Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våt kald ull er ikke noe særlig altså... :riste:

Men gulpe sau... Sauen skal da ikke spises... :redd:

Pinnekjøtt kan spises

Lammelår kan spises

Lammefilet kan spises

Fårikål kan spises

Men Sauen? DEN Sauen? Skal selvfølgelig ikke spises :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vi hadde var ikke noe virus, det var helt frivillig :fnise: Tror sauene så ut som avataren til Væren...

Skrevet

Pinnekjøtt kan spises

Lammelår kan spises

Lammefilet kan spises

Fårikål kan spises

Men Sauen? DEN Sauen? Skal selvfølgelig ikke spises :opplyser:

Glem ikke smalahoved og fenalår :sikle:

Skrevet

Glem ikke smalahoved og fenalår :sikle:

Fenalår er greit, men den andre saken kan jeg styre min begeistring for (jepp, jeg er en av de som ikke har smakt, men synes heller ikke det har fristet... :sjenert: ).

Tror også den Sauen som dukket opp på skjermen og ruslet rundt i nedkant var frivillig installert, ble bare litt usikker her. Utrolig enkel underholdning... Hadde også akvarium som skjermsparer husker jeg, skikkelig pausefisk... Det var den gang det var underholdende å surre på pc'n det :ler:

Skrevet

Kult :danser: Men jeg tror også jeg drøyer til jeg er hjemme på min egen maskin... :ler:

Skrevet

Skal ikke skryte på meg å ha fortært store mengder smalahoved, men jeg smakte det på Folkemuseet en gang, og spiser det gjerne igjen. Tror nok jeg kan styre meg for øyet, dog, det er noe litt frastøtende ved den tanken...

Skrevet

Ser visst plutselig VG-TV jeg :sjenert:

:romeo: Stay on these roads :romeo:

Skrevet

Sånt skjer :fnise: Jeg brøt akkurat det selvpålagte juleforbudet på youtube -Nordic tenors har lagt ut nye julesanger... :plystre:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Morgenspinning på sprek fuggel i dag? Håper det gir en kickstart på dagen :) Bare utforbakke mot helg igjen nå!

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Jepp, ble morgenspinn i dag gitt! Tungt, og kjente kroppen protestere litt (kjørte jo en beinhard intervalltime bare 12 timer tidligere :sjenert: , men deilig! Akkurat nå føler jeg meg våken og opplagt, klar for ny dag og fremdeles litt for varm :ler: Tror kanskje jeg skal forsøke å holde på denne onsdagstimen :klo: Selv om det betyr tortur med intervall tirsdag kveld og morgenspinn onsdag morgen. Men egentlig en helt ok time i dag, ikke for hard, og med jevn jobbing.

Skrevet

Deilig med morgenspinn - jeg har dog helt motsatt opplegg av deg: Morgen tirsdag og ettermiddag onsdag. Da kommer det jo litt lenger fra hverandre og er litt mer overkommelig ;)

Kvart over seks er tidlig da...

Skrevet (endret)

Morgen tirsdag og ettermiddag onsdag er nok en noe bedre kombinasjon ja. Får se om jeg fortsetter med onsdagstimen på morgenkvisten, eller om det blir noe annet. Fremdeles ganske våken faktisk, og klager ikke på det (selv om jeg merker at det røyner på bittelitt etterhvert).

Hentet fra twitter:

Det blir ekstraforestilling av RRs julepostkasseshow på Rockefeller 5. desember. Billetter til salgs torsdag kl 09:

(hvorfor fungerer ikke quote?)

Ehhh... Skal jeg ha julepostkasseshow? Og med Ekstraforestilling? På Rockefeller? Jeg skal jo på julekonsert 5. desember :bond:

(jada, jeg vet at RR nok i dette tilfellet er brukt som referanse til Radioresepsjonen, men da forsvant liksom hele moroa... :sjenert: )

Endret av Roadrunner
Skrevet

:fnise:

Jeg skal også julekonsert 5.12, så jeg får nok ikke kommet og sett deg ;)

Skrevet (endret)

Det er jo det som er så genialt med sauer -man kan bruke både utsiden (flere ganger!) og innsiden :nigo:

Vi hadde en gang på en gammelt pc et program hvis eneste funksjon var å dumpe animerte sauer på skjermen med ujevne mellomrom -de kam dalene ned og vandret rundt (noen som vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan finne det igjen -skrik ut. *savne*) Ser for meg RR gulpe opp sånne små animerte sauer :fnise:

Den sauen er søt. Har snutten et eller annet sted på pc enda.

Husker også den som spiste gress.... den var mest irriterende. Jeg hadde også en katt som jagde musepekeren.

Endret av Skravla
  • Liker 1
Skrevet

:kaffekopp:

Å si at jeg føler meg like våken i dag som jeg var i går, er nok en liten overdrivelse... :blink:

Hadde venninnebesøk i går, og hun tuslet avsted rundt 2230. Det er jo sent for en sove-fuggel! :daane: Veldig koselig med besøk da, og jeg sa hun kunne sitte, så min egen feil. Men noe sier meg at dette blir en laaaang torsdag (og hvordan jeg skal holde meg våken i ettermiddagens møte er en helt annen sak...). Godt det er fredag i morgen! :opplyser:

Ser ut til å kunne bli finvær i dag, så da tror jeg sannelig at jeg skal prøve å få med meg ei venninne på rusletur i ettermiddag. Må nyte det så lenge snø og drittvær uteblir!

Leggetid snart? :natti:

Skrevet

Flere enn meg som er litt tunge i toppen i dag ja :ler:

Jeg var i seng 23 og har hatt litt problemer med den indre termostaten i natt, så jeg er trøtt. Og ja - godt det er fredag i morgen!

Rusletur ja - så flink da gitt! Lurer på om jeg burde vært litt husmor i dag faktisk :klo:

Litt virtuell :kaffekopp:?

Skrevet

Leggetid snart? :natti:

Ikke helt ennå, tror jeg... :fnise:

Jeg var i seng til 22 i går (nesten for tidlig i min verden...), men er ikke overbevist om at jeg er så mye mer våken i dag av den grunn :Gjesp:

Skrevet

Ingen som vil være med på rusletur foreløpig, men vurderer sterkt en tur alene i så fall. Tror det hadde gjort godt etter et par spinningdager. Burde egentlig trent stryke, men... :plystre:

Var litt husmor i går, og på tirsdag, så ser faktisk ikke helgalt ut hjemme. Starte en vaskemaskin eller to i ettermiddag, ellers kan jeg leve med resten tror jeg. Fikk støvsuget og vasket badet i går, samt ryddet litt og tørket støv. Deilig med effektiv onsdag!

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Ble ingen rusletur i går, ble i stedet en times tid ekstra jobbing, et par lange telefonsamtaler fra sofakroken og et par runder klesvask. Fikk avsluttet boka jeg har lest på ei stund, og kollapset i senga til slutt. Sovet godt i natt, og ikke veldig klar da klokka ringte. Må jobbe litt ekstra i ettermiddag også, men SÅ er det helg! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...