bare la beina tråkke.

Var sliten med fattet da jeg kom hjem, fikk laget meg mat og slappet av på sofaen frem til sengetid.

Våkner med et stivt og sårt høyrekne i dag, og har kranglet med både dørstokker, trapper og sofaen før jeg kom meg til jobb. Tatt et par smertestillende nå, og håper det kan hjelpe litt. Kjiper'n altså! Mistenker at jeg kan ha vridd det i løpet av natta, for skjønner ikke helt at det skulle være noe på treninga i går som var årsaken. Merket i alle fall ingenting i går... Jaja, uansett ikke trening i dag, blir heller overtidsjobbing...

Vel vel, nok småklaging.

Får komme i gang med onsdagen heller! Er jo midtuke og hump day! :nigo:

Skrevet

Det er jo litt imponerende å sove på seg et dårlig kne...

Skrevet

Det er jo litt imponerende å sove på seg et dårlig kne...

Synes jeg også...

KAN jo være at det er noe fra treninga i går, som har godgjort seg i løpet av natta... Men men, får håpe det går fort over :jepp:

Har ikke gått i søvne, har ikke trent i søvne, tror bare jeg har sovet...

Skrevet

Må si meg enig med Daria her. Ganske imponerende å sove på seg en kneskade...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...