Daria Skrevet 7. januar 2015 #12681 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Har de sett noe på Would I lie to you? på BBC? Der framfører kjendiser de villeste påstander om seg selv, og så må motstanderlaget avgjøre om det er løgn eller fakta. Kom plutselig til å tenke på en episode hvor Dara O'Brien hevdet at han sov med hjelm, because of the violent nature of my dreams. Det er ikke noe sånt du driver med...? Endret 7. januar 2015 av Daria
Roadrunner Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #12682 Skrevet 7. januar 2015 Ikke godt å si gitt. Kan ikke huske spesielle drømmer/mareritt i natt. Mulig paraceten virker litt nå, for ikke så vondt, mest stivt, litt hovent (og varmt) og ubehagelig. Snåle greier. Ikke så lett å holde beinet i ro eller kneet nedkjølt heller, så får bare se hvordan det går utover dagen. Uansett ingen treningsplaner - og det er visst like greit Appelsin spist - har jeg nevnt at de er utrolig gode nå? Kjøpt mine på Rema 1000, og nyter hver bit - knallgode! Løp og kjøp!
Roadrunner Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #12683 Skrevet 7. januar 2015 Lunsj er spist, appelsin er spist for lenge siden og nå også et eple. Fremdeles sulten.. Økedøgn på gang? Jaja, er halvannen time til overtidsmiddag, så skrotten får bare holde ut. Ute ser det ut til at det har skyet over litt, men noen gåtur blir det ikke på denne jenta i dag, uansett vær og føreforhold. Skal jobbe litt ekstra, men så bærer det hjemover til sofaen tenker jeg. Har stått mye i dag (har heve/senke-bord og står stort sett alltid hele dagen), men nå har jeg satt meg på et møterom resten av dagen. Godt å sitte litt, men guri så vondt og stivt å reise seg igjen og forsøke å gå litt. Jau.. Får rusle meg en liten runde om en times tid tror jeg, så jeg ikke må krabbe ut herfra. Nevnte jeg forresten at det er 6 uker til avreise? Husker sånt så dårlig...
Roadrunner Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #12684 Skrevet 8. januar 2015 Vet ikke hvilken av de to over som ser mest handicappet ut jeg, men det er nå bare et lite forsøk på å illustrere galskapen. Hopper rundt her i dag også, har forsøkt meg på et stunt med støttebandasje i håp om å holde hevelse og ledd litt i sjakk, så får vi se hvordan det går utover dagen. Måtte bare gi opp sittingen i går, og tuslet tilbake til heve-/senkebordet. Ble på jobb til nærmere 20:30, og over 13 timer på beina var nok ikke ideelt for kneet. Det hadde vokst litt i løpet av dagen kan du si Men kom meg til slutt trygt hjem, landet på sofaen litt (med frosne blåbær på kneet), før jeg fant senga. Skikkelig stivt og ubehagelig da jeg våknet i morges (og da jeg måtte opp og tisse i natt), men bare jeg kommer litt i gang går det forholdsvis greit. Går ikke fort og går ikke langt, men jeg kommer meg nå rundt litt. Herlig... Trening utgår naturligvis, og regner med at ettermiddagen ender med landing på sofaen og at jeg blir der. Strikketøy og litt hekling kanskje? Tv? Ingen planer om overtid i dag
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2015 #12685 Skrevet 8. januar 2015 God morgen. Høres nesten ut som du har fått en betennelse i kneet (uten at jeg er kvalifisert lege). God bedring.
Daria Skrevet 8. januar 2015 #12686 Skrevet 8. januar 2015 Lege er for pingler? (sa hun som alltid tenker at "det går jo over", mens hun hørte hvordan det singlet i glass. Men det er lettere å mase på andre...)
Roadrunner Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #12687 Skrevet 8. januar 2015 God morgen. Høres nesten ut som du har fått en betennelse i kneet (uten at jeg er kvalifisert lege). God bedring. Mye mulig - jeg har ingen anelse. Får ringe legekontoret i morgen om det ikke er bedre, da har jeg i alle fall fått slappet av i ettermiddag og kveld, i stedet for å jobbe og stå hele dagen som i går... Lege er for pingler? (sa hun som alltid tenker at "det går jo over", mens hun hørte hvordan det singlet i glass. Men det er lettere å mase på andre...) Nja... Er jo så mye enklere å mase på andre enn å gå selv... Men gitt meg selv frist til i morra, så får det bli en evaluering da.
Roadrunner Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #12688 Skrevet 9. januar 2015 Mårnings! Fredag, i luften ute (asfalten blitt hvit allerede... ) og veldig klar for helg igjen! Kan melde om bedring i kne-status, jeg går litt lettere, og har mindre vondt. Så en rolig kveld på sofaen i går hjalp nok, i tillegg til at jeg har sovet med støttebandasje og tatt litt betennelsesdempende før senga i går, og i dag morges. Så nå har jeg stor tro på videre fremgang og at jeg er tilbake i fint driv i løpet av helgen eller senest mandag. Ingen planer for ettermiddagen, annet enn en liten tur innom en butikk for litt reker og tilbehør. Blir vel hjem til sofaen og tv'n tenker jeg... Litt kjedelig, men nødvendig. Fikk besøk av snille foreldre i går, så har middag et par dager fremover (hjemmelaget kjøttsuppe - snille mamma!), krykker parat om det skulle trengs, mer smertestillende/betennelsesdempende og en støttebandasje beregnet for kne som er grei å sove med. Koselig med litt selskap og en prat i går.
