Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde to billetter....

Fylte ut kredittkortinformasjon, sjekket at adresse stemte og at alt var ok.

Trykker videre for å betale.

Hva skjer? Java krasjer, kommer ikke til BankId for å bekrefte betalingen, og billettene ryker.

FY så bittert!!!! :grine:

Skrevet

Jeg har fått EN billett!! :strix:

Skal uansett på konsert med andre ord :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Nå håper jeg bare at jeg kan få tak i en til i morra, og kanskje hjelpe noen kjente med et par billetter, så hadde dette vært perfekt! :hoppendeglad:

Skrevet

Godt over gjennomsnittet fornøyd fuggel!

Krysser fingrene for litt billettlykke i morgen også :hoppe:

Treninga avlyst i dag, satser i stedet på å få ordnet endel ærend og få gjort litt i heimen. Trengs! Dessuten er det jo håndball i kveld...

Skrevet

Håndball ja, det hadde jeg glemt... Første kamp forsvant i julekonsert, det gjør nok dagens også.

Skrevet

Jeg timet det bra og la julekonserten (jepp, her snakker vi entall, mistenker at det snakkes i multiple flertall hos deg...) mellom to håndballkamper. :nigo:

Skrevet

Det skal jo være sju slag til jul, har jeg hørt -det må da gjelde julekonserter også? :jepp:

Skrevet

Ha'kke sjans! :daane:

Ser heller ut til at denne fuggel'n passerer tallet 7 i forhold til flyturer... To turer i jobbsammenheng (=4 enkeltreiser) samt en storbyhelg (=4 enkeltreiser pga mellomlanding)...

Men jeg skal på konsert til våren :nigo:

Skrevet

Fortsatt høyt oppe? :ler:

Jeg skal på et par ikke-julekonserter i desember også, og en juleballett. Jeg lurer fortsatt litt på når jeg skal bake og kjøpe gaver :plystre:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Så herlig at du fikk tak i billett til slutt, heldiggrisen! :strix:. Håper du har hellet med deg i morgen og får tak i minst en til.

Skrevet

Krysser fingrene for morgendagen jeg også! :hoppe:

Fremdeles strålende fornøyd med at det ble billett i dag, og gleder meg STORT!

Fikk ordnet noen ærend etter jobb i dag, måtte innom en tur på jobb igjen, så ordne noen flere ærend, og nå er vaskemaskinen startet, fuggel'n har spist litt og tenkte kanskje jeg skulle vanne litt blomster og rydde litt. Og slappe av litt, ikke minst! :opplyser:

Har også fått bestilt time til vaksinasjonskontoret på nyåret (må tas før jeg glemmer det helt bort), ordnet noe bankgreier og fått gjort litt av hvert på jobb. Kjenner at det er en intens periode nå... :bond:

:husarbeid: + :veslejenta: + Håndball :flagg: = torsdag

Skrevet

Rakk hjem til annen omgang -trodde dette var en kamp vi skulle vinne greit...?

Skrevet

Trodde jeg også...

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Fredag! :strix:

Krysser fingrene for litt flaks i dag også, og ellers en finfin helg! Tar turen til hjemtraktene i helga, og har planer om litt sosialt, litt opplevelse og litt "snill datter". :nigo: Men først noen timer jobb....

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings!

Krysser fingra for flaks i dag! Ha ei riktig god helg på hjemlige trakter og kos deg masse :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...