Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig :jepp:

Noen ganger er det herlig med slik flaks!

Så nå krysser jeg bare fingrene for at en viss artist kanskje finner det for godt å spille på nevnte festival i september, slik at jeg får mine topp 2 på samme sted. DA blir det flybilletter i full fart :hoppe:

Krysser alt som kan krysses for at du får det som du vil. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser jeg også - tror jeg.

Kontoen min krysser ikke, og feriedagene er litt i tvil :fnise:

Men jo - her krysses det :jepp:

Skrevet

Er det noe sannsynlighet for det, eller er det bare vill håping? :fnise:

Men man kan ha flaks - etter Skravla og jeg hadde bestemt oss for nyttår i Helsinki, tenkte vi at vi kunne jo sjekke om det gikk noe vært å få med seg i operaen mens vi var der. Ikke bare var det en av mine yndlingsoperaer som gikk den aktuelle dagen - hovedrollen ble sunget av min svenske favoritt-tenor. Jeg hvinte jo litt da jeg oppdaget det, for å si det sånn... :fnise:

Skrevet

Veeeeel... :sjenert:

Det er nok en viss grad av vilt håp - men på den annen side har han spilt ved den festivalen tidligere. Så det trenger ikke være en umulighet :nigo:

Skrevet

Så lenge det er liv, er det håp :ler:

Skrevet

:natti:

Fullstendig kaputt igjen... Er det mulig? :sukk:

Kommet meg hjem fra jobb og venter på kontrollør som skal se over det elektriske anlegget. Jaja, satser på at det er grei skuring. Planer om en liten tur på treningssenteret etterpå, må myke opp ryggen litt. Ellers - tidlig senga...

Skrevet

:kaffekopp:

:bolledeig: :bolledeig: F R E D A G ! ! ! :bolledeig: :bolledeig:

Endelig helg!

Bare noen timer på jobb nå, så bærer det avsted til butikken for litt handling, innom reisebyrået for å hente billetter og reisedokumenter, og så hjem til peisfyring og ferske reker tenker jeg. Blir helt utrolig godt! :veslejenta: Sove lenge i morgen, og kanskje ta en bytur? :klo: Får se an været litt, men det ligger i bakhodet. Har jo gavekort som kan benyttes for eksempel... :lur:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Tenker det blir godt med helg ja. Virker som Fuggel'n har hatt en lang og tung uke. :kose:

Bytur hadde vært koselig. Lenge siden vi har skravlet nå. Men jeg tror ikke kneet mitt har godt av noen sånne utskeielser denne helga. :sukk:

Men hvis du tar bytur, så er du hjertelig velkommen til indre strøk etterpå. :jepp:

Skrevet

Skal bli veldig godt med helg! Har vært trøtt denne uka... Var forsåvidt trøtt forrige uke også, men synes denne uka har vært tyngre. Hele kroppen protesterer - vil bare slappe av og sove... Men i kveld kan jeg legge meg i senga i forvissing om at jeg kan sove lenge to dager. Deilig! Ei venninne skal på spinning i morgen i 10-tiden, men jeg har ikke tenkt å binde meg til en treningsavtale i morgen. Våkner jeg tidlig er det mulig jeg stiller, hvis ikke så sover jeg videre og sløver litt med god samvittighet. Rett og slett!

Sannelig ikke sikker på om det blir bytur på meg heller, Sauen, må ta det litt som det kommer. Faktisk ikke helt sikker på hva helgen bringer i det hele tatt, så tør ikke si noe angående indre strøk heller. Vi får se!

Appelsin spist - nedtelling til lunsj neste... Halvannen time. :spise:

Skrevet

La Fuggelskrotten styre morgendagen du. :jepp:

Skrevet

Fredag og hente reisedokumenter??? KAN JO IKKE BLI BEDRE!!! :hoppe:

Skrevet

Lunsj unnagjort, og jeg klarte å stå imot vaffel i dag også. Ingen vafler så langt i 2015 - slett ikke verst synes jeg :nigo:

Planen er å ta helg om en times tid - hadde vært digg!

Henting av reisedokumenter er slett ingen dum sak på en fredag - blir liksom enda litt mer virkelig da! Og er jo nå UNDER 4 uker til avreise :bolledeig:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du har fått sovet godt og lenge i natt. :klem:

Skrevet

Mårnings!

Gårsdagen ble ganske rolig, var ikke helt i slag rett og slett. Ble en liten bytur i finværet, så hjem til litt klesvask og pusling og masse sofa. Smått ruskete i formen og litt asosial i toppen, så skippet sosialt og ble hjemme.

I dag er planen intervallspinning om en liten time, så hjem og finne husmora. Støvsuge, støvtørke og vaske bad i alle fall. Hvis ryggen vil i dag (den ville ikke i går...). Booket ny spinningtime i morgen (roligere - ikke intervall) samt styrketreningstime. Bra start på uka! :jepp::trene:

Skrevet

Av og til er en kveld på sofaen i eget selskap det eneste som frister :Nikke:

Skrevet

Av og til er en kveld på sofaen i eget selskap det eneste som frister :Nikke:

Veldig sant, Daria. :jepp:
Skrevet (endret)

*vrak*

Hard intervalltime unnagjort og ca 700 kcal forbrent. Småsliten i beina og svett i luggen, men godt fornøyd. Fin avslutning på uka :jepp: Men hvor husmora har gjemt seg? :klo: Lunsj først kanskje?

Endret av Roadrunner
Skrevet

Husmora er ikke her. :opplyser:

Skrevet

Fant ei lita husmor som tok en rask økt her, så heimen er støvsugd, badet er vasket og oppvaskmaskinen jobber. Godt for det som blir gjort :ler: Litt mør i beina etter spinninga, men gleder meg til ny treningsøkt i morra. Godt driv er digg! :trene:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Litt småtrøtt en mandag morgen, men veldig happy fuggel :kaklehone: Vekta fortsetter å respondere bra, og kjenner jeg rett og slett blir skikkelig glad av at kroppen gjør som jeg vil :bolledeig: Totalt er det nå -5,5 kg og faktisk -7 cm på midjen. :strix: Totalt -15 cm (midje, bryst, overarm, hofte og lår), og fremdeles godt driv. Herlig!

Klar for dobbel treningstime igjen i dag - og forventer støl skrott igjen i morgen og onsdag. Men det er heeeelt greit :nigo: Skal på hotell torsdag til fredag denne uken, så blir litt kort "vanlig" arbeidsuke. Får prøve å få til et par treningsøkter litt tidlig i uka, så bør det gå fint.

Ellers? Ganske tidlig i seng i går, men lå en god stund før jeg fikk sove. :sukk: Innså etterhvert at jeg var ganske kald på føttene, så måtte ta turen til badet for å finne ullsokkene og ta på. Sovnet nå til slutt og har sovet ganske så godt i natt.

Men nuh - litt jobbing!

Mer :kaffekopp: ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...