Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta:

Heimen er støvsugd og ryddet, en klesvask er hengt opp og fuggel'n har landet på sofaen. Så godt når huslige sysler er unnagjort!

I morgen blir det intervallspinning og mer klesvask. :trene:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan står det til med Fuggel'n i dag?

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

:forkjola: Tetnet litt til i systemet i løpet av natta, liker ikke. Men er ikke syk-syk, bare litt pjusk. Så satser på at det går seg til og at formen ikke blir verre. Litt hosting og snufsing og småtett i toppen skal gå fint. :jepp: Et møte før lunsj i dag, og halv dag på seminar i morgen. Burde bety at uka kan gå passe fort? :klo:

Skrevet

Litt småforkjølelse i løpet av vinteren er vel like uunngåelig som glatte veier og kalde føtter...

Skrevet (endret)

Er nok sant det, Daria. Basiller hører vinteren til :jepp:

Men hvis jeg først skal få ei runde, så vil jeg helst ha den så fort som mulig

og IKKE om 2 uker :opplyser:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Jeg innser at neppe deler min entusiasme for bruktbutikker (eller shopping i det store og hele *host*London*host*), men du kan jo få med deg et tips likevel. I tilfelle du hadde fortrengt ferien et minutt eller to... :fnise:

Skrevet

Og her hadde ingen fortrengt noen tur, nei :rulle:

Skrevet

Jeg innser at neppe deler min entusiasme for bruktbutikker (eller shopping i det store og hele *host*London*host*), men du kan jo få med deg et tips likevel. I tilfelle du hadde fortrengt ferien et minutt eller to... :fnise:

Hva er dette for slags konsept? Noe resirkuleringsgreier skjønte jeg, men ikke helt fått tak i hvor, når, hvordan? :klo:

Fortrenge? Ferie? :daane:

Skrevet

Bruktbutikk-kjede med flere avdelinger på Hawaii.

Nei, jeg trodde vel egentlig ikke hukommelsen din var så dårlig... :fnise:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er det med basseluskene? Og hvordan står det til med reisefeberen?

Skrevet

:kaffekopp:

Litt formiddagskaffe (eller er det ettermiddag nå?) er servert, og fuggel'n har ankommet jobb etter eksternt møte første halvdel. Fint med litt oppstykket dag innimellom. :jepp:

Skrevet

Mårnings!
Fredag! :bolledeig:

Våknet noen små minutter før vekkerklokka i dag, og forsøkte å resonnere meg frem til hvilken dag det er. Etter litt frem og tilbake lander jeg frustrert på at det må være mandag. Ligger og venter på at klokka skal ringte og fortrenger mandagsfølelsen for harde livet. Da det plutselig treffer meg...

Det er F R E D A G ! ! ! :strix: Oooo herlige følelse!

Fremdeles litt hoste og rusk på plass hos fuggel'n, det blir liksom ikke så mye verre, men ei heller noe bedre. :sukk: Skal ikke mye ekstra pusting til før jeg surkler og hoster, men fungerer jo ganske bra ellers. Kjiper'n!

Besøk av reisevenninna i går, fikk skravlet litt, gått en liten tur og spist litt god pizza i byen. I dag skal jeg besøke vennepar, før ferden går videre hjem til hjemtraktene. I morgen står det frisørtime på planen - gleder meg! Skal bli godt med litt opprydning i galskapen nå! Og skal bli godt å faktisk føle seg litt fin på ferie :sexy:

:fnise:

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

Håper basseluskene slipper taket snart. Du må ihvertfall bli helt frisk til du skal på tur. :jepp:

Og frisørtime ja... det er det visst flere som burde hatt... :flau:

Skrevet

Frisørsalongen inntatt, venter på at det skal bli min tur. Sol ute, men blåser friskt :jepp:

Skrevet

Småpjusk form i dag, kvalm store deler av formiddagen og trening utgikk. Rolig dag med andre ord :sukk: Vasket og tørket sengetøy, vasket klær, kjørt oppvaskmaskinen, begynt å sette sammen ei taklampe (rene lego/ikea-mutasjonen bestående av 69 deler som skal brettes og monteres - ferdig med ca 50 :nigo: ) og tatt en dusj (må det med rent sengetøy på senga :jepp: )

Ikke klar for ny arbeidsuke, men trøster meg med at det er siste fulle arbeidsuka før ferie :strix:

:veslejenta:

Skrevet

Den lampa høres ut som noe som må bildedokumenteres når monteringen er ferdig...

Skrevet

Du finner den enkelt på google - bare å søke på Norm 69 :nigo: den kommer heeeelt flatpakket i en liten eske - nå tar den myyye mer plass...

Skrevet

Puslespill! Lim, stiftemaskin eller bare origami?

Skrevet

Origami :nigo:

Trengs ikke festemiddel eller lim, ei heller annet verktøy. To hender, tålmodighet og smarte spor i plasten og det går nesten som en lek. *handywoman*

Skrevet

Origami :nigo:

Trengs ikke festemiddel eller lim, ei heller annet verktøy. To hender, tålmodighet og smarte spor i plasten og det går nesten som en lek. *handywoman*

Tålmodighet? Ok... da ble det ikke lampe på meg. Men den er litt kul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...