Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk, Jerle! *krysser fingrene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og feirer med dette 600 sider i boka!

:bolledeig:

:hoppendeglad:

Skrevet

:skaal: Hurra for 600 sider.

*sender alt av gode tanker til deg nå*

Skrevet

Husk å puste!

Keep calm and eat ice cream! :is:

Skrevet

:nigo:

Ballen landet, alt ordner seg for snille jenter og det lønner seg å ha litt is i magen (både billedlig og bokstavelig kanskje? :klo: )

Mistenker :veslejenta: i kveld - godt fornøyd

Skrevet

Ser ut til at ting har ordnet seg veldig :hoppe: *sniker rundt* Så bra! :roser:

Skrevet

Mornings. :kaffekopp:

Har du landet etter ukens store happening?

Skrevet

Straffen for å slumre en liten time på sofaen etter middag... Ligger og glor i taket :sukk: Får legge bort mobilen og prøve på nytt...

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag morgen, trøtt fuggel og ny uke. 5 uker til ferie - på tide med nedtelling? :klo:

:sol: ute - ser ut til at finværet skal fortsette minst ei uke til! Me like! Men håper ikke vi bruker opp all sola nå... :sjenert:

Skrevet

Jeg skal på utendørskonsert en kveld denne uken.... og det er eneste dagen det er meldt regn. Temmelig typisk.

Eller er da ikke 5 uker til ferie - kun 2. :nigo:

Skrevet

Yr varsler regn torsdag...

*stemmer også for to uker til ferie* :nigo:

Skrevet

Du får ikke lov til å bruke opp sola nå. Det er bare tre og en halv uke til jeg kommer sørover. Og da vil jeg ha to uker med sol og varme. :opplyser:

To utendørsarrangementer skal jeg på også mens jeg er der. Og jeg vil ikke ha regnjakke verken på konsert eller i bursdagsselskap...

Skrevet

Ingen regndråper i sikte for disse trakter om man svinger innom yr. Hvor lenge kan finværet vare? :klo: Nyter for all del, men vil jo gjerne ha litt i august også... :opplyser:

Har mye på burde-lista, men må innrømme at det går litt småtregt for tida. Ble en koselig skogstur med ei venninne i går, før hjem til litt pusling i heimen og sofaen. I dag blir det en liten butikkrunde etter jobb, tenkte jeg blant annet skulle se på ny sofa :nigo: Og kanskje hanke inn noen greie pappkasser?

Men først er det en arbeidsdag som må fullføres.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Det SKAL være sol i Fuggelland i juli altså. :opplyser:

Å se på nye møbler er moro. :jepp:

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

Hvordan gikk det i går? Fant du ny sofa?

Skrevet (endret)

Tjobing! Var innom et par møbelforretninger og fikk sett på masse sofaer. Fikk ekskludert mange, og sitter igjen med 2-3 alternativer. Får avvente litt tenker jeg, til jeg har fått tatt litt mål og grublet litt på planløsning og hva jeg gjør, men det er godt å nærme seg noe. Ikke av de billigste sofaene, men heller ikke de dyreste tror jeg.

Mulig en tur innom en butikk til i dag, før jeg skal til byen og spise med ei venninne.

Ellers strålende :sol: her i dag og junis varmeste dag? Helt fantastisk! :bolledeig:

Endret av Roadrunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...