Jerle Skrevet 20. januar 2015 #12741 Skrevet 20. januar 2015 Jeg brukte forrige helg til å planlegge og booke årets sommerferie og kjenner allerede reisefeber... Dessuten smitter jeg ungene, så nå er vi tre med reisefeber og det er jo som de fleste vet VELDIG lenge til sommeren.
Roadrunner Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #12742 Skrevet 21. januar 2015 Vrak... Rett og slett vrak. Skjønner ikke hvorfor, men ble akutt trøtt i går ettermiddag, og er fremdeles skrekkelig trøtt i dag. Sover om natta, er i seng i ganske høvelig tid, men fremdeles vrak. Var hos ei venninne i går ettermiddag, kjempekoselig! Men gjespet såpass at jeg til slutt bare måtte dra hjem og finne sofaen i påvente av senga. Helt skutt jo... Kanskje det er været som spiller inn? Snøen ble i løpet av gårsdagen til slaps/slush/sørpe eller fryktelig tung og våt snø, og det er igjen stup mørkt ute (ingen snø på trærne lenger). Oooo herlige sørlandsvinter 4 uker 4 uker 4 uker 4 uker *mantra*
Roadrunner Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #12743 Skrevet 21. januar 2015 Jeg brukte forrige helg til å planlegge og booke årets sommerferie og kjenner allerede reisefeber... Dessuten smitter jeg ungene, så nå er vi tre med reisefeber og det er jo som de fleste vet VELDIG lenge til sommeren. Så moro! Det å glede seg til tur er jo minst halve moroa! Hvor går turen?
Sauen Shaun Skrevet 21. januar 2015 #12744 Skrevet 21. januar 2015 Vrak... Rett og slett vrak. Skjønner ikke hvorfor, men ble akutt trøtt i går ettermiddag, og er fremdeles skrekkelig trøtt i dag. Sover om natta, er i seng i ganske høvelig tid, men fremdeles vrak. Var hos ei venninne i går ettermiddag, kjempekoselig! Men gjespet såpass at jeg til slutt bare måtte dra hjem og finne sofaen i påvente av senga. Helt skutt jo... Kanskje det er været som spiller inn? Snøen ble i løpet av gårsdagen til slaps/slush/sørpe eller fryktelig tung og våt snø, og det er igjen stup mørkt ute (ingen snø på trærne lenger). Oooo herlige sørlandsvinter 4 uker 4 uker 4 uker 4 uker *mantra* :kaffekopp: <= dobbel dose til Fuggel'n i dag. Her er det masse snø i trærne i dag også. Og ja, det snør fremdeles. Men når jeg ser hjulsporene ute på gårdsplassen, så ser jeg at det er ganske slapsete under snøen... *blir inne i dag*
Daria Skrevet 21. januar 2015 #12745 Skrevet 21. januar 2015 Januar er en tung og trøtt måned, synes stadig jeg går rundt litt i halvsvime...
Jerle Skrevet 21. januar 2015 #12746 Skrevet 21. januar 2015 Så moro! Det å glede seg til tur er jo minst halve moroa! Hvor går turen? Ja det er det! Jeg liker å glede meg til slikt. Turen går først til London 3 netter, så 15 dager i Malaga-området(Om du er lokalkjent, så er det først 8 dager i Benalmedena, så en uke i Mijas). Siste uken skal vi ha bil og feriere sammen med noen venner, så da blir det en del farting tenker jeg. Så tilbake til London 3 netter og hjem. Det blir 3 uker på tur.
Daria Skrevet 21. januar 2015 #12747 Skrevet 21. januar 2015 *vil også til London* Bare sånn til opplysning...
Roadrunner Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #12748 Skrevet 21. januar 2015 :kaffekopp: <= dobbel dose til Fuggel'n i dag. Her er det masse snø i trærne i dag også. Og ja, det snør fremdeles. Men når jeg ser hjulsporene ute på gårdsplassen, så ser jeg at det er ganske slapsete under snøen... *blir inne i dag* Startet med regn her - nå har det snødd en god stund. Noe sier meg at treningssenteret utgår til fordel for snøskuffing av et par verandaer. Jaja, like greit å få det gjort, så slipper jeg å tenke mer på det. Fremdeles trøtt, og er nesten så jeg gruer meg til å være sosial i kveld, vet ikke hva jeg orker. Men får ta en liten tur, og heller komme meg ganske tidlig hjem igjen. Vil bare soooove Må være årstiden, været og i det hele tatt Januar er en tung og trøtt måned, synes stadig jeg går rundt litt i halvsvime... Du er vel inne på noe der, er en måned man bare må kjempe seg gjennom rett og slett. Men fy søren så slitsomt! *vrak* Ja det er det! Jeg liker å glede meg til slikt. Turen går først til London 3 netter, så 15 dager i Malaga-området(Om du er lokalkjent, så er det først 8 dager i Benalmedena, så en uke i Mijas). Siste uken skal vi ha bil og feriere sammen med noen venner, så da blir det en del farting tenker jeg. Så tilbake til London 3 netter og hjem. Det blir 3 uker på tur. Wow! Høres ut som en helt knall sommer! Finnes ikke lokalkjent i området, men Google er min venn, så da ble jeg litt klokere Så koselig med hele familien på skikkelig ferietur! Og så 3 uker da gitt! Her blir det ei uke til Mallorca, ellers vet jeg ikke hva sommeren bringer. Avhenger litt om det blir tur i september eller ei kan du si... Men tur og ferie er moro!
Roadrunner Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #12749 Skrevet 21. januar 2015 *vil også til London* Bare sånn til opplysning... Skal til London Bare sånn til opplysning
Daria Skrevet 21. januar 2015 #12750 Skrevet 21. januar 2015 Det skal du ikke se bort fra at jeg også skal, når sommerkabalen er ferdiglagt Men hva pønsker du på i september...?
