Roadrunner Skrevet 15. november 2014 Forfatter #12462 Skrevet 15. november 2014 Mårnings Frokost spist, nå bærer det ut en tur. Skal treffe litt slekt - blir koselig!
Roadrunner Skrevet 16. november 2014 Forfatter #12463 Skrevet 16. november 2014 Trøtt fuggel har inntatt sofaen og driver med litt overtidsjobbing som må til før ny uke sparkes igang. Hatt en fin tur til hovedstaden, selv om lørdag formiddag ble noe amputert Fredag ble det kun innsjekk og sløvings før senga. Ble litt dårlig søvn på oss begge den natta, men vi virket da nogenlunde på lørdag. Skulle møte litt slekt, og tenkte det ville bli en lang og koselig dag. Vel, stort sett ble det venting... De kom til slutt, ble et par timer (vi fikk i oss litt mat), før de dro igjen og lørdag formiddag/ettermiddag var plutselig borte og jeg føler mesteparten var venting (og litt frustrasjon). Hadde vi visst det kunne bli slik hadde vi lagt planer på en helt annen måte - for å få mer ut av dagen. Kunne jo truffet Skravla! Men gjort er gjort... Uansett, konserten lørdag kveld var knallbra - perfekte plasser og koste oss stort. To og en halv time med klassikere og god stemning gjør godt! Tilbake på hotellrommet, stille og rolig og ikke så mye krutt igjen så ble etterhvert senga. Sov heldigvis bedre i natt - begge to! Frokost i dag før hjemreise. Innom hjemtraktene med mams og hilse på paps, før turen gikk hjem hit. Nå jobbet et par timer foran tv'n og skal snart logge av. Pakke ut av kofferten og slappe av litt før det blir tidlig senga. Trøtt fuggel er ikke sånn kjempeklar for nye uke rett og slett
Sauen Shaun Skrevet 17. november 2014 #12464 Skrevet 17. november 2014 God morgen. :kaffekopp: *regner med at Fuggel'n trenger dobbel dose koffein i dag*
Roadrunner Skrevet 17. november 2014 Forfatter #12465 Skrevet 17. november 2014 Jepp, behovet er stort i dag... Legg til at fuggel'n forsov seg en times tid på morgenen (klarte å hente inn litt, så jeg var bare en halvtime senere enn vanlig på jobb), så har du perfekt start på en mandag Burde trent i ettermiddag, men får vel rett og slett prioritere en tur på butikken, en runde med støvsugeren, vasking av bad og mer overtidsjobbing. Mye jobb nå! Ny tur med jobb onsdag og torsdag denne uka, kurs og møter. Jaja, får bare ta med meg de SAS-poengene jeg kan få, og nyte hotellfrokosten Men mener å huske at jeg ikke har noen store planer til helga - passer VELDIG bra!
Jerle Skrevet 17. november 2014 #12466 Skrevet 17. november 2014 Så dumt at lørdagen ble slik, jeg skjønner godt frustrasjonen over slikt. Jeg er ikke akkurat en tålmodig sjel. "Jobbtur" på meg også i morgen og onsdag, føler jeg ikke kan skrive akkurat hva her. Da det ikke er det mest vanlige å gjøre. Men vet du hva/hvor jeg jobber? Da kan du skjønne hva jeg skal nemlig. Vel jeg skal være med en av de jeg jobber for og ta notater fra hans ferd i ytre strøk.... Besøke bygninger og sjekke protokoller og slikt. (BLÆ! jeg gruer meg!)
Roadrunner Skrevet 17. november 2014 Forfatter #12467 Skrevet 17. november 2014 Jeg er en altfor tålmodig sjel, men kjente jeg var oppgitt og lei på lørdag. Greit at man kan bli forsinka, og spesielt småbarnsforeldre har ikke alltid like kontroll på klokka. Men det er lov å gi beskjed! *hmpf* Men men, ble en fin avslutning på lørdagen da Aner ikke hva du jobber med eller hvor Jerle.. Lyst til å oppdatere meg? En PM feks? Jeg skal liksom gjøre husarbeid her, men så er det sånn derre sjakk på tv'n... Etterpå... Støsvuge etterpå...
Daria Skrevet 17. november 2014 #12468 Skrevet 17. november 2014 Jeg kan vanligvis la meg rive med og engasjere av de fleste tv-sporter, men sjakk som tv-sport har ikke fanget meg. Kanskje fordi jeg ser det live hver dag...?
Sauen Shaun Skrevet 18. november 2014 #12469 Skrevet 18. november 2014 God morgen. Det er visst sånn derre sjakk på tv'n i dag også. Jeg skjønner egentlig ikke så mye av det. Innser begrensningene i hjernen min når jeg ser på, men likevel er det spennende...
