Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det egentlig med forkjølelsesfuggel'n i dag?

Er du bedre eller har du blitt sengeliggende?

:kose:

Litt varmt til pippen --> :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på akkurat det samme som Suzy - hvordan har du det i dag? :kose:

Fyller på med litt fjøskaffe :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg gjetter at fuggel'n har kapitulert og holder seg hjemme i dag. Aktivitet på wf tyder på det ;)

God bedring fra en medsjukling! :klem: Vi får underholde hverandre med wf :fnise:

Skrevet

:ler:

PH har skjønt det! :sjenert:

Var en tur på jobb i morges, siden det var et par hastesaker jeg måtte ta. Var fort gjort, så etter en liten time tok jeg laptopen under armen og tuslet meg hjemover igjen. Nå har jeg slumret/sløvet på sofaen noen timer, og tenkte jeg skulle få i meg litt lunsj her. Feberen herjet skikkelig i natt (glovarm å ta på, frossen som en ispinne inni), og etter å ha lagt våken en drøy time måtte jeg bare få ned feberen. Men da begynte kaldsvettingen (kroppen måtte jo kvitte seg med overskuddsvarme). Så litt vrak da klokka ringe i dag... Men ingen planer for dagen annet enn å holde meg under teppet, med tøfler fleece og sløve timer. Kjedelig, men godt å kunne ta det rolig. Svetten rant av ryggen da jeg var innom jobb i morges, så tydelig at skrotten ikke likte å gjøre stort...

Sjekker eposten på jobb innimellom, ellers lite som skjer her (sånn rent bortsett fra Dr.Phil, 60 Minutes Makeover, God morgen Norge ++ :sjenert: ).

:veslejenta:

Skrevet

Back to Blood, by Tom Wolfe Now his big generative jockey was inside her pelvic saddle, riding, riding, riding, and she was eagerly swallowing it swallowing it swallowing it with the saddle's own lips and maw — all this without a word. 

:hoho:

Dagens!!

• Liker 1
Skrevet

Jebus :overrasket:

Det var virkelig dårlige sitater ja :hoho:

Skrevet

Smått sjokkert og skikkelig lattermild her :fnise:

Skrevet

:hoho:

My cock was barely a ghost, but I did not suffer panic.

Mulig partneren kjente litt på panikken? :fnise:

The Yips by Nicola Barker She smells of almonds, like a plump Bakewell pudding; and he is the spoon, the whipped cream, the helpless dollop of warm custard.

Kort sagt, de var begge til å spise opp? :ler:

Skrevet

:skratte:

Ramla innom på Dagbladet, hadde ingen anelse om hva som ventet :fnise:

Skrevet

Det venter alltid noe sex-relatert hos Dagbladet, det er en av de få tingene du alltid kan stole på her i verden...

Skrevet

Sant det... Men ikke derfor jeg var innom der altså *ror*

Og må jo si denne er en av de mer underholdende artiklene rundt sex jeg har lest der...

Skrevet

Hva skal man finne på til middag i dag?

Skrevet

Vekkerklokka forblir avslått og jeg satser på at en dag til i sofaen kan få formen oppover igjen. Nå er det :natti:

Skrevet

*lister meg ut for ikke å vekke sovende RR*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...