Suzy Skrevet 29. oktober 2012 #9001 Skrevet 29. oktober 2012 God morgen! Håper du har det bra på mandag morgen! Jeg har utsatt vinterdekkene - aller mest fordi de jeg har er slitte og jeg trenger egentlig nye, piggfrie dekk - når man har piggdekk i Oslo må man jo betale avgift hver gang man er ute og kjører Jeg tror ikke jeg kan ta meg råd til det i år egentlig, så da får jeg bare la være å kjøre noe særlig. Det er forsåvidt en grei løsning det og
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2012 #9002 Skrevet 29. oktober 2012 God morgen Ønsker deg en finfin mandag.
Roadrunner Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #9003 Skrevet 29. oktober 2012 Hektisk start på uka, gått i full fart i dag. Men nærmer seg lunsj, og det er jo slett ikke feil Støl i skrotten i dag, spesielt i ryggen. LITT uvant med dekkskifte-bevegelser kanskje? Spesielt for en skrott som ikke har trent styrke på aldri den tid... Jeg har bedre vinterdekk enn sommerdekk (men har også piggdekk, skulle gjerne hatt piggfrie ), og må nok belage meg på å bytte både dekk og felger på sommerhjulene til våren. Så får bare dytte inn litt på sparekontoen, så jeg har litt ekstra etter langturen. Rett og slett. Godt for alt som er gjort kjenner jeg, selv om det er litt kavete dager for tida. Full fart lørdag og søndag, og blir full fart i ettermiddag også. I morra satser jeg på intervallspinning - det trengs! Ellers tror jeg at jeg er en av få som ikke har klaget på klokka denne helga. Godt fornøyd med en time lengre søndag jeg
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #9004 Skrevet 30. oktober 2012 Mårnings! Ny dag, nye muligheter og plutselig tirsdag. Koselig ettermiddag i går, men med en trøtt skrott og hodepine ble det en lang dag. Godt å finne senga til slutt! Bilen var en drøm å kjøre, slukte mil som bare det. Så nå kan de bare ringe fra Norsk Tipping, jeg er klar Skal levere gliset om en drøy time, og så får vi se hva paps til slutt ender opp med. Han er i alle fall litt på høgget nå, og det er jo bra Psyker meg opp til intervallspinn i ettermiddag (kommer til å bli tortur på høyt nivå), og så MÅ det epileres litt etterpå. Vi snakker pelskrise her... Og man kan ikke reise på spahotell som varulv Ellers lite nytt å melde - fuggel'n trenger helg... Igjen...
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2012 #9005 Skrevet 30. oktober 2012 God morgen Jeg er også klar for helg snart. Eller aller helst en lang ferie Håper du får en fin tirsdag
Daria Skrevet 30. oktober 2012 #9006 Skrevet 30. oktober 2012 Det var fullmåne i går, så jeg tror varulv-problematikken skal være liten i helgen 1
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #9007 Skrevet 30. oktober 2012 Ahhh! Derfor det er så pelskrise om dagen. Takk, Daria! Betyr det at jeg kan la epilatoren ligge, og så vil problemet løse seg selv?
Daria Skrevet 30. oktober 2012 #9009 Skrevet 30. oktober 2012 Ahhh! Derfor det er så pelskrise om dagen. Takk, Daria! Betyr det at jeg kan la epilatoren ligge, og så vil problemet løse seg selv?
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #9010 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg skal på kino på fredag Spurte ei venninne om hun ville være med og se Skyfall, og hun var superpositiv med en gang. Sånt er moro! Billetter fikset, og jeg gleder meg! Fin oppkjøring før spa-hotell
Suzy Skrevet 30. oktober 2012 #9011 Skrevet 30. oktober 2012 Spa-varulv ble et superfint bilde i hodet for meg Jeg vil også på kino, men planen om å ta med kjæresten i dag utgår ettersom han har vært halve Europa rundt de siste dagene og antagelig ikke er så keen på å gjøre noe i kveld Prøver igjen til helga. Løkke tell på spinn
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #9012 Skrevet 30. oktober 2012 Spa-varulv skal IKKE skje (burde ikke forekomme spinn-varulv heller, men er redd jeg ikke har noe valg, rekker ikke epilering før timen i dag ). Småtrøtt, litt murring i hodet, men ellers ved ganske godt mot. Restemiddag på menyen i ettermiddag, så spinning og så epilering. Håper jeg. Hvis jeg gidder/orker...
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #9013 Skrevet 31. oktober 2012 Våknet før klokka i dag også (nesten 45 minutter før), og fant etterhvert ut at jeg like gjerne kunne stå opp. Måtte uansett være ekstra tidlig på jobb i dag, for å få testet litt før de fleste kom på jobb. Parkerte bilen halv syv, og kjenner at trøttheten truer skikkelig nå. Oooolala, dette blir en lang dag! Solid treningsøkt i går, selv om kroppen var tung og jeg ikke klarte å gi ALT på hvert intervall. Men jeg avsluttet med stil, kom meg hjem i dusjen og fikk til slutt avverget den totale pelskrisen (pelskrise har det jo vært et par uker allerede, men nå var det virkelig på tide å få en slutt på galskapen). Tortur å epilere armhulene når det har blitt i lengste laget Satser på at det blir barselbesøk i ettermiddag, rusletur med venninne i morra, og kanskje en treningsøkt før kinoen på fredag. Må bare overleve en humpday først...
Suzy Skrevet 31. oktober 2012 #9014 Skrevet 31. oktober 2012 God morgen! Trøtt i dag sjøl.. har humpday blitt den nye t-dagen??? Hadde et tilfelle av pelskrise sist uke og registrerte akkurat det samme som deg: Det er utrolig teit å vente så lenge med armhulene. Auhh... Litt mer ?
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #9015 Skrevet 31. oktober 2012 Solid t-dag her ja, så kanskje den er forskjøvet litt denne uka? (var den det forrige uke også?)
Gjest Purple Haze Skrevet 31. oktober 2012 #9017 Skrevet 31. oktober 2012 God morgen T-dag på humpday høres ikke bra ut. Håper du kommer deg greit gjennom arbeidsdagen
Daria Skrevet 31. oktober 2012 #9018 Skrevet 31. oktober 2012 Er det ikke kjekt med lit ekstra pels nå vinterstid da?
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #9019 Skrevet 31. oktober 2012 God morgen T-dag på humpday høres ikke bra ut. Håper du kommer deg greit gjennom arbeidsdagen Henger med foreløpig, men det krever sin kvinne gitt! Har mest lyst til å synke sammen i en krok og duppe litt... Men vil gjerne gå fint Håper bare det blir barselbesøk i dag, og ikke for sent... Er det ikke kjekt med lit ekstra pels nå vinterstid da? Hadde kanskje hjulpet litt på isolasjonen med litt vinterpels, men jeg er nok mer en trekkfugl som plukker fjæra, enn en som sparer til vinterhabitt... Og skal man trekke på spa til helga, så egner vinterpels seg dårlig
Daria Skrevet 31. oktober 2012 #9020 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg som trodde trekkfuglene trakk sørover, og så drar de bare på spa... Eller er det bare luksus-fuglene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå