Roadrunner Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #9021 Skrevet 31. oktober 2012 De fleste trekkfugler drar sørover, det er bare enkelte individer som drar på spa... Luksusfugl? Kanskje?
Roadrunner Skrevet 1. november 2012 Forfatter #9022 Skrevet 1. november 2012 Mårnings! Koselig barselbesøk i går, og helt skutt fuggel som til slutt kantet på sofaen hjemme. Trøtt, hodepine, og veldig klar for senga. Lå en stund før jeg fikk sove, fant ut at det måtte et par hodepinetabletter til, og etter litt mer tålmodighet gled fuggel'n inn i drømmeland. Ooooo lykke! Våkner fremdeles før vekkerklokka på morgenkvisten, men foreløpig ikke vraktrøtt i dag etter det jeg kan kjenne. Skal møte ei venninne i ettermiddag, satser på en rusletur før regnet setter inn for fullt. Så må vaskemaskinen startes tror jeg, det er et skrikende behov for litt rent undertøy... Sender rundt litt og ønsker en fin torsdag!
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2012 #9023 Skrevet 1. november 2012 God morgen! Heldig du som ikke er helt i koma da... Sauen er fremdeles vrak... Men jeg har jo ferie som venter. Helgeutflukt nå i helga. Også er jeg hjemme i to dager før jeg reiser til Fuggelland.
Roadrunner Skrevet 1. november 2012 Forfatter #9024 Skrevet 1. november 2012 Går fort mot Sørlandsferien nå ja! Ikke helt vrak i dag, deilig! Trøtt? Jepp! Vrak? Nope! Og det kan jeg leve med Men liker ikke disse skuldrene mine (og nakken) nå... Får se hvordan ståa er etter helga (med avslapning og massasje) hvis ikke tror jeg at jeg bør ta en tur til legen. Blir for dyrt å kjøre privat massasje/fysio i lange tider, og nå er jeg redd det må skikkelige ting til.
Roadrunner Skrevet 1. november 2012 Forfatter #9025 Skrevet 1. november 2012 Dagens sjokk... Tidligere bestekollegaen (som sluttet i sommer) og god venninne har tilfeldigvis fjernet en kul som viste seg å være kreft... Jeg sendte en tilfeldig epost for å høre hvordan det stod til (et par uker siden vi skravlet sist), men ventet absolutt ikke dette svaret. Hun har hatt utrolig mye motgang de siste par årene, og det tar visst ingen ending... Livet er brutalt... Håper virkelig det går bra!
Gjest Purple Haze Skrevet 1. november 2012 #9026 Skrevet 1. november 2012 Uff, så forferdelig! Håper virkelig det går bra med henne. Torsdagen snart unnagjort også. Kan bare skli inn mot helg nå
Roadrunner Skrevet 1. november 2012 Forfatter #9028 Skrevet 1. november 2012 Klar for frisk luft med venninne (vi kommer til å bli våte ). Frisk luft er vel sjelden feil.
Roadrunner Skrevet 1. november 2012 Forfatter #9029 Skrevet 1. november 2012 Korrigering: Vi kommer til å bli SØKKVÅTE...
Daria Skrevet 1. november 2012 #9030 Skrevet 1. november 2012 Regntøy? Trist med venninnekollega, håper den er av det mindre agressive slaget.
Roadrunner Skrevet 1. november 2012 Forfatter #9031 Skrevet 1. november 2012 (endret) Regntøy? Da blir man jo bare våt innenfra... Solid regn da vi startet turen, men været lettet litt underveis, heldigvis. Opphold siste del av turen Sydvest, allværsjakke og gode sko gjør nytten Veldig trist med venninnekollega ja, men krysser fingrene for at det ble oppdaget tidlig nok og går bra... Endret 1. november 2012 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 2. november 2012 Forfatter #9033 Skrevet 2. november 2012 Mårnings! Fredag! Endelig! Kino! Spa-hotell Men først:
Roadrunner Skrevet 2. november 2012 Forfatter #9035 Skrevet 2. november 2012 Absolutt planer om en bra helg! Skikkelig fredagsfølelse i dag, og lite arbeidslyst må jeg innrømme. Hint av ute og jeg har mest lyst til å bare evakuere.
Daria Skrevet 2. november 2012 #9036 Skrevet 2. november 2012 (endret) Hint av sol? Noen som har det... Her er det hint av skumring -det føles hvertfall sånn Endret 2. november 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 2. november 2012 Forfatter #9037 Skrevet 2. november 2012 Hint av sol her ja Litt lett skydekke som demper litt, men ellers ganske lyst og trivelig ute (persiennevær ). Skal bli godt når sola snur, sånn at den ikke blir så lav... Lang dag i dag, kjenner jeg ser altfor ofte på klokka. Men et par timer igjen, SÅ er det helg! Kanskje snike seg ut en time før tida i dag? Eller i alle fall en liten halvtime? Må handle litt mat, og ta en avgjørelse på om jeg skal surre litt hjemme eller surre meg en tur på treningssenteret før kinoturen i kveld. Alle disse valgene... *mistenker sofaen i dag...*
Suzy Skrevet 2. november 2012 #9038 Skrevet 2. november 2012 Her er det faktisk sol akkurat nå Ha en deilig helg - både på kino og spa.
Roadrunner Skrevet 5. november 2012 Forfatter #9039 Skrevet 5. november 2012 Herlig helg! Skyfall svarte til forventningene og vi koste oss stort i nesten 2,5 time. Det kaller vi fuggel-underholdning Ble en liten tur på kafe etterpå, kjaset en times tid før fuggeln måtte hjemover og finne senga. Tidlig lørdag morgen var det opp og hopp, kastet meg i bilen og kjørte avsted. Fikk noen deilige timer i spaavdelingen, en god lunsjbuffet og en smått brutal massasje (som jeg ba om at skulle være brutal, for å få knertet litt av galskapen i skuldrene). Et par rolige timer på rommet, før utrolig god treretters middag (andebryst til forrett, lam med gresskar og mathvete til hovedrett og oreo-ostekake til dessert). Var helt skutt kl 22, og sovnet nesten før hodet traff puta. Deilig frokost i går, så noen timer i spa før det var tid for hjemreise. Fikk gjort litt hjemme i går ettermiddag (deilig å legge seg i rent sengetøy når man har duppet rundt i spa et par dager), ellers bare sløve sofatimer med god bok. I dag skal jeg treffe mams og paps på Ikea etter jobb (de skal bestille litt til nyhuset de pusser opp), og i morra satser jeg på spinning (det TRENGS! ). er servert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå