Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg slår igjen et slag for å endre forumutseende (link nederst på siden) til IP.Board - da slipper man alle artikler og annet ræl :opplyser:

Snakkende vaginaer høres ut som en skikkelig tvilsom påskegrøsser, på en kanal som bare sender etter midnatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slår igjen et slag for å endre forumutseende (link nederst på siden) til IP.Board - da slipper man alle artikler og annet ræl :opplyser:

Snakkende vaginaer høres ut som en skikkelig tvilsom påskegrøsser, på en kanal som bare sender etter midnatt...

Takk! :pls:

Litt mindre underholdningsverdi muligens - men du så mye fredeligere...

Skrevet

Jeg la om for lenge siden, og blodtrykket mitt har takket meg like lenge. Pussig nok tror jeg ikke at jeg har gått glipp av stort heller. De samme to punktene er forøvrig overførbare til at jeg stort sett har sluttet å lese Dagbladet på nett...

Skrevet

Tror jeg har et innebygd filter jeg. For jeg legger nesten aldri merke til artiklene øverst på siden. Stort sett eneste gangene jeg ser dem er når andre nevner dem i en dagbok her... Artiklene er så uinteressante at jeg rett og slett ikke ser dem...

God morgen forresten. :kaffekopp:

Skrevet

Med artikler og reklame ryddet av veien her, får jeg heller oppsøke galskapen andre steder :lur:

Er det flere enn meg som har oppdaget at TV2 Nyhetene blir mer og mer lik Se og Hør i perioder? I alle fall det de velger å dele på sosiale medier... Oh my!

Så da klikket jeg meg inn på en artikkel fra Twitter av ren galskap, og får følgende setning opp på skjermen:

Zayn Malik (22) sjokkerte en hel verden da han bekreftet bruddet med boybandet One Direction onsdag.

Vel har verden blitt liten, men....

Jeg siterer meg selv fra tidligere idag:

Virkelig?
Seriøst?

(ja, det er fredag... Og jeg garanterer ikke at det ikke kommer mer... :plystre: )

Skrevet (endret)

:hoho: Sletter galskapen ett sted, bare for å lete etter det andre steder... :kaklehone:

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en nydelig lørdag ute i frisk luft og :sol:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Et par timer i frisk luft gjorde godt, nå venter en ganske så sløv lørdagskveld i heimen. Blir godt!

Skrevet

Har begynt å lage fotobok. :bond:

Jeg har problemer utfordringer. Altfor mange bilder, altfor mye jeg vil ha med = altfor mange sider. Har kommet til dag 2 av en 16 dagers tur - og nærmer meg 20 sider. HJELP! :daane:

Får sove litt på det tror jeg, og fortsette i morgen.

:natti:

Skrevet

Du har litt å jobbe med skjønner jeg. Vanskelig å velge vekk bilder. Skal se at du ender med to bøker for å få med alt du har lyst til...

Skrevet (endret)

Ble et par timer i frisk luft i dag også, veldig deilig. Masse svaner, ender, blide mennesker og god stillhet. Nå skal jeg få laget meg litt tidlig middag, før jeg nok kryper opp i sofaen sammen med fotoboka igjen. Bør kanskje epilere litt og ta en dusj før jeg inntar sofaen, ellers er jeg redd det ikke blir gjort i dag :sjenert:

Er litt redd for at det går mot to bøker ja, Sauen, men må bare være streng med meg selv og være flink til å velge ut relevante og fine bilder. Reisefølget har blitt mye mer interessert i å ta bilder med årene, så fra å kun være meg som var fotograf på tur, tar vi nå omtrent like mange bilder. Og sånt blir det valgets kval av.... :sjenert: Planen er å komme i mål med ei bok, får heller legge til noen sider her og der :plystre:

:veslejenta:

Endret av Roadrunner
Skrevet

:kaffekopp:

Mandag igjen! Heldigvis kort uke - kjenner det passer meg finfint. Litt trøtt i dag, men skal nok gå fint og har planer om dobbel treningsøkt i ettermiddag.

Fikk sett finalen i Masterchef Australia i går, så nå er det en ting mindre på opptak fremover. Verdige finalister og imponerende arbeid! :pls:

Kom litt videre med fotoboka, og håper jeg kommer i mål i løpet av påska. Er møysommelig arbeid når alt skal snekres sammen, aller helst med litt fakta og tekst også.

Skrevet

Håper dagene går fort fram mot påskeferie for deg. :klem:

Og finalen i går var fin. Det var en herlig sesong de sendte nå. Det som er så bra med MC Australia er at alt handler om maten. Det er ikke så mye intriger og sånt som det er i den amerikanske versjonen. Og i går var det verdige finalister, og en jevn og fin finale. Veldig gøy å se på. Og moro når en gravemaskinfører går av med seieren. Det er liksom så langt unna hans tidligere yrkesliv som man kan komme. :)

Skrevet

Liker MC Australia veldig godt, og det er den eneste av MC-utgavene jeg følger med på. Synes nivået er høyt, fokuset er på god mat og å få det beste i deltakerne frem. Dommerne/programlederne er rettferdige, passe strenge, og flinke til å backe opp og inspirere. Ingen "bad-ass" eller intrigemakere, kun godfølelse og lun stemning. Liker rett og slett!

Trøtt fuggel gjesper litt i dag, men henger ellers sammen. :kaffekopp:

Skrevet

Jeg har også fulgt med denne sesongen av MC og liker den australske varianten veldig godt. Ikke min favoritt som vant, men pytt. Jeg ser også den britiske originalen, men mest fordi jeg har en hemmelig drøm om å lage mat til Gregg Wallace... :fnise:

Skrevet

:ler:

Ikke sett stort på den britiske er jeg redd, men synes både Gary, George og Matt i Australia-versjonen virker som noen skikkelige trivelige typer. Bamseklem-kategori :ler:

Skrevet

Har vært snill fuggel og fylt opp påskeegg på jobb med smågodt. Selvfølgelig bare det jeg liker selv :sikle:

:sukk:

15 minutter til lunsj, og jeg nærmer meg kategorien småkvalm :plystre:

Ooo herlige påske :kaklehone:

Dobbel treningstime i ettermiddag - bør virkelig gi jernet kjenner jeg :trene:

Skrevet

Gary og Matt er superherlige, George er en oppskrytt dust.

Skrevet

Påskegodt ja.

Jeg fikk en skål med godis av noen av kollegaene mine og den må nok fylles opp igjen. :fnise:

Skrevet

Du er inne på noe Galactica...

Liker absolutt Gary (og Matt) best.

Synes dog at George kan ha noen fine peptalks med deltakerne når de sliter og har mest lyst til å gi opp. Han klarer å få fokuset deres og få de på rett kjøl igjen.

Så de utfyller hverandre ganske bra de tre synes jeg :jepp:

*tygg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...