Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen. Litt påfyll? :kaffekopp:

Er ikke rart om du blir litt trøtt for tiden - du gjør jo ikke annet enn å flakse ute på kveldstid. :fnise:

Har vel blitt et par tre kvelder med litt flaksing nå ja. :nigo:

Tror torsdagen og fredagen kan bli ganske rolig, jeg MÅ gjøre rent og vaske klær. Lørdag er det julebord med jobb og søndag er det foreldrebesøk. Ikke mye hvileskjær i desember gitt. Satser på en ettermiddag eller to i byen etterhvert også, må jo høre litt fin musikk og se litt lysshow i år også :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Småtrøtt i dag også, det er tungt å forlate dyna om morgenen nå... :natti:

Men hadde en veldig fin kveld i går, med reinsdyrfilet til middag og flott musikalsk julestemning etterpå :tree:

I dag tror jeg ikke det er noen spesielle planer, i alle fall ikke noen morsomme. Det vil si at jeg MÅ vaske klær, jeg MÅ vaske badet og jeg MÅ støvsuge... Ingen vei tilbake nå :opplyser:

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

Det var kjedelige ting som står på MÅ-lista di i dag. Men trøsta er at det gir en veldig god følelse når sånne ting er gjort. :klem:

Skrevet

Sånn! Da var jeg oppdatert her også. Det er hektiske dager for tiden her også, så jeg kollapser ofte på sofaen på kveldstid.

Fra neste uke av skal jeg liksom jobbe normalt igjen, tro det den som vil :)

Forresten; Vet du at det er fredag i morgen?

Skrevet

Det var kjedelige ting som står på MÅ-lista di i dag. Men trøsta er at det gir en veldig god følelse når sånne ting er gjort. :klem:

Kjedelige MÅ-ting ja, men det er vel straffen etter koselige dager uten noen form for kjedelige MÅ-ting :sjenert: Og som du sier, er veldig godt når det er unnagjort! (bare så kjipt at det hoper seg opp på ny og på ny..).

Sånn! Da var jeg oppdatert her også. Det er hektiske dager for tiden her også, så jeg kollapser ofte på sofaen på kveldstid.

Fra neste uke av skal jeg liksom jobbe normalt igjen, tro det den som vil :)

Forresten; Vet du at det er fredag i morgen?

Koselig å se deg innom igjen, Jerle!

Hvordan gikk jobbturen? Kom du vel gjennom?

Er det sant? Fredag i morgen? Sikker?

Jeg er VELDIG klar! Synes uka har vært lang, men gått fort.. Snål kombinasjon, men er uansett veldig klar for helg igjen! :hoppe:

Skrevet

Jobbturen gikk overraskende bra, mye bedre enn forventet. Så det var faktisk en veldig positiv opplevelse. Dessuten fikk jeg sett noen helt fantastiske bygninger(du skjønner nok kategorien) og jeg var så fascinert at jeg godt kunne brukt enda lenger tid.

Så jeg må slutte å være grinebiter før slike oppdrag. :fnise:

Skrevet

Jobbturen gikk overraskende bra, mye bedre enn forventet. Så det var faktisk en veldig positiv opplevelse. Dessuten fikk jeg sett noen helt fantastiske bygninger(du skjønner nok kategorien) og jeg var så fascinert at jeg godt kunne brukt enda lenger tid.

Så jeg må slutte å være grinebiter før slike oppdrag. :fnise:

Så bra! :hoppe:

Ingenting er bedre enn at man får en positiv opplevelse av noe man kanskje har gruet seg til og sett litt negativt på. Bare litt kjipt at man har gått med grue-seg-tanker og litt kjip oppladning da :troest: Vil tro det var mange flotte bygninger å beskue ja!

Skrevet

Ooooo så interessante nyheter i går kveld, og Ooooooo så langt det er til Rio :bond::bolledeig::sukk:

Det hadde vært sinnsykt moro, men igjen dukker det opp litt interessante utfordringer:

- feriedager...

- økonomisk gjennomføring

- reisefølge...

- hva i allverden skal man i Rio utover de timene før/under konsert? :klo:

Forresten...

En helt annen ting...

Det er FREDAG! :bolledeig:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Skjønner ikke hvorfor, men jeg tenkte på deg da jeg hørte nyheten i går kveld. :klo:

Blir spennende å se om du ender med en liten tur til Rio neste år. :hoppe:

Skrevet

Spørs hvor enkelt det er å ta en liten tur til Rio... :sjenert:

Skulle alltids klart å skrape sammen nok penger, og aner meg at sjefen hadde vært ganske fleksibel i forhold til å gi meg fri.. Men har jo aller mest lyst til å reise sammen med noen da :sukk: Frister ikke så veldig å sose rundt i Rio alene altså... :sukk:

Skrevet

Håper du finner reisefølge. :klem:

Skrevet

Rio er ikke et sted jeg ville reist på egen hånd, nei - men jeg skjønner jo at du har lyster :fnise: Du har ingen twitter-kjente fans du kan dra sammen med da?

Skrevet

Ingenting å si på lystene :ler:

Ikke vært så aktiv i de kretsene på Twitter, bandet hadde jo nesten lagt opp innen jeg kom meg på Twitter. Så ikke noe kontakter der jeg kan hive meg rundt tror jeg. Mulig et par andre fra FB skal nedover (venn via a-ha sider, men ikke møtt/kjenner), men vet ikke helt jeg... Uansett lenge til billettene legges ut, så får bare smågruble litt (trolig bare slå det fra meg tenker jeg), og se hva som skjer.

Skrevet

Lykken er:

- fredag

- joggebukse

- fyr på peisen

- Freia

:veslejenta:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan står det til i Fuggelreiret i dag?

Lykken er:
- fredag
- joggebukse
- fyr på peisen
- Freia

Omtrent som min fredagskveld det der, bortsett fra fyr på peisen. Og jammen var det en god fredagskveld. :jepp:

Skrevet

Bare fem dager til helg. :opplyser:

Skrevet

Mårnings!

Fuggel'n hjemme i dag, formen spiller ikke på lag. Magen krøllet seg helt i går og er ikke i vater ennå. Legg til litt feber og hodepine så har vi sofa-form... Føles litt bedre nå enn tidligere og i går, men mistenker at det er fordi mage-/tarmsystem er tømt...

Skrevet

Uffda. God bedring, Fuggel'n. :kose:

Skrevet

Høres ut som en sofa-dag er på sin plass. Du får gjøre det beste ut av det, slappe av og nyte det fantastiske tilbudet dag-tv har å by på...

Skrevet

Rørleggere jobber med å bytte stoppekran, jeg har forskanset meg på soverommet med god bok. Orker ikke være sosial med fremmedfolk... Håper de er ferdige snart så jeg kan innta sofaen. Uten vann frem til kl 15 i dag, dårlig timing med dårlig mage :sukk: Blir ikke spist stort før senere nei, tar ikke sjansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...