Supramundane Skrevet 18. oktober 2014 #12381 Skrevet 18. oktober 2014 Elsker vedovnen vår! Det gir en utrolig god varme og så er det jo veldig koselig også!
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #12382 Skrevet 18. oktober 2014 Helt fantastisk! Men nå er det ikke kaldt ute lengre (mildere vær kom med regnet i dag etter et par kalde dager), og mitt lille termometer (riktignok høyt plassert oppå vitrineskapet i stua) melder om drøye 28 grader i stua På tide å la bålet brenne ned tror jeg Igrunn litt overrasket over at pipa på taket ikke var rødglødende...
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #12383 Skrevet 20. oktober 2014 Mårnings! Mandag og ny uke Tror det blir endel å gjøre på jobb denne uka, men det skal nok gå fint Får bare ta en ting av gangen! I ettermiddag kommer servicemann/tekniker for å sjekke varmepumpa, og i morgen skal jeg på besøk til Sauen en tur. Blir koselig! I går ble det en riktig så rolig og sløv søndag, kun avbrutt av en treningsøkt på formiddagen. Ellers litt småpusling hjemme, og masse sofasløving Mye på "burde-burde"-lista, men ikke så mye som ble gjort gitt. God på utsettelser!
Sauen Shaun Skrevet 20. oktober 2014 #12384 Skrevet 20. oktober 2014 God morgen. Godt å høre at du hadde en rolig søndag. Tror du trenger litt sløving innimellom du også. Den Fuggel'n er jo stadig ute og flakser. Men jeg gleder meg til du kommer flaksende hit i morgen. Gleder meg til å ha middagen ferdig til du kommer. Du fortjener såpass.
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #12385 Skrevet 20. oktober 2014 Å komme til ferdig middag er ren og skjær luksus Gleder meg! Snart lunsjtid her - hvor har morgenen blitt av? Spent på hva servicemannen sier i dag - magefølelsen min sier at varmepumpa er historie og at jeg må grave frem litt mye penger.. Men får bare ta det som det kommer - må ha varmepumpe før vinteren
Sauen Shaun Skrevet 20. oktober 2014 #12386 Skrevet 20. oktober 2014 Akkurat i sånne tilfeller kjenner jeg på leieboerens fordeler. Varmepumpa er huseiers ansvar...
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #12387 Skrevet 20. oktober 2014 Da blir det ny varmepumpe her, skal ringe og bestille i morgen tenker jeg. Hadde en prat med serviceteknikeren og han var redd det ville bli mye timer og feilretting/feilsøking før min var friskmeldt, og ergo ganske dyrt... Fikk ok tilbud på en ok pumpe, har sjekka litt med paps og tror jeg bare kjører på. Godt for alt som er gjort, selv om jeg aller helst hadde sett at den som står her var frisk og fin Ellers fin tur langs stranda med venninne og masse skravling. Og bestilt flybilletter til vårturen til London
Daria Skrevet 20. oktober 2014 #12388 Skrevet 20. oktober 2014 Gledene ved å være huseier...? London? Ikke grønn i det hele tatt
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #12389 Skrevet 20. oktober 2014 Klarte å skvise inn en langweekend til London mellom vinterens tur og sommerens påspanderte tur
Daria Skrevet 20. oktober 2014 #12390 Skrevet 20. oktober 2014 Det er dette harde, slitsomme livet som slår inn igjen?
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #12391 Skrevet 20. oktober 2014 Det er dette harde, slitsomme livet som slår inn igjen? Jepp, det er et slit...
Jerle Skrevet 21. oktober 2014 #12392 Skrevet 21. oktober 2014 Kjipt med varmepumpen da. Men slik er det av og til når man er blitt villa-eier London høres deilig ut, skal dit selv på juleshopping snart så er jeg er ikke grønn. (Hva jeg er når våren kommer, er kanskje noe annet.) Ha en fin uke!
Sauen Shaun Skrevet 22. oktober 2014 #12393 Skrevet 22. oktober 2014 God morgen. Håper du har en ålreit dag på jobben i dag. En litt roligere dag enn du hadde i går. Og takk for superkoselig besøk. Turbo sender en liten pusekos til deg også.
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #12394 Skrevet 22. oktober 2014 Kjipt med varmepumpen da. Men slik er det av og til når man er blitt villa-eier London høres deilig ut, skal dit selv på juleshopping snart så er jeg er ikke grønn. (Hva jeg er når våren kommer, er kanskje noe annet.) Ha en fin uke! Ny varmepumpe er bestilt, så da får man bare legge den saken bak seg og se frem mot en vinter der heimen forhåpentligvis holder seg fint temperert tross ymse utetemperaturer Så koselig med juleshopping! Skulle gjerne vært på en førjulstur jeg også, men begynner vel å se at det nok er fornuftig å drøye til neste år med de store utskeielsene. Har blitt nok utskeielser nå, og vet jo at det kommer flere i 2015 God morgen. Håper du har en ålreit dag på jobben i dag. En litt roligere dag enn du hadde i går. Og takk for superkoselig besøk. Turbo sender en liten pusekos til deg også. Selv takk, var veldig koselig med en tur til indre strøk i går! God mat, skravlings og litt påtvungen pusekos er bra på en tirsdag Foreløpig vært hektisk på jobb i dag, men håper det skal roe seg litt etter lunsj. Fått unna litt av det jeg styrte med i går, og et par av tingene faktisk før tiden. Litt skryt fra sjefen gjør godt Men nå er det lunsjtid! Halvveis i uka!
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #12395 Skrevet 22. oktober 2014 Sliten og trøtt fuggel har landet i sofaen og er snart klar for senga. Solid treningsøkt i ettermiddag (den timen er drepen rett og slett! ), og skrotten er mør... Vaskemaskinen har jobbet litt, middag kom på bordet (og masse rester, så har middag i morgen også - og kanskje lunsj?) og nå skal jeg snart henge opp tøy før senga. Men jeg har vasket noe papir - og er ganske spent på hva som egentlig har gått fullstendig i oppløsning i vaskemaskinen... Får se om jeg savner noe etterhvert Booket spinning i morgen, og har en liten treningsavtale lørdag morgen. På tide å intensivere litt Men først:
Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2014 #12396 Skrevet 23. oktober 2014 God morgen. Så flink du er til å trene for tiden.
Roadrunner Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter #12397 Skrevet 23. oktober 2014 Ingen spinning i dag, ble et par timer ekstra på jobb i stedet. Landa i sofaen nå og ser ut til å bli her... Trøtt!
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #12399 Skrevet 24. oktober 2014 Pssst! Det er FREDAG! Herlig!!
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #12400 Skrevet 25. oktober 2014 *vrak* Styrketreningstime og fuggel'n gav alt Instruktøren er utrolig dyktig og jeg var helt skjelven etterpå. Lande litt før dusj - så prøve å få skrotten til å fungere igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå