Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere steder enn her det er nettproblemer på jobb......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig ustabilt her i dag, og jeg holder på å bli sprø. Linja kommer og går, og tror de fleste sliter med å få gjort noe særlig fornuftig. :sukk:

Kjip mandag rett og slett!

Kunne jo vært ute i finværet i stedet...

Skrevet

Får håpe det blir mye finvær når Fuggel'n får juleferie. :troest:

Skrevet

:veslejenta:

Landet i sofaen og lader opp til pakking og litt huslige sysler. Fått et par hodepinetabletter innabords og krysser fingrene for god natts søvn kommende natt. :natti:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Straks julefri for deg også nå. Håper denne arbeidsdagen går veldig fort, og at du kommer deg hjem relativt tidlig i dag. :klem:

Skrevet

:bond:

Hersens linjeleverandør! :kjefte:

Like ustabilt som i går (om ikke verre) og fuggel'n er frustrert. Har masse frustrerte medarbeidere også... :sukk:

Men håper bare det er i orden RASKT, og at jeg kan senke skuldrene litt og begynne å fungere...

Litt oppgitt ja..

:kaffekopp:

Skrevet

Uff, håper det ordner seg snart, og at Fuggel'n får en god avslutning på dagen.

Skrevet (endret)

Home sweet home :veslejenta:

Kom hjem i går kveld etter koselige (men noget intense...) dager med små og store.

Fikk masse fint til jul og har spist mye god mat. Gått et par lange turer (jupp, en liten flukt fra galskapen trengs...). Og kost meg storveis med nevø og niese. Men tirsdag ettermiddag til lørdag kveld var lenge nok gitt. :sjenert: I dag skal vi møtes for en liten tur i Dyreparken, ellers skal fuggel'n slappe av og lade opp til jobb i morgen.

Endret av Roadrunner
Skrevet

Mårnings!

Plutselig et par hverdager igjen, og kjenner jeg ikke var heelt klar for vekkerklokka som ringte 05:42 i morges :natti: Men jeg har kommet meg på jobb, og gråter ikke. Ikke så mye folk her disse dagene, så satser på at jeg kommer i mål med de tingene jeg har planlagt.

Booket intervallspinning i ettermiddag - kan jo bli interessant... :sjenert:

:trene:

Skrevet

Mårnings Sauen!

Fin dag i indre trakter?

Her nærmer det seg lunsj - er aldri feil det gitt.

Men kjenner jeg er trøtt i øynene... :natti:

Forresten: Tusen takk for julegave! Koselig :) Har jo helt glemt å takke :flau: Men forhåpentligvis bedre sent enn aldri? :sjenert:

Skrevet

Mårnings Sauen!

Fin dag i indre trakter?

Her nærmer det seg lunsj - er aldri feil det gitt.

Men kjenner jeg er trøtt i øynene... :natti:

Forresten: Tusen takk for julegave! Koselig :) Har jo helt glemt å takke :flau: Men forhåpentligvis bedre sent enn aldri? :sjenert:

Joda, det er fint i de indre trakter i dag. :jepp:

Så langt har jeg spilt litt for mange teite spill, spist litt for mye sjokolade og sløvet passe mye. Ja, også har jeg vært på butikken og kjøpt brød. Nå venter jeg på at familien Bulk skal hente meg. Men jeg regner med at det nok blir et par timer eller noe sånt til. De er nemlig på kjøpesenteret...

Håper bokmerket falt i smak. :)

Skrevet

Jeg er klar for spinning

Jeg gleder meg til spinning

Jeg er klar

Jeg gleder meg

Jeg...

:veslejenta:

Skrevet

9 intervaller gjennomført - veldig fornøyd! :bolledeig:

Skrevet

Bra!! 👏

Jeg har ruslet en tur i skogen sammen med mannen og bikkjene, deilig!

Skrevet (endret)

Høres deilig ut! Fint føre i dag også? Hadde et par fine turer 1. og 2. juledag, ikke glatt, bare fint føre. Mer småglatt her, og litt plussgrader i dag...

Endret av Roadrunner
Skrevet

Trøtt fuggel i dag også...

Meeeen, det er jo "fredag"! Klar for et par fridager igjen - kjenner jeg liker disse ukene altså. Et par dager her og et par dager der :nigo: Skal jobbe fredag også, men det er jo bare en enslig dag innimellom fridager, så skal nok gå bra det også :jepp:

Og har jeg nevt at det er er 50 (FEMTI :strix: ) dager til avreise? :hoppendeglad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...