Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oj! Visste ikke at hun sov! *lister ut igjen på tigerpoter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at hun sov??? Du hører da vel snorkingen..... :nigo:

Skrevet

Fuggel'n er våken!

:kaffekopp:

Sovet mye bedre i natt enn forrige natt, og tenkte jeg skulle teste formen litt utover dagen i dag. Har tre "prosjekter" på gang:

- støvsuge leiligheten (jepp, har vært superflink til å utsette, men nå MÅ det tas!)

- vaske klær (begynner å bli snaut med undertøy her...

- ta en god dusj (og skifte sengetøy hvis formen tegner bra).

Ellers, slappe av og fokusere på å gjøre skrotten frisk igjen.

Vil på jobb i morra! Er jo fredag, jeg får firbeint besøk og skal på humorshow på kvelden. Vil ikke være syk lengre... :sukk:

Fremdeles skikkelig ømt i kjertlene på halsen, og nakken føles derfor småstiv, men satser på at det går seg til etterhvert.

:veslejenta:

Skrevet

:ler:

Dere er ikke sanne altså!

(pst, det er litt vondt i kjertlene å smile og le, men jeg overlever)

:fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God bedring!

Vi får holde hverandre med wf-selskap i dag også ;)

Krysser fingra for at du orker å gjennomføre prosjektene dine, og at du er i form til å gå på jobb i morgen! :klem:

Skrevet

Høres ut som du er littebitt på bedringens vei i allefall - og det hjelper ofte med en dusj og ren seng. Føler seg freshere og friskere med det :)

Pass på å drikke masse og slappe av tilsvarende, så skal du se det går fint.

Skrevet

Foreløpig ikke fått gjort stort, annet enn å svare på telefoner og epost fra jobb... Men får vel starte litt fra en kant, kanskje med litt småryddig og en runde med støvsugeren? Så får vi se hvor skutt jenta er etter litt fysiske anstrengelser. Hjernecella sliter litt med å henge med på jobbrelaterte spørsmål merker jeg... :sjenert:

Skrevet

Snakk om Dr.Phil-episode :daane:

Trekantdrama på sitt beste...

Vaskemaskinen jobber, halve leiligheten er støvsugd (svimler ikke så mye når jeg beveger meg i dag - absolutt fremskritt) og føler formen er stigende. Lover godt! Blir rolig dag uansett, vil bli bra!!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Haha, den ser jeg på også! Rene KG-dramaet det, jo :fnise:

Godt du føler formen går rett vei :)

Skrevet

Haka mi har klasket i gulvet for lengst! Oh my! :sjokkert:

Virker som om formen er stigende ja, endel igjen til toppform men bedre enn i går :jepp:

Skrevet (endret)

Skjønner jeg går glipp av noe :fnise: Minner om at live-tweeting av tv-programmer alltid er en slager... :nigo:

Endret av Daria
Gjest Purple Haze
Skrevet

Oprahepisoden i dag er jo bare helt forferdelig! At det kan finnes så mange syke, grusomme mennesker i denne verden...

Skrevet (endret)

Dr.Phil var så underholdende og sammensatt at det er umilig å gjengi.

Carly og Vanessa er venninner

Carly gifter seg med Dotten (husker ikke navnet)

Vanessa er brudepike i bryllupet

V og Dotten er allerede elskere, og fortsetter etter bryllupet.

Vanessa gifter seg med Dottens fetter, Dotten er forlover

Carly vil beholde Dotten

Vanessa vil ha Dotten

Dotten vil ha begge og vil ikke velge bort noen

And so the story goes...

Oprah var bare ufattelig forferdelig... En sønn som hadde blitt seksuelt misbrukt av sin mor, og etterhvert solgt av henne til nabolagets mannfolk for å tjene penger...

Skal ikke undervurdere dag-tv :opplyser:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Hva mente Dottens fetter om det hele? Det lurer jeg på... Og var Dotten -valg av kallenavn tatt i betraktning -i det hele tatt noe å samle på?

Skrevet

Dottens fetter sa takk og farvel, og han og Vanessa var derfor i skilsmisse... Dotten satt stort sett og kikket i gulvet og sa han ikke kunne velge bort noen av de, ville ha begge. Ikke noe å samle på...

Nevnte jeg at han og Carly også hadde et barn sammen?

Skrevet

Folk som har barn skulle ikke fått lov til å stå fram på sånne show, av hensyn til ungen...

Skrevet

Skjønner at jeg gjorde rett i velge radio i dag... :ler:

Håper Fuggel'n snart blir frisk igjen. :kose:

Skrevet

Fuggel'n satser på at formen er stigende i dag, føles bedre enn i går!

Vaskemaskinen har jobbet litt, støvsugeren er pakket bort igjen og satser på en rolig ettermiddag på sofaen (snart sittesår?).

Valpesikre leiligheten litt kanskje? :klo:

Og du har helt rett, Daria, hensynet til barn burde alltid komme først, og det burde ikke være nødvendig å ta opprydningen på tv. Men seriøst, det trekløveret der trenger hjelp, og selv Dr.Phil ble stum og helt satt ut. Og jeg tror den mannen har sett og hørt litt av hvert tidligere...

:veslejenta:

Skrevet

Utrolig hvor treningsmotiver og slankemotivert man blir når man sitter i sofaen full av basiller og ser finalen på Slankekrigen :sjenert:

Skal bli godt å komme tilbake på treningssenteret neste uke uansett! :jepp:

Sløv uke dette... :veslejenta:

Skrevet

:kaffekopp:

Fuggel'n prøver seg på jobb igjen i dag og satser på at det skal gå greit. Feberen er stort sett fraværende på morgenen og formiddagen nå ser det ut til, og hodet er litt lettere. Men forkjølelsen er verre, plutselig kom både hosting, nysing og snørring. Festlig... Jaja, det er fredag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...