Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

Travel start på dagen?

Høres ut som en god plan å få sjekket nakken hvis den ikke blir bra snart. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var legetime bestilt - og fikk time i morgen (heldigvis).

Etter en riktig så bra dag i går, med lite svimling og ubehag har jeg en heller ubehagelig og krevende dag i dag. Småsvimmel/ør og tidvis småkvalm. Nesten hele tida... Begynner å helle mot teorien på at det er skuldre/rygg og kanskje nakke som er stramt, men vil inn til lege for sjekk før jeg eventuelt ordner time til behandling et eller annet sted. I dag er det bare krevende å tungt å fungere, og holder på å bli skrullete. Men er på jobb, og fungerer litt innimellom, og tar resten av dagen som den kommer. :sukk:

Heldigvis ikke så travel start på dagen i dag, og håper dagen fortsetter ganske rolig så jeg kan styre alt selv.

Skrevet

God bedring. :hug:

Tusen takk, Sauen! :klem:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper legen kan gi noen gode svar på hva som feiler Fuggel'n i dag. :hug:

Skrevet (endret)

Godt du fikk legetime. Lykke til i dag!

Endret av Jerle
Skrevet

:bond:

Litt hektisk periode på jobb her, men skal snart tusle så satser på at det ordner seg før jeg må gå. Heldigvis bedre i formen i dag, så fungerer litt igjen. Men litt kjipt også, hadde kanskje vært greit å komme til legen med solide symptomer? :sukk::klo: Skikkelig herkedag i går, men fungerer bedre i dag. Bare småsvimmel innimellom igjen, ikke så gale.

Kommer sterkere tilbake senere - må bare løpe her!

Skrevet

:kaffekopp:

Konklusjon ble virus på balansenerven, og fikk med et skriv samt litt øvelser som kunne bedre formen. Var heldigvis bedre i går, og ser ut til å være bedre i dag også - så krysser fingrene for at ei drøy uke var det som trengtes og at det går rette veien nå. Deilig å ikke måtte holde seg fast i bordplata eller sjangle som en full sjømann... Håper det går rette veien videre! :jepp:

Ellers:

Det er FREDAG!!!

:nigo:

Skrevet

Du og Daria kan ha en lengre samtale om den diagnosen......

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

God bedring. :kose:

Skrevet

Takk takk :klem:

Formen stiger og jeg begynner virkelig å kjenne at jeg fungerer igjen. Veldig deilig! Måtte det bare fortsette slik strake veien til mål, så er jeg nok helt tilbake i form i løpet av helga :nigo:

Skrevet

Med virus på balansenerven er det bare tid og tålmodighet som hjelper (samt noen festlige piller jeg fikk som dempet symptomene og ga meg noen usedvanlig spenstige drømmer... :fnise: ). Høres ut som om du har fått en ganske lett utgave, så vi får håpe det går fort over :tommelopp:

Skrevet

Jupp, satser på en lett utgave og rask frisk :jepp:

Stort sett har det jo gått veldig greit, bare enkelte perioder og dager som har vært pyton. Siste to dagene har vært greie - heldigvis!

Drøye to timer igjen - så hjem en tur (kanskje rusle en tur? :klo: ), og så ut og spise med ei prosjektgruppe fra jobb senere. Blir sikkert bra! Påspandert middag er aldri feil :nigo:

Skrevet

Det var virus på balansenerven jeg tenkte på når jeg leste beskrivelsen din, men jeg har det ikke med å stille diagnoser i hygg og gevær. Men beskrivelsen din lignet på det jeg har hørt om viruset.

Greit at du fikk en diagnose. Håper du får rask bedring! :klemmer:

Skrevet

Jupp, satser på en lett utgave og rask frisk :jepp:

Stort sett har det jo gått veldig greit, bare enkelte perioder og dager som har vært pyton. Siste to dagene har vært greie - heldigvis!

Jeg leste et sted at det er de første dagene som er verst, så det burde gå veien nå :jepp:

Jeg skjente inn i vegger og klarte bare å gå noen få skritt uten støtte de første dagene, så jeg fikk forbud mot å være alene hjemme. Det er litt sært å være nesten 30 og høre foreldrene dine diskutere hvem som kan passe deg når :fnise:

Skrevet

Har heldigvis ikke trengt pass :fnise:

Men mams og paps ville veldig gjerne ha besøk i helgen, og nærmest tryglet om jeg ikke kunne overnatte også. :ler: Er visst ikke så greit når lillejenta er småpjusk (neida, trenger ikke være syk - mor er på alerten lenge før det...)

Skrevet

Hersens virus!

Etter to gode dager er kvalmen og svimmelheten tilbake. Gikk fint så lenge jeg lå i ro i senga, men å stå opp var noe herk. Sitter apatisk på sofaen og venter på at det skal bli litt bedre. Må i alle fall få kledd meg... Paps har tilbudt seg å hente meg - men må gi det noen minutter først. Orker ikke ta en avgjørelse ennå - vet ikke hva jeg orker rett og slett.

Oppgitt og lei fuggel...

Skrevet

Det ble noe bedre etter nesten to timer rolig i heimen. Kjørte hjem til mine foreldre og har landet på sofaen. Litt oppgitt i dag, og tårene har sittet litt løst. Men går litt bedre nå. Suser i toppen og unngår brå bevegelser... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...