Roadrunner Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #12751 Skrevet 21. januar 2015 Men hva pønsker du på i september...? *host* Kanskje inkludere dette i noe? *host* Benytte sjansen til å få besøkt en ny verdensdel?
Jerle Skrevet 21. januar 2015 #12752 Skrevet 21. januar 2015 *vil også til London* Bare sånn til opplysning... Jeg også vil til London. Sånn ca nå. Men jeg kan ikke klage når jeg skal dit "snart". Men er det noe jeg surfer mye på så er det turer dit. Om jeg plutselig finner et supertilbud, så... Nei da, jeg tjener jo knapt penger for tiden, så jeg driver bare å drømmer om turer jeg ikke har råd til.
Jerle Skrevet 21. januar 2015 #12753 Skrevet 21. januar 2015 (endret) *host* Kanskje inkludere dette i noe? *host* Benytte sjansen til å få besøkt en ny verdensdel? Hadde jeg vært en smule rikere hadde jeg overtalt deg til å få bli med! Endret 21. januar 2015 av Jerle
Daria Skrevet 21. januar 2015 #12754 Skrevet 21. januar 2015 *host* Kanskje inkludere dette i noe? *host* Benytte sjansen til å få besøkt en ny verdensdel? Jeg mener å huske noen som sukket om at det var urealistisk? Har det meldt seg reisefølge?
Daria Skrevet 21. januar 2015 #12755 Skrevet 21. januar 2015 Forøvrig, nå som du farter til eksotiske steder både her og der forventer jeg et par postkort, altså
Roadrunner Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #12756 Skrevet 21. januar 2015 Jeg også vil til London. Sånn ca nå. Men jeg kan ikke klage når jeg skal dit "snart". Men er det noe jeg surfer mye på så er det turer dit. Om jeg plutselig finner et supertilbud, så... Nei da, jeg tjener jo knapt penger for tiden, så jeg driver bare å drømmer om turer jeg ikke har råd til. Innimellom må man kanskje innse at akkurat da er det drømmer som blir det nærmeste man kommer. Og så dukker kanskje muligheten opp senere, eller for din del, "snart" Drømmer om mangt og mye jeg også. er sannelig ikke alt som kan realiseres her og nå... Hadde jeg vært en smule rikere hadde jeg overtalt deg til å få bli med! Hadde ikke trengt mye overtalelse Jeg mener å huske noen som sukket om at det var urealistisk? Har det meldt seg reisefølge? Jammen... Jeg var HELT sikker på at det var HELT urealistisk. Men så pratet jeg med faste reisevenninna (forsåvidt også konsertvenninne), og nevnte at de skulle spille sammen igjen i 2015. Hun spurte entusiastisk hvor de skulle spille, og jeg nevnte forsiktig: Rio... Umiddelbar reaksjon var: "Hæææ? Skal vi til Rio?" Mens fuggel'n bare: "HVA? Sier du at det er aktuelt å reise?" Snakket om det et par dager senere, og hvor jeg spurte seriøst om hun faktisk mente at det var en realitet å reise. Eller om hun bare fleipet. Nei, det var ikke fleip, hun var alltid seriøs når det kom til reiser Selvfølgelig avhengig av en fleksibel og snill arbeidsgiver... Men det gjelder jo flere her Foreløpig har vi lagt det litt på is, billettene legges ikke ut før i april, og vi vil få unna vinterens tur først og telle over reisekassa (igjen, det fine med å reise "uten" budsjett er at budsjettet ikke blir sprengt ). Så får vi ta en vurdering i løpet av mars/april tenker jeg... Reisevenninna skal jo tross alt til samme sted i 2016 - OL... Forøvrig, nå som du farter til eksotiske steder både her og der forventer jeg et par postkort, altså Det skal det nok bli en ordnings på. Må bare finne adresseboka mi (som allid legger seg på lure steder, og SPESIELT etter flyttinga... ) og evt oppdatere det som trengs og sjekke at nødvendige adresser er på plass.
Daria Skrevet 21. januar 2015 #12757 Skrevet 21. januar 2015 Men så gøy da Det hjelper ofte å sette ord på problemene sine - jeg minnes jo ei som sukket over en konsert hun kunne tenkt seg i London for et par år siden også...
Roadrunner Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #12758 Skrevet 22. januar 2015 Mårnings! Har mest lyst til å gå i hi for tiden, det er så utrolig behagelig under den varme dyna! Gleder meg stort til å kunne sove litt lengre i helga, og bare ta morgenen med ro Gårsdagen inneholdt snømåking (to terrasser samt inngangsparti etc), middag, litt sløvings, og venninnebesøk. Veldig koselig - og godt å være hjemme ikke altfor sent. En halvtime på sofaen før tannpuss og senga. Men så gøy da Det hjelper ofte å sette ord på problemene sine - jeg minnes jo ei som sukket over en konsert hun kunne tenkt seg i London for et par år siden også... Stemmer - var en veeeeldig interessant utvikling på det hjertesukket. Men altså, hva i allverden er oddsen for det?? At jeg har skrekkelig lyst til å oppleve en konsert på festival i London, ingen å reise med, og så viser det seg at dere reiser til London samme helgen... Da synes jeg vi kan snakke om skjebne altså - fy søren
Roadrunner Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #12760 Skrevet 22. januar 2015 It was meant to be... Selvfølgelig Noen ganger er det herlig med slik flaks! Så nå krysser jeg bare fingrene for at en viss artist kanskje finner det for godt å spille på nevnte festival i september, slik at jeg får mine topp 2 på samme sted. DA blir det flybilletter i full fart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå