Roadrunner Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #12821 Skrevet 31. januar 2015 Fuggel'n får ikke helt bestemt seg, men tror det blir en liten gåtur og frisk luft. Vurderer bysleng, men vet ikke... Hva med lørdagen hos sauen?
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2015 #12822 Skrevet 31. januar 2015 Lørdagen hos Sauen er rolig. Skal på konsert i kveld.
Roadrunner Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #12823 Skrevet 31. januar 2015 (endret) Det ble gåtur her - og jeg angrer ikke et sekund! Ble en tur langs sjøen, og plutselig kom sola frem, en flokk svaner holdt meg med selskap og naturen viste seg fra sin beste side. Gikk med et smil om munnen og bare koste meg. Vips var 9 km unnagjort Veldig synd kameraet lå igjen hjemme, men fikk tatt noen mobilbilder i det minste. En sånn tur er ren terapi Endret 31. januar 2015 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #12825 Skrevet 31. januar 2015 Herlig! Du får bli med på en rundtur i fine omgivelser her utover våren - anbefales
Roadrunner Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #12827 Skrevet 31. januar 2015 Strikketøy i sofakroken, kosebukse og fyr på peisen Fin kveld! Og jeg sov nærmere 10 timer i natt, DET gjorde godt det! Satser på nye effektive søvntimer i natt. Usikker angående trening i morgen, ved finvær frister det veldig med en repetisjon av turen i dag
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2015 #12828 Skrevet 1. februar 2015 God morgen. Håper Fuggel'n fikk mange timers søvn denne natta også. Og det ser ihvertfall ut til å bli fint turvær i indre strøk. Så da får vi håpe det blir slik i ytre strøk også.
Roadrunner Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #12829 Skrevet 1. februar 2015 Ble ikke like lang natt i natt, men får vel være glad for det jeg får. Har fått på meg koseklær og funnet sofaen, og har en tanke om rusletur i dag også. Blir så lite dagslys nå på vinteren siden man er på jobb de timene det er lyst... Så tror rusletur er et myyye bedre alternativ enn treningssenteret i dag. Så kjører jeg heller dobbeltime på treningssenteret i morgen (det er jo mandag). Ellers planer om litt støvsuging, rydding og søndagssløving
Roadrunner Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #12830 Skrevet 1. februar 2015 Nesten 10 km tur i sol og fine omgivelser - så deilig! Ellers ganske rolig ettermiddag, spist middagsrester og funnet sofaen. Tror husarbeid utgår...
Roadrunner Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #12831 Skrevet 2. februar 2015 Mårnings! Mandag igjen! Kun denne og TO mandager til på jobb - mandagen etter er fuggel'n på tur Litt uggen i magen i dag, men satser på at det skal gå seg greit til utover dagen. Har booket spinning og styrke i ettermiddag, så håper skrotten er enig i at det er en god plan. Litt såre muskler her og der, men kanskje ikke så rart etter over 18 km trasking på to dager? I løpet av uka kommer reisevenninna en tur på besøk - mistenker at det blir litt reiseprat. Ellers, frisørtime til lørdag og besøk til hjemtraktene, mulig treffe bestis. Blir koselig!
Roadrunner Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #12833 Skrevet 2. februar 2015 Virker som om magen er ganske bra igjen, men formen er ikke tipptopp, så vurderer å kutte styrketreninga og i stedet bare ta spinninga. Er ikke intervall i dag, så er mulig å kjøre spinning litt rolig og ta hensyn til skrotten. Tror det kan være lurt... I stedet for å ødelegge skrotten helt...
Sauen Shaun Skrevet 2. februar 2015 #12834 Skrevet 2. februar 2015 Høres fornuftig ut. Ingen vits å gjøre ting verre nå når du er i så fint driv med treninga.
Roadrunner Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #12835 Skrevet 3. februar 2015 Ble kun spinning i går - føltes som en riktig og klok avgjørelse. Skrotten var litt øm og sår etter turene i helga, så var godt med en god oppvarming på spinning, for så å ta det rolig resten av kvelden. Noen ganger må fornuften seire I dag tror jeg vi satser på en handletur etter jobb, før litt kvalitetstid med støvsugeren senere. 15 dager
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2015 #12836 Skrevet 3. februar 2015 Morn-morn Sauen har litt sen morgen i dag (noen glante på tv til langt over midnatt...). Godt å høre at du lyttet til kroppen i går, og at du kjenner at det var rett. Kvalitetstid med støvsugeren? Støvsuger? Har hørt ordet, men vet ikke helt hva det betyr...
Roadrunner Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #12837 Skrevet 3. februar 2015 Nei, jeg er usikker på dette støvsugergreiene jeg også, men ser at det er behov for litt fjerning av rusk og rask hjemme. Og det er behov for en runde med litt rydding. Og litt handling.. Og... Sånn går nu dagan. Hva med en liten bysleng i morgen ettermiddag og en rimelig middag under "Spis for 100"? Mye som frister...
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2015 #12838 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Bysleng høres veldig fristende ut, men jeg kan ikke. Det er bibelgruppe i morgen. Det hadde ikke passet for deg torsdag i stedet? Jeg har veldig lyst, skjønner du... Endret 3. februar 2015 av Sauen Shaun
Roadrunner Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #12839 Skrevet 3. februar 2015 Er redd jeg får besøk på torsdag, og skal bort fredag og lørdag. Lite igjen da gitt, vare søndagen gjenstår evt...
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2015 #12840 Skrevet 3. februar 2015 Vi får snakkes når søndagen nærmer seg da. Så kanskje vi kan få til en middag i byen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå