Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

I dag er det torsdag, og det betyr at det er fredag i morgen. Snart helg for deg, Fuggel'n. :opplyser:

En hotellnatt i ny og ne er noe av det jeg savner etter å ha sagt fra meg alle verv i foreningen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Torsdagen kom og gikk - i ett. Jobb først, så handle litt og så koselig venninnebesøk i godt over 4 timer. En kjas med mams, og vips var det sengetid. Kjempekoselig kveld i går! :strix:

I dag har jeg litt ærend jeg må få gjort etter jobb, litt jeg må gjøre hjemme og kanskje rekke litt lading av skrotten. Blir koselig med besøk av Sauen i morgen! :hoppe: Kunne kanskje ferske reker smake, Sauen? :klo: *lat*

Fylle litt vann og komme igang her kanskje?

Skrevet

Forresten...

For de som måtte lure og kanskje være veldig usikre:

:opplyser: Det er FREDAG i dag :opplyser:

:bolledeig:

Skrevet

Det er ikke bare fredag - det er feriefredag :danser:

Jeg hadde egentlig planer om å jobbe mandag - de utgikk visst... :plystre:

Skrevet

Enda et par dager til fri her. Jobber mandag og tirsdag. Men har planer om et par-tre dager i januar.

Da skal jeg få fikset det siste i leiligheten.

Skrevet

Her jobbes alle inneklemte dager - men til trøst kan jeg informere om at det i dag er

:bolledeig: 2 måneder til avreise! :strix:

:kosteskaft:

:sol:

:skya:

Skrevet

I dag har jeg litt ærend jeg må få gjort etter jobb, litt jeg må gjøre hjemme og kanskje rekke litt lading av skrotten. Blir koselig med besøk av Sauen i morgen! :hoppe: Kunne kanskje ferske reker smake, Sauen? :klo: *lat*

God morgen. :kaffekopp: Jeg gleder meg veldig til i morgen. Og ja, ferske reker høres helt perfekt ut. :sikle:

Skrevet

:veslejenta:

Fyr på peisen - check

Joggebukse - check

Håndball på tv - check

Freia inne rekkevidde - check

Strikketøy i fanget - check

Fin fredag!

Og i morgen må det gjøres rent...

Skrevet

Gleder meg til i kveld. :bolledeig:

Skrevet

Reker er i hus, klær lagt sammen og fuggel'n småryddet litt. På tide å få svev på støvsugeren nå kanskje?

Skrevet

Svevende støvsuger? Er det den oppdaterte versjonen av flyvende teppe...?

Skrevet (endret)

Å få på svev = å starte opp :opplyser:

Skjønner at det brukes litt andre uttrykk i distriktene enn det byfolk er vant til... :fnise:

Svever gjør dem i alle fall ikke, her har det blitt jobbet! Men kommer seg nå :nigo: Snart lage guacamole og dekke bord, ellers sløvings :veslejenta: Er redd det er joggebuksa som møter Sauen senere... :flau:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Tusen takk for kjempekoselig lørdagskveld. :klemmer:

Skrevet

Selv takk! Veldig koselig kveld :jepp: Timene gikk fort gitt!

Fuggel'n trøtt i dag... Skal på trening og satte på vekkerklokka for sikkerhets skyld. Trodde jeg skulle våkne før... Men neida - våknet av klokka - langt i drømmeland. Spist litt nå og slapper av litt før skrotten skal få jobbet litt.

Skrevet

Fuggel'n i drømmeland ja... Klarer liksom ikke å slutte å le av den historien du fortalte i går kveld. :skratte:

Skrevet

Fuggel'n i drømmeland ja... Klarer liksom ikke å slutte å le av den historien du fortalte i går kveld. :skratte:

:fnise:
Skrevet

5 kvarters treningsøkt etter frokost i dag - gjorde GODT!! :trene: Må virkelig komme inn i gode rutiner igjen etter jul - trengs! Har det jo så mye bedre med en litt sprekere og mer fungerende skrott. :jepp: Men i dag blir det :veslejenta: resten av dagen tenker jeg :nigo:

Skrevet

Vaskemaskinen jobber med sin tredje vask i dag, fuggel'n er kvitt litt vinterpels og fyr på peisen gir deilig varme. Håndball på tv'n og litt Freia på bordet bør bli en fin søndag kveld!

Skrevet

Himla moro med EM-gull :flagg:

:strix:

Skrevet

:kaffekopp:

Mandag, vraktrøtt fuggel (magen har vært selskapssyk i natt, og når jeg endelig lå godt i senga fikk jeg ikke sove...) og nettverksproblemer på jobb. Oooo herlige blåmandag. Skulle tro diverse systemer hadde tatt ferie allerede... Men jeg har feilmeldt og gjort det jeg kan, og håper det snart blir mer stabilt. Nå er det litt "innimellom-internett" :sukk:

Treningsøkta i går sitter godt i kroppen, begynner å bli skikkelig støl rundtom i skrotten. Deilig (og litt vondt..).

Snart lunsj, så noen timer til før jeg må ordne litt ærend etter jobb. Hjem til pakking og pusling tenker jeg, ser ut til at trening utgår i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...