Roadrunner Skrevet 18. november 2014 Forfatter #12470 Skrevet 18. november 2014 Er ikke så god på sånn derre sjakk-greier jeg heller, men er nå litt moro å følge med allikevel. Og tror det har mye med studio/kommentatorer å gjøre - klarer faktisk å fenge! Måtte google litt i går da, skjønte ikke helt hvorfor de stadig snakket om gaffel Men jeg lærte
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2014 #12471 Skrevet 20. november 2014 God morgen. Håper du har det bra på jobbtur.
Roadrunner Skrevet 20. november 2014 Forfatter #12472 Skrevet 20. november 2014 Fuggel'n har det fint Men var trøtt i går, og dagen gikk i ett. Fikk ettermiddagen/kvelden fri da - gjorde godt! Dro herfra litt over kl 17, og fikk sjekket inn på hotellet og ruslet meg en liten tur i byen. En matbit, kikket litt og fikk handlet halvannen julegave (jeg har så altfor liten håndbagasje, så altfor mye ting hjemme og litt for slunken konto når jeg er innom butikker som Ting Fristelsene står jo i kø!) Rolig kveld på senga (god seng, fin avstand til tv'n og sliten fuggel var i grunn fin kombinasjon). Fikk sove nesten 45 min lengre i dag enn vanlig (er litt senere på jobb - må jo rekke god hotellfrokost!), og er nå vel installert på kontoret. Klar for en ny dag Skal i møte etter lunsj, og så bærer det hjemover igjen i ettermiddag. Snart helg!
Daria Skrevet 20. november 2014 #12473 Skrevet 20. november 2014 Skulle jo tro du som nettopp har utvidet antall kvadrat hjemme skulle ha plass til flere ting...
Roadrunner Skrevet 20. november 2014 Forfatter #12474 Skrevet 20. november 2014 Skulle jo tro du som nettopp har utvidet antall kvadrat hjemme skulle ha plass til flere ting... Jo... Men ikke sånne ting... TRENGER jo ikke flere lysestaker, vaser, pynteting og dill. Må kanskje være streng og kvitte meg med litt først? Men så er det jo ikke nødvendigvis de billigste tingene jeg faller for heller - og da føles det litt unødvendig å kjøpe når jeg ikke trenger... Men er moro å drømme litt også da
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2014 #12475 Skrevet 20. november 2014 Du kan låne Turbo noen dager, så er jeg sikker på at du trenger nye lysestaker og sånt.
Skravla Skrevet 20. november 2014 #12476 Skrevet 20. november 2014 Verandabyggerne var hensynsfulle og begynte ikke å bråke før nærmere halv ni. Da hadde jeg stått opp og dusjet allerede. Liker hensynsfulle arbeidere gitt. Ikke akkurat hotellfrokost, men rolig frokost med kaffe, juice og litt pc-surfing kan jeg helt klart venne meg til gitt.
Roadrunner Skrevet 20. november 2014 Forfatter #12477 Skrevet 20. november 2014 Møtet var ferdig ca en time før jeg egentlig trengte å reise mot flyplassen. Men siden mine kollegaer skulle på fagseminar i motsatt retning ble det en drosje til flyplassen på meg, og veeeeeldig god tid her. Fant meg en hvilestol/kokong, og fikk logget på gratis nettverk i et par timer, og har fått gjort unna litt jobb. Både møtereferat og reiseregning er ajour. Ikke dumt! Nå skal jeg snart strekke litt på beina, kanskje spise litt og så lese litt til flyet går tenker jeg. Vi får se - sitter veldig godt her... Ca en time til flyet skal gå - så har fremdeles goood tid... Sikkerhetskontroll er unnagjort og det er bare å cruise hjemover. Håper jeg slipper forsinkelser!
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2014 #12478 Skrevet 21. november 2014 God morgen. Det er FREDAG! Ha en fin dag og ei fin helg.
Roadrunner Skrevet 21. november 2014 Forfatter #12479 Skrevet 21. november 2014 og fredag! Tør jeg tenke tanken på å snike meg ut litt før idag? Kanskje ta ei runde i Dyreparken? Eller? Vi får se
Roadrunner Skrevet 21. november 2014 Forfatter #12480 Skrevet 21. november 2014 Ikke snakk om å komme avsted før tida i dag så ble ikke noe frisk luft Ble handling etter jobb, så hjem til mat og sofa Og fyr på peisen Trene litt i morra? Bysleng? Ja takk, begge deler?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå