Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Så herlig med vektreduksjon. Og sju cm rundt livet - det merkes det! :klappe:

Her er statusen at jeg spiste på meg to kg i jula, og de to er borte igjen nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra jobba, Sauen! :hoppe:

Var en veldig fin start på dagen her, stod småsjokkert og smilte for meg selv på vekta (og DET er ikke ofte gitt :opplyser: ). Men får bare brette opp ermene og fortsette jobbingen - så håper jeg trenden fortsetter.

Ellers, litt surrete i toppen idag, finner ikke helt flyten her. Skal i et par møter etterhvert, så kommer liksom ikke i gang med de andre tingene jeg skulle gjort her... :bond:

Skrevet

Så flink du er!! Skikkelig godt med sånne resultater!! 😆😆

Skrevet

Så flink du er!! Skikkelig godt med sånne resultater!! 😆😆

Tusen takk, vimse!

Er moro når det går rette veien og hjelper på motivasjonen videre :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Trøtt tirsdag i dag, og litt mør i skrotten kjenner jeg. Dobbel treningsøkt igjen i går (mandag betyr spinning og styrke i skjønn forening) så ettermiddagen/kvelden ble ganske kort (var hjemme rett før kl 19). Men jeg fikk i meg litt mat, fikk tatt et par telefoner og fikk sett Masterchef Australia før jeg traff puta. Humøret er bra, motivasjonen er bra og treningslysta er tilstede. Deilig! Satser på en runde intervallspinning i dag. men så mistenker jeg at det blir et par tre dager treningsfri. Sikkert ikke dumt det heller :kaklehone:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Jeg er imponert over den treningsiveren din. :klappe:

Skrevet

Takk takk, Sauen!
Burde vel egentlig vært ute i det fine været i dag, men tror nok det blir spinning. Kanskje få seg litt frisk luft til helga? :klo:

Må innrømme jeg ser litt på klokka her - begynner å bli klar for hjemreise. Oppstykket dag i dag, og ikke fullt fokus etter at diverse oppgaver er unnagjort.

Skrevet

Skrotten var ikke helt enig i at intervallspinning var veldig lurt i dag, men kom da i mål til slutt. Sliten, men fornøyd i sofakroken nå :veslejenta:

Skrevet (endret)

Trøtt i toppen og mør i skrotten. Men ukas siste dag på kontoret, de to neste dagene er det temadager på hotell. Og det betyr at jeg kan sove litt lenger i morgen :bolledeig: Herlig!

Ingen trening i ettermiddag, kjenner skrotten trenger å hente seg inn litt igjen. Så får ordne litt ærend etter jobb, vaske klær, kanskje strikke litt og bare pusle hjemme (husk å vanne blomster - note to self).

Ja, også er det:

:strix: 3 uker igjen!!! :strix:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Om tre uker drar jeg på tur også - dog litt mindre omfattende og eksotisk :fnise: Sånn som været og ikke minst føret er i dag, skal jeg ikke være uenig i art din frister mer, selv om jeg gleder meg til min egen :ler:

Hotelldager er jo aldri feil :nigo:

Skrevet

Hvor går ferden din, Daria?

Her er føret snart greit igjen, litt mildvær og godt med regn i dag sørger nok for at det meste av glatta smelter bort. Håper bare at det får tørket opp litt før det eventuelt fryser på igjen (skal visst bli kaldere igjen mot helga og til uka). Men lite snø igjen nå gitt :nigo:

Skrevet

Ferden går til Falun, så bikinien jeg ikke har kan nok trygt bli hjemme... :ler:

Skrevet

Stemmer det :nigo:

Heia Norge! :flagg:

Blir sikkert en helt knall tur det! Selv om det nok er litt dårlig bikiniføre.... :fnise:

Men for all del, kan jo bli lunt i solveggen, så kanskje bikinitoppen hadde kommet til sin rett? :lur:

Skrevet

Med min evne til å have på tv på sånne arrangementer er bikini så veldig uaktuelt uansett vær...

Skrevet

:bond:

Ble plutselig veldig hektisk her rett rundt lunsj og fuggel'n henger ikke helt med. :bond:

Skrevet

Kunne sove halvannen time lengre i dag, sov 20 minutter lengre... Jaja, alt er bedre enn ingenting :opplyser:

Snart avreise herfra, ut på tur! Hjemme igjen i morgen ettermiddag, og da er det plutselig helg :nigo:

*kremt* 20 dager :hoppendeglad: *kremt* :sol:

Skrevet

Det viktigste er jo at du slapp å våkne av vekkerklokken :Nikke:

Du skal ikke bare lage deg en ticker, da? :fnise:

Skrevet

:veslejenta:

Lange, innholdsrike og trivelige dager er unnagjort, og fuggel'n er trygt hjemme igjen i sofaen. Trøtt (som vanlig...), småfrossen (fyr på peisen hjelper) og klar for helg.

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Hvordan er lørdagen hos Fuggel'n?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...