Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tålmodighet? Ok... da ble det ikke lampe på meg. Men den er litt kul.

Synes den er veldig kul :jepp:

Og hadde beleilig nok gavekort i en butikk som forhandler disse lampene, så da ble det omtrent halv pris for meg å betale. Fiiiint :nigo: Gjenstår ca 3 runder med "skjell" å montere, så er det bare oppheng og litt pappa-oppdrag før den er på plass. Tror det blir bra :hoppe:

:kaffekopp:

Mårnings!

Fuggel'n sovnet igjen etter vekkerklokka var kneblet, så forsov meg med 40 minutter i dag.. Men var effektiv hjemme, og kom meg avsted til vanlig tid (dog smått stresset). Og tror det begynner å vokse en liten reisefeber/feriefølelse i underbevisstheten, for de 40 minutten jeg sov igjen i morges tror jeg at jeg tilbragte på flyet over Atlanteren :nigo:

9 dager nå! :sol:

Kan snart sjekke langtidsvarselet og se hvordan det ligger an de dagene vi skal være der :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lampa var kjempestilig. :tommel: Hvor skal du ha den? Over spisebordet?

Skrevet

Planen er over spisebordet ja, om den ikke blir for stor (kjøpte den nest største, 52 cm i diameter). Virker den altfor ruvende kan det være jeg heller henger den i trappegangen til 2.etasje :jepp: Men satser på at den blir knall over spisebordet.

Skrevet

:veslejenta:

Spinning + styrke unnagjort og sliten skrott har funnet sofaen. Gleder meg til senga, med nesten nyvaska sengetøy :hoppe: *lykke* I morgen blir det ingen trening, skal være sosial hos en tidligere kollega og nesten nabo. Blir koselig! Kanskje trene igjen onsdag før sosial igjen torsdag? :klo: Når skal jeg gjøre lampa ferdig? Hmmm...

:natti:

Kan forøvrig melde at litt antydning til reisefeber har begynt å melde seg :strix:

Skrevet

Her også 😆

Bare fire dager igjen til ferie 😆😆

Okei, det innebærer et par lange dager på jobb denne uka, men det er helt greit! 😉

Skrevet

Her også

Bare fire dager igjen til ferie

Okei, det innebærer et par lange dager på jobb denne uka, men det er helt greit!

Så moro, vimse! :hoppe:

Hvor går turen? Og hvor lenge?

Er helt greit med litt intense dager på jobb når man har ferie å se frem til! :jepp:

Må ta unna litt her også, men kjenner jeg virkelig teller ned nå.

Småuggen form i dag, men er på jobb og fungerer foreløpig. Uggen i magen og småkvalm, men håper det går seg til etterhvert. Ikke klar for noe rusk nå! :opplyser:

Skrevet

Håper virkelig at du holder deg frisk til turen ja, Fuggel'n. :kose:

Skrevet

Litt småuggen fremdeles - det kommer og går litt.

Ikke så syk at jeg kan forsvare å gå hjem, men heller ikke noe tipp topp stand her :sukk:

Kjiper'n!

Skrevet

Lunsj er unnagjort, og snaue 3 timer gjenstår på jobb før en liten treningsøkt. Så hjem til middag og litt rydding tenker jeg. Skal på farten etter jobb i morgen, og nå nærmer det seg virkelig avreise. EN UKE! :bolledeig: Det sviver bittelitt i bakhodet nå ja :jepp:

Vært ganske effektiv på jobb i dag, fått unna masse småting og fått landet endel, ikke bare på vent. Nå skal jeg gjøre ferdig noen oppgaver til, og så regner jeg med at det ramler inn litt mer utover ettermiddagen. Tanken var intervallspinning i dag, men med hosting og surkling fant jeg ut at det nok var litt ambisiøst. Så blir en roligere økt i helsestudio i stedet - alt er bedre enn ingenting :trene:

Skrevet

:veslejenta:

En times tid på treningssenteret, middagsrester, god dusj, litt pels fjernet (mer må tas før avreise) og taklampe ferdig satt sammen. Nå sofasløvings og luksusfellen før senga :natti:

Skrevet

Men...

Jeg har jo glemt å repetere en ting i dag!

:strix::bolledeig: EN uke til avreise! :bolledeig::strix:

Skrevet

Lunsj unnagjort, torsdagen er drøyt halvgått jobbmessig og fuggel'n vurderer en økt med støvsuger og støvklut i ettermiddag. Kveldens sosiale avtale ble kansellert på grunn av sykdom, så da kan man kanskje benytte sjansen til å være litt effektiv? :klo: Eller?

Skrevet

Min erfaring er at effektivitet sjelden kan planlegges - den bare skjer. Eller ikke... :plystre:

Skrevet

Skal du ut å reise??? :klo: Dette må du fortelle mer om! ;)

:fnise:

Visste jeg hadde vært litt vag og uklar rundt dette feriegreiene. Ikke rart du ikke har fått det med deg! :ler:

6 dager igjen :bolledeig: Og fredag i morgen! :strix: Snart HELG!

Skrevet

Mårnings!

Det er sommer vinter, det er sol overskyet, og det er fredag! :strix:

Planen er klar - først jobb noen timer, så hjemom en liten tur før avsted på spinning. Hjem igjen til sofaen, ferske reker og fiiin fredagskveld :nigo: Fikse vipper og bryn i morgen, så blir en liten bysleng på dagen. Venninnebesøk med middagslaging på kvelden, gleder meg! Tyder på en bra helg :jepp:

Skrevet

Leste senest i går at det er nå rekene er på sitt beste, så det høres ut som en god plan :jepp:

Skrevet

Det er vinter, overskyet og fredag i indre strøk også. :opplyser:

Høres ut som du har en fin helg i vente. Også var det vel snakk om at trekkfuggel'n snart skal til varmere strøk... eller er det bare jeg som har drømt? :klo:

Skrevet

Leste senest i går at det er nå rekene er på sitt beste, så det høres ut som en god plan :jepp:

Synes faktisk de var enda bedre tidlig i Januar, men det varierer nok litt med vær og vind også. Uansett den absolutt beste årstiden for ferske reker - nå er det skikkelig NAM! :sikle:

Det er vinter, overskyet og fredag i indre strøk også. :opplyser:

Høres ut som du har en fin helg i vente. Også var det vel snakk om at trekkfuggel'n snart skal til varmere strøk... eller er det bare jeg som har drømt? :klo:

Nei, nå tror jeg kanskje du har drømt litt? :klo:

Kan ikke huske noe spesielt jeg altså...

Husker ikke hvorfor jeg kjøpte solkrem i går heller - det :regn: jo ute... :sukk:

Skrevet

Synes faktisk de var enda bedre tidlig i Januar, men det varierer nok litt med vær og vind også. Uansett den absolutt beste årstiden for ferske reker - nå er det skikkelig NAM! :sikle:

Nei, nå tror jeg kanskje du har drømt litt? :klo:

Kan ikke huske noe spesielt jeg altså...

Husker ikke hvorfor jeg kjøpte solkrem i går heller - det :regn: jo ute... :sukk:

Nå fikk jeg vanvittig lyst på reker altså. :sikle:

Og jeg skjønner at jeg bare drømte altså. Jeg drømmer så mye rart for tiden... Her er det både trekkfuggel og kompis og litt av hvert i drømmene mine... Kanskje litt dagdrømming også... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...