Roadrunner Skrevet 8. november 2014 Forfatter #12462 Skrevet 8. november 2014 Tid og tålmodighet... Enklere sagt enn gjort gitt. Var så deilig med to nesten helt fine dager, og var kun forberedt på at det gikk rette veien. Så fikk nok en ekstra reaksjon i morges da jeg oppdaget at jeg slet med å treffe baderomsdøra og å ikke kaste opp. Men ikke konstant kvalm lengre, begynner å kjenne på tanken at mat hadde vært lurt og kan gå nesten rett igjen. Så da får jeg bare ta frem tålmodighet igjen... Og prøve å ikke spenne kjevemusklene, er skikkelig øm etter siste uka.
Sauen Shaun Skrevet 10. november 2014 #12465 Skrevet 10. november 2014 God morgen. Hvordan er formen i dag da? På jobb? Eller har viruset sørget for at du holder deg hjemme?
Roadrunner Skrevet 10. november 2014 Forfatter #12466 Skrevet 10. november 2014 Mandag igjen, og starten på en smått hektisk uke. Skal to dager til vestlandet før tre dager (helgen) til hovedstaden, så får vel bare hive meg rundt og få gjort det som skal gjøres på kontoret. Etter en pyton start på lørdagen gikk det litt bedre utover dagen, og fikk i meg god mat på kvelden. Søndagen ble også rolig, masse sofasliting og ikke så veldig selskapelig. Men god mat og hjelp med hårfarging gjorde sitt, og kom meg trygt hjem på ettermiddagen. Ikke så svimmel foreløpig i dag (bare litt innimellom), men nesten konstant småkvalm. Jaja, tar en dag av gangen og har lagt treninga på is denne uka. Satser på likar uke neste uke Ellers ikke så mye å fortelle med andre ord...
Daria Skrevet 10. november 2014 #12467 Skrevet 10. november 2014 Du synes ikke det er litt dårlig gjort å reise til Oslo den helgen jeg er bortreist...?
Roadrunner Skrevet 10. november 2014 Forfatter #12468 Skrevet 10. november 2014 Du synes ikke det er litt dårlig gjort å reise til Oslo den helgen jeg er bortreist...? At Helten Jånn kommer til byen den helgen du er bortreist (eller at du velger å reise bort den helgen Mr. Jånn er i byen) kan jeg gjøre lite med dessverre...
Skravla Skrevet 10. november 2014 #12470 Skrevet 10. november 2014 Ooooo... Oslotur må jo medføre kaffetreff.
Roadrunner Skrevet 10. november 2014 Forfatter #12471 Skrevet 10. november 2014 Ooooo... Oslotur må jo medføre kaffetreff. Det hadde jo vært koselig Jeg vet ikke helt hvordan helgen ser ut ennå, tror mams har planlagt litt lørdag formiddag siden det er mulig min fetter med familie tar turen inn til byen for å hilse på (mulig lunsj eller middag). Konserten er lørdag om jge husker rett. Men hvis du har det litt åpent i helga, kan vi kanskje meldes på fredag eller noe? Regner med at vi kommer inn ganske sent, siden jeg må hente mams etter jobb og så spiser vi nok litt på veien. Men vært koselig å sees! Bor forøvrig på Plaza-residensen
Skravla Skrevet 10. november 2014 #12472 Skrevet 10. november 2014 Eneste jeg vet om er fredag kveld. Vi får se hvordan helgen blir for dere byfarere.
Roadrunner Skrevet 11. november 2014 Forfatter #12473 Skrevet 11. november 2014 Tirsdag - fuggel'n er trøtt men fattet. Lader opp til flytur og lang dag i morgen, og trolig også lang dag torsdag. Men blir koselig å se igjen kollegaer jeg ikke har sett på lenge Og satser på at vi får gjort mye nyttig mens jeg er på besøk. Vanlig arbeidsdag igjen på fredag før helg og konsert. Blir moro! Håper bare at formen fortsetter som i går, med kun litt svimling og ubehag, ellers ganske greit. Hadde vært bra!
Roadrunner Skrevet 11. november 2014 Forfatter #12475 Skrevet 11. november 2014 Takk takk, Sauen! Vanlig kontordag i dag, og litt pakking i ettemiddag. Flyet går først i morgen tidlig
Sauen Shaun Skrevet 11. november 2014 #12476 Skrevet 11. november 2014 Takk takk, Sauen! Vanlig kontordag i dag, og litt pakking i ettemiddag. Flyet går først i morgen tidlig OK, jeg misforsto litt da. Trodde du skulle reise i dag jeg. Er kanskje ikke bare du som er litt svimmel... Ihvertfall er jeg kronisk svimete, så det er ikke alltid jeg får med meg detaljene i alt som skjer... Ha en fin kontordag i dag da. Håper svimmelheten holder seg på avstand.
Roadrunner Skrevet 11. november 2014 Forfatter #12477 Skrevet 11. november 2014 Et par ganske bra dager igjen nå - gjør godt! Fått vasket en maskin klær og pakket litt, så slipper jeg å tenke så mye i morgen tidlig *lur*
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2014 #12478 Skrevet 12. november 2014 God morgen. Håper viruset oppfører seg pent mens du er på tur.
Roadrunner Skrevet 12. november 2014 Forfatter #12479 Skrevet 12. november 2014 Småsvimmel innimellom men skal ikke klage så lenge jeg ikke blir verre. Fungerer ganske bra, og det er jeg godt fornøyd med Men lang dag, er snart 12 timer siden klokka ringte... Fremdeles på jobb, men tror det blir noe smått sosialt i kveldinga. Så laaaaang dag! Gleder meg til å komme hjem i morgen
Roadrunner Skrevet 14. november 2014 Forfatter #12480 Skrevet 14. november 2014 Var vel hjemme ca 19:30 i går etter litt forsinkelser på grunn av teknisk feil ved flyet vi skulle reist med. Pakket ut av sekken, spiste litt, pakket litt og fant etterhvert senga. Pakket resten i dag morges, fikk kastet søpla og dro til jobb. Ikke så mye tid hjemme med andre ord... Hektisk dag på jobb i dag, full fart og litt armer og bein. Lunsj er unnagjort, og snart er det tid for å få på vinterdekk, før avreise østover. Gleder meg til tur og konsert, men kjenner det hadde vært godt med litt god søvn i egen seng også. Og for ikke å snakke om hvordan det ser ut hjemme... Til uka kanskje? Husarbeid, hva er det? Kommer sterkere tilbake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå