Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:strix: FREDAG!!!

Og bare så det er sagt: Jeg reiser til London i kveld. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur, Jerle!
Heldiggrisen!

Weekend-tur?

Store planer?

Her er det travelt i dag... Løper rett og slett litt i ring, og får i alle fall ikke gjort stort av det jeg hadde planer om å gjøre. :bond:

45 min til lunsj... *teller ned*

Vi pleier å ha julelunsj ganske tett oppunder jul, gjerne 22. eller 23. desember. Men av en eller annen grunn er den i dag satt til 17. og det passet jo skrekkelig dårlig for min del. Jaja, har vel sikkert ikke godt av all den gode maten allikevel *snufs* :trist: Tror det er første julelunsjen jeg går glipp av siden jeg startet her... :sjenert: Matvrak sa du? :klo:

Skrevet

Jeg merker meg at det er maten du sørger over, ikke koselig julesamvær med gode kollegaer... :ler:

God tur til London, Jerle! Jeg er grisemisunnelig og ser ingen grunn til å legge skjul på det :fnise:

Skrevet

Vi har ikke de helt store planene, men vi skal på Les Misérables på lørdag og det gleder jeg meg veldig til. For jeg har jo ikke sett annet enn filmen før.(Pluss at jeg har hørt mye på musikken) Utover det skal vi bare slenge rundt uten mål og mening, det bruker å innebære litt shopping, noen museum og mye god mat.

Eller en konkret plan til har vi og det er å oppleve Winter Wonderland i Hyde Park. :strix:

Skrevet

Les Miserables? For nå ble jeg jo på ingen måte enda mer misunnelig...

Har dere store shopping-planer, kan jeg anbefale å ta t-banen til Shepherds Bush, der ligger det et enormt kjøpesenter med alle de kjente butikkene. Litt mindre folksomt en Oxford Street - og deilig å kunne være innendørs hvis det er dårlig vær.

Skrevet

Tror faktisk skjørtet jeg har på meg i dag er kjøpt på det senteret... Det var etter å først ha vært en tur i sentrum og så en tur der ute at vi med slite ben og fornøyde sukk sank ned på hver vår stol i en haug med handleposer i den greske restauranten rett ved hotellet, og fikk vår greske gud av en kelner til å flire: So, happy shopping, then...? :ler:

Skrevet

Tror faktisk skjørtet jeg har på meg i dag er kjøpt på det senteret... Det var etter å først ha vært en tur i sentrum og så en tur der ute at vi med slite ben og fornøyde sukk sank ned på hver vår stol i en haug med handleposer i den greske restauranten rett ved hotellet, og fikk vår greske gud av en kelner til å flire: So, happy shopping, then...? :ler:

Før han plasserte en skål med deilige greske oliven foran oss. :sikle:

Skrevet

Og plutselig følte jeg for å endre ferieplanene for 2015... :plystre:

Skrevet

Før han plasserte en skål med deilige greske oliven foran oss. :sikle:

Og heldige du fikk alle sammen :ler:

Og plutselig følte jeg for å endre ferieplanene for 2015... :plystre:

Jeg har akkurat diskutert London og gledene ved bruktshopping på de trakter med min engelske kollega (som er overlykkelig over at Marks & Spencer har kommet til Steen & Strøm), så det er ikke sikkert jeg er så vanskelig å overtale :plystre:

Skrevet

Om du er vanskelig å overtale så finner jeg noen andre å dra med...... :fnise: Har jo 6 uker ferie neste år.

Skrevet

6 ferieuker?

Jeg trenger helst 7 eller 8 neste år, allerede brukt nesten 4 før sommeren kommer jo... Av totalt 5... :sjokkert:
Overfører riktignok 4 dager fra i år, men de går jo rett i det store sluket :sjenert:

Sommerferie?
Rio?

Ehh....

Skrevet

6 uker ferie og inntil 5 uker avspasering. :nigo:

Skrevet

6 uker ferie og inntil 5 uker avspasering. :nigo:

Hva? Hvordan? Hvorfor?

Hvor finner du en slik avtale?

Vi kan maks ha ei uke (37,5 timer) på avspaseringskontoen... Jeg trenger mer! :opplyser:

Skrevet

Vi kan i løpet av året ta ut inntil 24 dager avspasering. Ved årsskifte kan vi maks ha 45 timer, men resten av året er det fritt frem.

Og 5 uker ferie + 1 uke overført. I tillegg har jeg nesten 4 dager annen avspasering også.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hva står på programmet til travle Fuggel'n i dag?

Skrevet

:veslejenta:

Koselig tur med foreldre i dag, til indre bygder. Snø på trærne, litt snø/frost på bakken og lav vintersol. Masse ting man har lyst på (lokale kunstnere stiller ut og selger lekre varer). God kringle, nydelig elgsuppe og trivelige timer. Endte til slutt med at fuggel'n gikk på en liten shoppingsmell... :sjenert: Falt pladask for en fiiiiin veske, laget av det mykeste elgskinn du kan tenke deg. Rett og slett en aldri så liten investering :jepp:

Nå er juletreet pyntet og sofaen inntatt. Mye som skjer hos foreldrene før jul også, så da ble det tidlig pynting av treet i år. Kjekt for alt som er gjort :tree:

Skrevet

Vesker må man jo ha :jepp: Stor, liten, hverdag, fest...?

Skrevet

Moro med ei ordentlig veske :jepp: Brun, to hanker, enkel med kun en søm foran, og liten lomme med glidelås bak. Litt større enn dagens hverdagsveske, men ikke noen weekendveske. Så er nok en hverdagsveske, selv om den ikke var billig... :sjenert: Men moro med ordentlig norsk håndverk, når man først skal bruke bittelitt mer penger enn normalt på veske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...