Daria Skrevet 9. januar 2015 #12689 Skrevet 9. januar 2015 Du kan sende snøen hit (men hysj, ikke si noe til Skravla...) Fredag Reker høres godt ut, her blir det enten pasta (jeg har noe juleskinke og en pakke sopp som må brukes snart) eller brokkolisuppe (jeg har en brokkoli og en åpnet kartong matfløte...). Godt kneet blir bedre
Skravla Skrevet 9. januar 2015 #12690 Skrevet 9. januar 2015 Du kan sende snøen hit (men hysj, ikke si noe til Skravla...) Fredag Reker høres godt ut, her blir det enten pasta (jeg har noe juleskinke og en pakke sopp som må brukes snart) eller brokkolisuppe (jeg har en brokkoli og en åpnet kartong matfløte...). Godt kneet blir bedre Helt greit med snø... bare ikke lengre nord enn rundt Darias blokk......
Roadrunner Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #12691 Skrevet 9. januar 2015 Sender gladelig over denne "snøen", men er ikke så sikker på om du vil ha, Daria... PT er det vel 0,5-1 cm våt snøslaps å melde om. Nedbøren har vel gått mer over til regn (eller opphold?) og det er vått ute... Møe vått. Men sender alt over alliekvel jeg
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2015 #12692 Skrevet 9. januar 2015 Pust-pes-pust... *blåser snøen så hardt jeg kan i retning Daria* Det snør ganske tett her nå. Store, tunge, våte snøflak dager ned... Ja-ja, jeg har ikke noe jeg må gjøre utendørs denne helga. Så da overlever jeg nok. Og siden det var snakk om middag her, så kan jeg opplyse om at det blir pasta her. Kjøpte fersk tortelloni i går, og lagde pastasaus av diverse grønnsaker som nok ikke hadde godt av å ligge i kjøleskapet lenger. Og det ble nok mat til i dag, og kanskje i morgen, også.
Daria Skrevet 9. januar 2015 #12693 Skrevet 9. januar 2015 Presisering: Jeg vil ha snø, vinter og kulde. Våt slaps kan du få beholde selv...
Roadrunner Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #12694 Skrevet 9. januar 2015 Snø sender vi over Vinter og kulde får du evt bestille et annet sted, og så kan jeg love deg at vi sender over så fort vi ser snurten av noe... Ser ut til å ha gått over til regn her, men sola truer med å bryte gjennom samtidig. Det sildrer og renner fra tak og trær, så spesielt mye frost er det ikke. Jaja, er jo tross alt januar... 8 dager uten Freia i dag Slett ikke verst synes jeg!
Daria Skrevet 9. januar 2015 #12695 Skrevet 9. januar 2015 ...og dermed spådde yr både masse snø, vinter og kulde i Oslo. Vel blåst
Roadrunner Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #12696 Skrevet 9. januar 2015 ...og dermed spådde yr både masse snø, vinter og kulde i Oslo. Vel blåst Bare hyggelig å kunne hjelpe Endelig landet i og oppvaskmaskinen jobber. Reker til middag og litt chips til kvelds, ellers ikke så mye snadder... Kanskje en appelsin senere? Ingen store helgeplaner, regner med det blir mye sofatid og hvile av kne. Men det er vesentlig bedre enn i går, og fuggel'n er optimist!
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2015 #12697 Skrevet 10. januar 2015 God morgen. Hvordan er kneet i dag?
Roadrunner Skrevet 10. januar 2015 Forfatter #12698 Skrevet 10. januar 2015 Tjobing fra sofakroken Kneet er bedre, fremdeles litt hovent, stivt og ømt, men går mer og mer lignende normalt, selv om det ikke går så fort. Satser på en liten tur på treningssenteret i morgen, sykle litt rolig og få fart på litt muskulatur igjen. Lørdagen har vært rolig, ruslet en liten tur til butikken ellers bare vært inne. Stearinlys, fyr på peisen, Nina herjer ute og fuggel'n har håndarbeid i fanget. Ikke feil
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2015 #12699 Skrevet 11. januar 2015 God morgen. Lykke til med dagens trening. Ta det forsiktig nå da, slik at kneet ikke blir verre igjen. Og det håndarbeidet ditt så veldig spennende ut. Det mønsteret kan du bruke til så mye forskjellig.
Roadrunner Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #12700 Skrevet 11. januar 2015 Straks avreise til treningssenteret, skal ta en rolig økt for å blidgjøre skrotten litt. Så hjem til dusj og TdS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå