Roadrunner Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #12721 Skrevet 15. januar 2015 Ingen trening i dag, men et koselig lite treff med ei god venninne etter jobb, litt handling, litt ekstra god kundeservice i en av butikkene og fuggel'n er ganske så fornøyd allikevel gitt. Flere gode appelsiner er i hus *smatt, slurp* og nå er det overtidsjobbing på gang. Kjekt når det kan tas fra sofakroken Fredag i morgen - stikker en tur til hjemtraktene etter jobb (kanskje en treningsøkt først?). Mams skal endre litt på en sommerkjole for meg, og det hadde jo vært kjekt å få gjort før jeg reiser på tur. Så da må jenta hjem og prøve litt, måle ut hvor det skal sys og klippes (vil ha litt mer åpning i halsen, den føles hakket før høyhalset...). Nå, jobb på pc'n og Masterchef Australia på tv'n. Noen som snakket om skjermbruk tidligere i uka?
Sauen Shaun Skrevet 15. januar 2015 #12722 Skrevet 15. januar 2015 Nei, skjermer har vi ikke hørt noe om i det siste. *ser også Masterchef Australia*
Roadrunner Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #12723 Skrevet 16. januar 2015 Trøtt.... Møe trøtt... Ny natt med dårlig søvn på grunn av intenst vær som står rett på her. Vind, hagl, regn og tror også det har tordnet litt? Kommer på jobb og så er det trøbbel med et par maskiner og litt oppgitte kollegaer. Oooo herlige start på dagen... Men nå kan det vel bare gå en vei? :kaffekopp:
Sauen Shaun Skrevet 16. januar 2015 #12724 Skrevet 16. januar 2015 *tar en * Håper dagen din blir bedre etterhvert.
Skravla Skrevet 16. januar 2015 #12725 Skrevet 16. januar 2015 Her i Oslo har det buldret litt i natt. I tillegg merker jeg godt at været sto rett på vinduene hos meg i natt. Det har smelt og plasket verre.
Daria Skrevet 16. januar 2015 #12726 Skrevet 16. januar 2015 Har det buldret her? Har ikke hørt noe til været i natt, det er sjelden det plager meg når jeg sover. Det var først da jeg kom ut av byen at det ble virkelig begredelig...
Roadrunner Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #12727 Skrevet 16. januar 2015 Har løpt halvt i ring her siden jeg kom for drøye 4 timer siden, men håper det skal roe seg litt nå. Har fått landet noen baller (eller lagt de død - alt etter som), og er klar for lunsj hvert øyeblikk. Endel som må gjøres etter lunsj også, men så håper jeg at vi kan cruise litt inn mot helg.
Sauen Shaun Skrevet 17. januar 2015 #12728 Skrevet 17. januar 2015 Morn-morn. Fikk du cruiset inn mot helg? Håper du får en finfin lørdag.
vimse Skrevet 17. januar 2015 #12729 Skrevet 17. januar 2015 Jeg brukte vektklubben, var vel gratistilbudet fra Grete Roede, og lærte mye! Dessuten skjønte jeg at det ikke er farlig å være sulten iblant 😉 Okei, det var ikke så kult å sitte der med dansk rugbrød da kollegaene spiste pizza til lunsj i går, det innrømmer jeg glatt! Meen, jeg nøt ostepopbollen litt ekstra på kvelden 😉
Roadrunner Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #12730 Skrevet 18. januar 2015 Ble helg til slutt En tur til mine foreldre fredag til lørdag, og retur hit i går ettermiddag. Så jentekveld og til slutt senga. I dag startet dagen med sengetøyvask før intervallspinning. Nå sofaen og snart virke litt kanskje? Har brukt vektklubben til GR tidligere jeg også, men ble VG sin denne gangen. Kjekt med litt forandring og vet flere har vært godt fornøyd med VG sin vektklubb. Godt fornøyd så langt
Roadrunner Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #12731 Skrevet 19. januar 2015 Mårnings! Ble ganske sløv søndag i går, etter treninga. Fikk vasket et par maskiner klær, heklet litt, kjørt oppvaskmaskinen og ellers tatt det rolig. Nå er det plutselig mandag igjen og ny uke... Planen så langt: i dag: spinning og styrketrening i morgen: mulig trening før venninnebesøk onsdag: mulig trening (avhenger litt av hva det blir i morgen) før venninnebesøk torsdag: intervallspinning fredag-søndag: enda ikke helt kartlagt - time will show. Men først, jobb og
Sauen Shaun Skrevet 19. januar 2015 #12732 Skrevet 19. januar 2015 Morn-morn. Høres ut som du har en fin uke foran deg.
Roadrunner Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #12736 Skrevet 20. januar 2015 Mårnings! Fuggel'n er nesten våken og gråter ikke. Allerede ganske så støl i armer, og litt mør i kroppen. Blir ikke trening i dag, skal på middag til ei venninne i stedet. Og så blir det vel hjem til litt snøskuffing... Har holdt trappa ganske ren for snø, men tror jeg skal ta et par tak på terrassene også, så jeg slipper at de blir fulle av snø. Er jo meldt litt i dag også... (ja, og så har de meldt litt regn her på formiddagen... why??). Betaling av tur skjer denne uken - enda et skritt nærmere avreise med andre ord
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2015 #12737 Skrevet 20. januar 2015 Morn Jeg slipper heldigvis å måke snø jeg. Husverten sørger for at gårdsplassen blir måkt. Og trappa har jeg tak over... Snart tur ja... Hvor mange dager er det igjen nå?
Roadrunner Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #12738 Skrevet 20. januar 2015 Har tak/veranda over mye av inngangspartiet jeg også, så slipper ganske billig unna der heldigvis Men de 4-5 trappetrinnene må tas, og det ble en liten brøytekant også som måtte bort. Ja, og så er det jo denne verandaen da.. Og terrassen oppe. Men skal være rask og grei skuring tror jeg. Får bare ta det som trening 29 dager igjen så vidt jeg vet
Roadrunner Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #12740 Skrevet 20. januar 2015 Egentlig fascinerende lite reisefeber... Eller, gleder meg veldig til tur, men er liksom litt uvirkelig. Og Hawaii er jo så langt unna... Så egentlig er jeg veldig avslappet, tenker ikke så mye på det annet enn at jeg gleder meg til og strand!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå