Roadrunner Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #9281 Skrevet 4. desember 2012 Snødde i hjemtraktene natt til i går, og det meldes om hvitt vinterføre. Er hvitt på jobbreisestedet også, nydelige trær og friske kuldegrader. Men fyringen på huset har visst stoppet i løpet av natten, så er ganske friskt inne også her Håper det går seg til utover dagen! Og så vet jeg at leiligheten trolig er ganske kald, har glemt å sette opp en ekstra ovn før jeg dro...
Daria Skrevet 4. desember 2012 #9282 Skrevet 4. desember 2012 Du får finne deg noe varmt å drikke, og varme deg med tanke på Bruce...
Roadrunner Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #9283 Skrevet 4. desember 2012 Har lagt inn en liten avtale i jobb-kalenderen min mot slutten av uka Fyringsanlegget er igang igjen og temperaturen stiger stadig. Kan bli rent lunt her etterhvert jo! Snaue tre timer igjen før turen går til flyplassen og hjem til nedsnødd og småfrossen bil.
Roadrunner Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #9285 Skrevet 4. desember 2012 Ja?? For ikke å glemme Live Nation..
Roadrunner Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #9288 Skrevet 4. desember 2012 Nope, varmen kom etterhvert Nå gjenstår det bare å se hva temperaturen er i heimen... På flyplassen nå, snart hjemover
Roadrunner Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #9290 Skrevet 5. desember 2012 Mårnings! Kom meg vel hjem i går, til en leilighet som holdt ca 17 grader. Fant frem en ekstra ovn og fikk fart på den, samt tente en haug stearinlys. Hjalp litt etterhvert da Pakket ut, spiste litt og rigget meg til på sofaen for å se litt håndball. Må innrømme at jeg kastet inn håndkleet halvveis i kampen, var helt skutt. Leste litt på senga, og sovnet etterhvert som en stein. Og var nødt til å snooze litt på vekkerklokka i morges, var helt gåen. Kaldt og mørkt jo! I dag skal jeg ut og spise med en gjeng damer, og så videre på julekonsert. Gleder meg!
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2012 #9291 Skrevet 5. desember 2012 God morgen Du gikk glipp av en veldig spennende 2. omgang i går, men regner med at søvn gjorde godt. Jentene vant, heldigvis God jobbedag og god fornøyelse i kveld
Sauen Shaun Skrevet 5. desember 2012 #9292 Skrevet 5. desember 2012 God morgen! Du gikk glipp av en spennende omgang i går kveld ja. Men det blir nok mange spennende kamper framover. Så du får nok fylt opp med nok adrenalin senere i mesterskapet. Jeg for min del regner ikke med å få med meg flere kamper framover. Så jeg er glad jeg så den i går...
Roadrunner Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #9293 Skrevet 5. desember 2012 Innså at håndball fikk være håndball i går rett og slett, og trengte nok søvnen... Men godt jentene vant! Vet ikke hvor mange kamper jeg får med meg, men skal i alle fall prøve å få sett kampen på torsdag. Skal farte litt hit og dit fremover, og i tillegg har borettslaget kabeltv fra Canal Digital. Noe som betyr lite annet enn hovedkanalen til TV2. Forstod det slik at endel av kampene skulle gå på Zebra Festlig... Snø i lufta, og rundt tosifra antall blå grader. Friskt!
Daria Skrevet 5. desember 2012 #9294 Skrevet 5. desember 2012 Spent på hva du syntes om julekonserten -jeg føler jo et visst ansvar...
Roadrunner Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #9295 Skrevet 6. desember 2012 Mårnings! Tror ikke du har noe å frykte, Daria! Godt fornøyd fuggel etter kvelden i går! Først god, tyrkisk mat, så en underholdende og bra julekonsert. Koste meg! Flere av damene som var med har også uttrykt at de synes det var en bra konsert, resten har jeg ikke snakket med ennå. Men fuggel'n? Godt fornøyd! Nå gjelder det bare å krysse fingrene for konsertsalget i dag og evt i morgen. Spent!
Suzy Skrevet 6. desember 2012 #9296 Skrevet 6. desember 2012 Så bra du koste deg i går! Tyrkisk mat hørtes forresten også veldig godt ut.
Daria Skrevet 6. desember 2012 #9297 Skrevet 6. desember 2012 Så bra at det var vellykket (selv om noe annet ville overrasket meg... ).
Roadrunner Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #9298 Skrevet 6. desember 2012 Vil ha, vil ha, vil ha.... "Kjære julenisse! Tror du at du kanskje kunne komme innom en tur i dag? Ikke vente helt til julaften? Vær så snill! Jeg har vært veldig snill i år, og skal prøve å bli enda snillere til neste år "
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå