Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2014 #12661 Skrevet 30. desember 2014 Trøtt fuggel i dag også... Meeeen, det er jo "fredag"! Klar for et par fridager igjen - kjenner jeg liker disse ukene altså. Et par dager her og et par dager der Skal jobbe fredag også, men det er jo bare en enslig dag innimellom fridager, så skal nok gå bra det også Og har jeg nevt at det er er 50 (FEMTI ) dager til avreise? Næh, jeg tror ikke du har nevnt noe som helst om noen tur...
Roadrunner Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #12662 Skrevet 30. desember 2014 Næh, jeg tror ikke du har nevnt noe som helst om noen tur... Var det jeg var redd for ja... Pleier å glemme å nevne sånne ting
Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2014 #12663 Skrevet 30. desember 2014 Ja, det var godt du sa fra i dag, slik at vi vet når Trekkfuggel'n skal ut og fly igjen.
Roadrunner Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #12664 Skrevet 30. desember 2014 Fly reservert - check Hotell reservert - check x2 (begge lokasjoner) Alcatraz-billetter - check Leiebil - check Pass - check (holder ennå et par år) ESTA - fikse i morgen? Kamera - check x2 Noe mer da? Næh, tror vi er greit i rute
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2014 #12665 Skrevet 31. desember 2014 God morgen. Hvordan har trekkfuggel'n det i dag?
Roadrunner Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #12666 Skrevet 31. desember 2014 Fuggel'n er våken og gråter ikke. Sengetøy er på vask, frokost spist og oppvaskmaskinen tømt. Snart henge opp sengetøyet foran varmepumpa før jeg skal gå tur med ei venninne. Blir koselig! Ellers litt huslige sysler før besøk senere. Klargjøre til årets siste middag - lammecarrè med tilbehør
Aldrisur Skrevet 31. desember 2014 #12667 Skrevet 31. desember 2014 Godt nytt år til deg lille fugl og kos deg på den siste kvelden i det gamle året.
Roadrunner Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #12668 Skrevet 31. desember 2014 Riktig godt nytt år! Velkommen 2015 Godt nytt år til deg lille fugl og kos deg på den siste kvelden i det gamle året. Og hjertelig velkommen innom, Aldrisur! Sååå koselig å se deg her Hatt en veldig fin kveld, stille og rolig sammen med ei venninne. Hun har allerede dratt og jeg slapper av litt på sofaen mens jeg venter på at rakettene skal roe seg så jeg kan finne senga. Middagen ble heeelt himmelsk om jeg får si det - skikkelig suksess! Enkelt å lage, og fullstendig innertier. Gleder meg allerede til middagsrester i morgen Altfor mye snop igjen, masse middag igjen og dessertrestene gikk i søpla. Skjerpings på kostholdsfronten nå i 2015, men 01.januar har alltid vært en restedag... Men så...! Men først (snart)
Roadrunner Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #12670 Skrevet 1. januar 2015 Godt nyttår fra Helsinki Godt nytt år til dere begge! Kos dere på tur
Roadrunner Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #12672 Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år, Sauen! Trøtt fuggel i dag, tåler dårlig sene kvelder/netter. Men ikke så mye som MÅ gjøres i dag, skal bare slappe av og kose meg. Vært ute og gått en times tur - deilig! Jobb i morgen, kanskje en liten gåtur eller treningsøkt før et lite besøk til vennepar. Og så har jeg planer om intervallspinning lørdag morgen... Jau... Tegner til en bra start på 2015
Roadrunner Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #12673 Skrevet 1. januar 2015 Restemiddag spist Fy søren så godt det ble altså - skikkelig suksess! MÅ garantert gjentas, og mistenker at jeg har et par foreldre som gjerne vi smake på herligheta - så får vel invitere på middag etter hvert. Bare så det er sagt, lammecarrè med godt tilbehør anbefales! Ellers ganske sløv ettermiddag, har fått ordnet litt i nettbanken, sendt inn søknad på ESTA-skjema (det var jo en hel prosess i seg selv...). Nå blir det mer sløving, og litt mentale forberedelser til en tur på jobb i morgen. Satser på rolig dag og lite folk
Daria Skrevet 1. januar 2015 #12674 Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år til dere begge! Kos dere på tur Vi har kost oss på tur
Roadrunner Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #12675 Skrevet 1. januar 2015 Da ligger Freia-restene i søpla, og neste lovlige sjokoladedag er i midten av mars. Har innsett at det ikke fungerer med begrenset tilgang, så da må det sterkere saker til. Dessert og is er unntak, men ikke ofte (men skal jo blant annet på tur ). Fuggel'n er motivert!
Roadrunner Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #12676 Skrevet 2. januar 2015 Mårnings! Et lite klynk da klokka ringte - ikke helt i modus for dette. Men kom meg etterhvert greit opp, har vært i dusjen, spist frokost og kommet meg på jobb. Middagsrester venter hjemme i dag også (gleder meg!), før jeg satser på en gåtur og så besøke et vennepar. I morgen har jeg treningsavtale med ei venninne, spinning 10:15... Tidlig på en lørdag gitt, men er bare å hive seg rundt når lysta er der! Lite folk på jobb i dag også etter planen - passer meg fint
Daria Skrevet 2. januar 2015 #12677 Skrevet 2. januar 2015 Morgenhumøret var ikke akkurat på topp nei - hvorfor skulle i dag være annerledes enn vanlig... Kurs fram til lunsj - jeg har sikret meg et hjørne hvor færrest mulig ser hva jeg egentlig driver med...
Roadrunner Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #12678 Skrevet 2. januar 2015 Er viktig å finne en plass man kan få sitte litt i fred Vi er ikke mange på jobb her i dag ser det ut til, men fuggel'n har vært ganske effektiv så langt. Godt for alt som er gjort Og plutselig kommer hverdagen igjen til mandag, og da er det fullt hus og stormende jubel...
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2015 #12679 Skrevet 2. januar 2015 :kaffekopp: litt varm energidrikke til dere som er på jobb og kurs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå