Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ihvertfall ja takk til bysleng i dag. :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God søndagsmorgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin søndag. Og takk for noen koselige timer i går. :klem:

Skrevet

Selv takk, Sauen! Veldig koselig og skikkelig effektive timer. Ble en ny treningstights på meg også (ramla innom en butikk på vei til bilen). Rolig ettermiddag og kveld i går. :veslejenta:

Vært en tur på treningssenteret i dag, og nå venter dusjen. Snart besøk og kanskje litt overtidsjobbing.

Skrevet

:veslejenta:

Kjempekoselig besøk og skravlings i 3 timer, fikk flott innflyttingsgave (gavekort) og kost meg skikkelig! Herlig :) Ute pisker regnet, og inne sløver fuggel'n i sofaen. Har på mystisk vis klart å vri/gjøre noe galt med venstre kneet, så det har blitt litt smertefullt. Skjønner ikke... Har vært vondt til og fra tidligere også, men nå kan jeg ikke finne noen god grunn. Urgh! Får håpe at det går seg til i løpet av en rolig natt i senga.

Booket spinning i morgen, skal ta det rolig, men trenger å komme igang igjen :trene: Altfor lenge siden fuggel'n har trent regelmessig :opplyser:

Skrevet

:kaffekopp:

Snart lunsjtid her - smått hektisk dag så langt.
Ute er det strålende :sol: - hvorfor så vi ikke noe til den i helgen? :sol: fredag, :regn: lørdag og søndag, for så :sol: igjen mandag og tirsdag? Noen har bommet her... Vi trenger :sol: nå! :opplyser:

Skrevet

Sol hadde vært fint. Kanskje jeg hadde blitt motivert til å gjøre noe her hjemme.

Skrevet

Litt feriedager i forbindelse med leiligheten, Skravla?

Begynner det å komme seg skikkelig?

Håper du blir fornøyd og at resultatet blir bra! :jepp:

Skrevet

Er ferdig med min oppussing men det tar tid å få ting på plass. Veranda utbygging er i gang og det medfører at stuen står litt på vent i forhold til rydding.

Litt fri er deilig og jeg måtte få unna litt avspasering.

Skrevet

Er ferdig med min oppussing men det tar tid å få ting på plass. Veranda utbygging er i gang og det medfører at stuen står litt på vent i forhold til rydding.

Litt fri er deilig og jeg måtte få unna litt avspasering.

Litt fri er veldig deilig, og godt å kunne bruke litt tid på å få ting i orden igjen. Og er jo knall at verandaen blir tatt nå i høst/vinter, så er alt klart til våren :jepp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan står det til i de litt mer sentrale strøk?

Skrevet

Fuggel'n er litt trøtt, men ellers fattet. Har avlyst ettermiddagens sosiale stunt, og skal heller få unna litt klesvask og kanskje rusle en tur. I morgen blir det hektisk (trening + konsert), torsdag er det bysleng på kvelden og fredag er det ut og spise med venner. så kjekt å roe ned litt idag :jepp:

Skrevet

Noen ganger bare HATER jeg smarte funksjoner i Excel :kjefte:

Om en eller annen fancy auto-fullfør/insettingsfunksjon som roter til hele regnearket mitt :murvegg:

Og nei, jeg oppdaget det ikke før jeg hadde jobbet meg gjennom drøye 150 linjer

Vil hjem... :sukk:

Skrevet
:troest: Håper du har kommet deg hjem nå.
Skrevet

Mårnings!

Kom meg hjem til vanlig tid igår, skiftet i full fart og ruslet meg en liten tur (planen var å gå en lengre tur, og få kost meg med solnedgangen..., men sola hadde jo nesten gått ned innen jeg hadde kommet ut av døra, og måtte derfor snu litt på planene). Ellers ble det en matbit, klesvask og sløvings foran tv'n (serieopptak som jeg bare måtte se et par episoder av :sjenert: ). Anbefaler Øyevitne som gikk på NRK (siste episode nå om mandag), veldig spennende! Ligger på nettsidene til NRK, men jeg har tatt opp i tillegg, så fikk sett litt i går. En episode igjen - møe spennende! Kanskje få sett den i morgen? :klo: Eller til helga...

Skrevet

Ny dag! Torsdag - en dag nærmere helg igjen, og fredag i morgen :nigo:

Hadde en fin ettermiddag og kveld i går, selv om det gikk litt i ett. Først rett på trening (ukens beste, men tyngste time), så en rask dusj og så en tur til nabofylket for konsert. Hjemme igjen rett før kl 22, trøtt men fattet. Fin konsert, og godt med litt venninnetid :strix:

I dag skal det handles litt matvarer etter jobb, så hjem og pusle litt før en bysleng i kveldinga med ei venninne. Blir bra!

Men først må det vel utrettes litt på arbeidsfronten :jepp:

Skrevet (endret)

Det er fredag i dag. :opplyser:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

:bolledeig:

Ooooo herlige fredag! Etter et par sene kvelder skal det bli veldig godt å kunne sove lenge i morgen - det trengs! Skal ordne et par ting etter jobb i dag, og så ut og spise med vennepar. Gleder meg! God mat og fantastisk dessert - I'm ready! :nigo:

Skrevet

Kan da umulig kalles regnbyger dette? Er jo små isklumper som treffer jo! :sjokkert: Kaldt ute... En kjapp tur til butikken nå - så blir det innedag med husarbeid og jobbing tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...