Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

PM sendt :nigo:

Har en lokal fyr jeg var innom i sommer før ferien, så vurderer en tur innom han etterhvert for å få tafset litt... :nigo: Men får se hva som skjer, ikke noe hast, ryggen fungerer :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Så kjipt med spahelgen da - det er jo tross alt sånt man ser litt frem til en stund på forhånd - men lokale knaere er jo helt greit det og. Og gjerne billigere :nigo:

Ellers a? Oppe?

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Dumt at det ikke blir noen spa-helg. Men det kommer sikkert nye anledninger senere. Også får du finne på noe annet så lenge. :klem:

Dessuten er det bare to uker til Sauen kommer til sydens land. :hoppe:

Skrevet

God morgen!

Så kjipt med spahelgen da - det er jo tross alt sånt man ser litt frem til en stund på forhånd - men lokale knaere er jo helt greit det og. Og gjerne billigere :nigo:

Ellers a? Oppe?

:veslejenta:

Hvor ble onsdagen av? Full fart på jobb i nesten 12 timer, en kjapp tur innom butikken og en lang prat med mams og paps på telefonen. Og vips var klokka halv ni jo! :daane: Litt unntakstilstand her om dagen med andre ord... Håper jeg kommer avsted fra jobb til vanlig tid i morra, sånn at jeg kan få luftet meg litt på gåtur med ei venninne.

Fått melding av spa-venninna i dag om at det kanskje har dukket opp en løsning angående spa-helgen og at vi skal avvente eventuell avbestilling litt. Krysser fingrene for harde livet her! Trenger det nå rett og slett... Komme bort litt og slappe av.

Trøtt fuggel skal se litt Luksusfellen før senga venter. *vrak*

God morgen. :kaffekopp:

Dumt at det ikke blir noen spa-helg. Men det kommer sikkert nye anledninger senere. Også får du finne på noe annet så lenge. :klem:

Dessuten er det bare to uker til Sauen kommer til sydens land. :hoppe:

Fuggel'n gleder seg til sauen kommer til disse trakter! :hoppe:

Gir du et hint når du vet litt hvordan programmet ser ut, slik at vi kan finne en ettermiddag eller to og få til et lite treff? Hadde vært veldig koselig!

Krysser og krysser for at det blir spa-helg allikevel :pls:

:klem:

Skrevet

Ny dag, nye muligheter

Og litt d-dag i dag :bond:

Nytt prosjekt skal ferdigstilles/iverksettes, og det blir nok litt armer og bein samt frustrasjon rundtom i dag... Har merket det på nattesøvnen, den har ikke vært så mye å skryte av i dag. Har drømt at jeg forsov meg, drømt at det gikk "åt skogen", drømt at folk bare kjeftet og var sure... Så da har jeg vel vært gjennom alle katastrofesidene, og satser dermed på at alt går knirkefritt :nigo: Har fremdeles besøk av, og hjelp av et par hyggelige kollegaer fra annet kontor, så dette skal nok gå finfint. Og krysser fingrene for at det blir en fin rusletur med venninne i ettermiddag, tror det vil gjøre skikkelig godt!

:kaffekopp:

Skrevet

Hvis du har noenlunde samme vær som meg så er det jo bare deilig å få luftet seg!!

Spetakkel har det bra, helt propell for tiden, er vel alderen :lol:

Skrevet (endret)

Jeg er skadet av lørdagsunderholdningen på nrk -ordet spetakkel gir meg nå umiddelbart denne assosiasjonen:

http://youtu.be/W8gQe6LQuKk

Og nei, jeg mener ikke å antyde at det er Tor Endresen som er lykkelig propell hjemme hos Vimse :ler:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

:ler:

Klar for rusletur i finværet (trolig kledd meg litt tynt, men... Hjelper vel når man kommer igang). Skal bli godt!!

Og... Det blir spa-helg!! :strix:

Endret av Roadrunner
Skrevet (endret)

Så bra det ordnet seg :dusje: <-nærmeste vi kommer en spa-smiley :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Hurra for spahelg..... Bare litt mørkegrønn her....

Skrevet

Skravla, vi får trøste oss med tenor-helg istedet... :fnise:

Skrevet

:sikle:

Men rollelisten for operafestivalen på søndag er endret og Gjøril synger ikke. Da gidder jeg ikke det.

Skrevet

Kanskje vi må vurdere alternativ lokasjon for KG-treff? :klo:

:fnise:

Gleder meg stort til neste helg, blir absolutt ikke feil! Men er sannelig helg igjen i morra også, fredag jo! Deilig! :hoppe:

Imponerende kulturelle dere er, forresten...

:natti:

Skrevet

Vi var inne på det forrige helg, om det ikke hadde gått an å lure med seg et par mer sørlig plasserte KG'ere på noe spa-ting utpå nyåret en gang... :nigo:

Skrevet

Du mener du vil være lettlurt? :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...