Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2015 #12941 Skrevet 27. februar 2015 Høres så herlig ut. Må dere kjøre forsiktig på ukjente veier i dag.
Daria Skrevet 27. februar 2015 #12942 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Det er fredag! Skjønt, det betyr kanskje ikke så mye for deg i dag... Kos dere på biltur - kjør pent Edit: Brukte fem forsøk på å få bilsmileyen riktig og ga opp. Jeg burde jo forstå at den ikke heter noe med hverken bil eller kjøring, men reise... Endret 27. februar 2015 av Daria
Roadrunner Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #12943 Skrevet 2. mars 2015 Endelig!!! Strålende sol fra skyfri himmel
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2015 #12944 Skrevet 2. mars 2015 Endelig!!! Strålende sol fra skyfri himmel Så herlig! Bare pass deg litt. Jeg har hørt på MasteChef at grilla fuggel er en delikatesse...
Daria Skrevet 2. mars 2015 #12945 Skrevet 2. mars 2015 Jeg tror vel egentlig ikke at gjøk er det som står høyest i kurs matmessig - grillet eller ikke...
Jerle Skrevet 2. mars 2015 #12946 Skrevet 2. mars 2015 Erikkemissunneligidetheletatt!!!!!!!! Men jeg unner deg å kose deg i sola og nyte ferien altså, er ikke helt urimelig.
Roadrunner Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #12947 Skrevet 2. mars 2015 Etter flere dager med masse skyer er det utrolig deilig med strålende Fin dag i dag også - og er flinke til å smøre oss med solkrem. Ikke brent, men fått litt farge heldigvis. Langtidsstekt og solkrem/saltvannsmarinert gjøk til tjeneste Nærmer seg lunsjtid her, før mer sløvings. Flott topptur i går, ny dag med leiebil i morgen og trolig en tur til Pearl Harbour på onsdag. Fiiiint på tur! Må si jeg trives med palmer, Hawaiiroser og sukulenter rundt meg, samt ca 28 grader, vind og sol. Og deilige havbad selvfølgelig Ja, også er det disse fascinerende asiatiske turistene da... Kunne skrevet bok!
Aldrisur Skrevet 2. mars 2015 #12948 Skrevet 2. mars 2015 Ååå så deilig det høres ut! Og ja, skriv en bok om det Roadrunner! Jeg lover å kjøpe den. Kos deg videre!
Roadrunner Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12949 Skrevet 3. mars 2015 Ååå så deilig det høres ut! Og ja, skriv en bok om det Roadrunner! Jeg lover å kjøpe den. Kos deg videre! Er helt knall Vi har tatt oppgaven seriøst i dag og slanget oss på stranda i over 8 timer. Æ'kke noe hvilehjem dette her nei! Det skal smøres, drikkes, spises, smøres mer, leses, bades, oversvømmes av bølger, tørkes, smøres, drikkes, leses, smøres, bades, holde styr på bølger, smøres, snus, leses, spises, drikkes, smøres, bades.... Ja, dere ser tegninga Det er slitsomt Og vi tar oppgaven på alvor! <- Ettermiddagens høydepunkt!
Daria Skrevet 3. mars 2015 #12950 Skrevet 3. mars 2015 Godt dere ofrer dere og tar jobben alvorlig - skjønner at det er et slit...
Roadrunner Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #12953 Skrevet 4. mars 2015 Opp 0500 i dag, tur til Pearl Harbour venter. Frøktelig tidlig dette, men får bare stålsette oss, på fredag ringer klokka 0400 Ferie sa dere? Fremdeles et slit... (Okei, det er i alle fall LITT slitsomt å stå opp så tidlig...)
Roadrunner Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12954 Skrevet 5. mars 2015 Rundtur i sportsbil i går - overskyet vær hele dagen. Pearl Harbor i dag - overskyet. Planer om stranda etter lunsj, var ingen vits når det er helgrått vær. Ble tur i Dyreparken i stedet, og sløv ettermiddag. Middag spist og nå sløves det på rommet mens regnet sildrer utenfor. Får håpe alt gråvær og regn faller ned i natt og at vi får en fiiiin sistedag i morgen
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2015 #12955 Skrevet 5. mars 2015 *krysser fingrene for en super strålende dag i dag* 1
Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 #12956 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er med, krysse fingrene for sol her også!
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2015 #12958 Skrevet 6. mars 2015 Ser ut til at det hjalp å krysse fingrene.
Roadrunner Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #12959 Skrevet 7. mars 2015 Hjemme! Etter ca 28 timer på farten er det veeeeeldig deilig å være hjemme! Kofferten er tømt, og jeg føler meg for øyeblikket overraskende våken. Spørs hvor lenge det varer. Men i min "verden" er det jo lørdag morgen... Skal surre litt mer her før jeg skal finne senga tidlig og krysse fingrene for at det blir maange timer søvn. Døgnet må snus igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå