Sauen Shaun Skrevet 5. november 2014 #12441 Skrevet 5. november 2014 Morn-morn. Travel start på dagen? Høres ut som en god plan å få sjekket nakken hvis den ikke blir bra snart.
Roadrunner Skrevet 5. november 2014 Forfatter #12442 Skrevet 5. november 2014 Da var legetime bestilt - og fikk time i morgen (heldigvis). Etter en riktig så bra dag i går, med lite svimling og ubehag har jeg en heller ubehagelig og krevende dag i dag. Småsvimmel/ør og tidvis småkvalm. Nesten hele tida... Begynner å helle mot teorien på at det er skuldre/rygg og kanskje nakke som er stramt, men vil inn til lege for sjekk før jeg eventuelt ordner time til behandling et eller annet sted. I dag er det bare krevende å tungt å fungere, og holder på å bli skrullete. Men er på jobb, og fungerer litt innimellom, og tar resten av dagen som den kommer. Heldigvis ikke så travel start på dagen i dag, og håper dagen fortsetter ganske rolig så jeg kan styre alt selv.
Roadrunner Skrevet 5. november 2014 Forfatter #12444 Skrevet 5. november 2014 God bedring. Tusen takk, Sauen!
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2014 #12445 Skrevet 6. november 2014 God morgen. Håper legen kan gi noen gode svar på hva som feiler Fuggel'n i dag.
Jerle Skrevet 6. november 2014 #12446 Skrevet 6. november 2014 (endret) Godt du fikk legetime. Lykke til i dag! Endret 6. november 2014 av Jerle
Roadrunner Skrevet 6. november 2014 Forfatter #12447 Skrevet 6. november 2014 Litt hektisk periode på jobb her, men skal snart tusle så satser på at det ordner seg før jeg må gå. Heldigvis bedre i formen i dag, så fungerer litt igjen. Men litt kjipt også, hadde kanskje vært greit å komme til legen med solide symptomer? Skikkelig herkedag i går, men fungerer bedre i dag. Bare småsvimmel innimellom igjen, ikke så gale. Kommer sterkere tilbake senere - må bare løpe her!
Roadrunner Skrevet 7. november 2014 Forfatter #12448 Skrevet 7. november 2014 Konklusjon ble virus på balansenerven, og fikk med et skriv samt litt øvelser som kunne bedre formen. Var heldigvis bedre i går, og ser ut til å være bedre i dag også - så krysser fingrene for at ei drøy uke var det som trengtes og at det går rette veien nå. Deilig å ikke måtte holde seg fast i bordplata eller sjangle som en full sjømann... Håper det går rette veien videre! Ellers: Det er FREDAG!!!
Skravla Skrevet 7. november 2014 #12449 Skrevet 7. november 2014 Du og Daria kan ha en lengre samtale om den diagnosen......
Roadrunner Skrevet 7. november 2014 Forfatter #12452 Skrevet 7. november 2014 Takk takk Formen stiger og jeg begynner virkelig å kjenne at jeg fungerer igjen. Veldig deilig! Måtte det bare fortsette slik strake veien til mål, så er jeg nok helt tilbake i form i løpet av helga
Daria Skrevet 7. november 2014 #12453 Skrevet 7. november 2014 Med virus på balansenerven er det bare tid og tålmodighet som hjelper (samt noen festlige piller jeg fikk som dempet symptomene og ga meg noen usedvanlig spenstige drømmer... ). Høres ut som om du har fått en ganske lett utgave, så vi får håpe det går fort over
Roadrunner Skrevet 7. november 2014 Forfatter #12454 Skrevet 7. november 2014 Jupp, satser på en lett utgave og rask frisk Stort sett har det jo gått veldig greit, bare enkelte perioder og dager som har vært pyton. Siste to dagene har vært greie - heldigvis! Drøye to timer igjen - så hjem en tur (kanskje rusle en tur? ), og så ut og spise med ei prosjektgruppe fra jobb senere. Blir sikkert bra! Påspandert middag er aldri feil
Jerle Skrevet 7. november 2014 #12455 Skrevet 7. november 2014 Det var virus på balansenerven jeg tenkte på når jeg leste beskrivelsen din, men jeg har det ikke med å stille diagnoser i hygg og gevær. Men beskrivelsen din lignet på det jeg har hørt om viruset. Greit at du fikk en diagnose. Håper du får rask bedring!
Daria Skrevet 7. november 2014 #12456 Skrevet 7. november 2014 Jupp, satser på en lett utgave og rask frisk Stort sett har det jo gått veldig greit, bare enkelte perioder og dager som har vært pyton. Siste to dagene har vært greie - heldigvis! Jeg leste et sted at det er de første dagene som er verst, så det burde gå veien nå Jeg skjente inn i vegger og klarte bare å gå noen få skritt uten støtte de første dagene, så jeg fikk forbud mot å være alene hjemme. Det er litt sært å være nesten 30 og høre foreldrene dine diskutere hvem som kan passe deg når
Roadrunner Skrevet 7. november 2014 Forfatter #12457 Skrevet 7. november 2014 Har heldigvis ikke trengt pass Men mams og paps ville veldig gjerne ha besøk i helgen, og nærmest tryglet om jeg ikke kunne overnatte også. Er visst ikke så greit når lillejenta er småpjusk (neida, trenger ikke være syk - mor er på alerten lenge før det...)
Roadrunner Skrevet 8. november 2014 Forfatter #12458 Skrevet 8. november 2014 Hersens virus! Etter to gode dager er kvalmen og svimmelheten tilbake. Gikk fint så lenge jeg lå i ro i senga, men å stå opp var noe herk. Sitter apatisk på sofaen og venter på at det skal bli litt bedre. Må i alle fall få kledd meg... Paps har tilbudt seg å hente meg - men må gi det noen minutter først. Orker ikke ta en avgjørelse ennå - vet ikke hva jeg orker rett og slett. Oppgitt og lei fuggel...
Roadrunner Skrevet 8. november 2014 Forfatter #12460 Skrevet 8. november 2014 Det ble noe bedre etter nesten to timer rolig i heimen. Kjørte hjem til mine foreldre og har landet på sofaen. Litt oppgitt i dag, og tårene har sittet litt løst. Men går litt bedre nå. Suser i toppen og unngår brå bevegelser...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå