Roadrunner Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #8982 Skrevet 26. oktober 2012 Tror ikke vimse og jeg trenger å lures så veldig... Vi iler!! (men klarer vi å få det til etter langturen min hadde jeg vært veldig glad...)
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #8984 Skrevet 26. oktober 2012 Auuuuuu! At det skal være så vondt å skalle hodet... Hadde beveget meg delvis under pulten, og feilberegnet en metalldrager... Toppen av hodet (rett foran krona) smalt i denne "lista" av metall, og det ble nesten full stjernehimmel her. Litt vondt ennå, og litt smått uvel. Har INGEN planer om noen hjernerystelse her altså! (i så fall en skrekkelig liten en tror jeg, men ubehagelig nok...). Får unngå kraftige bevegelser i dag og ta det rolig... Godt det er fredag! Full fart så langt i dag, men håper det roer seg litt etter lunsj. Kanskje stikke avsted litt før i dag? Hadde ikke klaget på det... Burde trent i dag, men burde også fått gjort litt hjemme. Og mistenker at jeg kommer til å prioritere det siste, siden jeg får besøk i morra. Ellers tror jeg det blir en sløv fredagskveld gitt. Sovet utrolig dårlig i natt etter at jeg våknet rett over klokka ett fordi jeg måtte et ærend på do. Lå nærmere to timer etterpå før jeg fikk sove.. Utrolig festlig! Kanskje litt antiklimaks etter et par intense dager på jobb? T G I F ! ! !
Daria Skrevet 26. oktober 2012 #8985 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Au, det hørtes vondt ut! *blåsepå* Endret 26. oktober 2012 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2012 #8986 Skrevet 26. oktober 2012 Uffda. Det hørtes slett ikke godt ut.
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #8987 Skrevet 26. oktober 2012 Va'kke noe godt nei... Men hjalp da jeg plutselig fikk en Helnøtt av en kollega Enda han ikke visste at jeg hadde slått hodet engang! Klar for helg!
Daria Skrevet 26. oktober 2012 #8988 Skrevet 26. oktober 2012 Sjokolade hjelper alltid Fikk Twist til lunsj i dag -det hjalp helt sikkert mot noe jeg ikke har tenkt over at plaget meg
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #8989 Skrevet 26. oktober 2012 Usj! Fikk plutselig en påminnelse om at jeg skal i møte i dag kl 14. Der røk den avspaseringa (og tidlig helg)... Jaja, satser på at det er et kjapt og greit møte Og Helnøtt-en hjelper jo mot det meste Snart spist mine 100gram
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2012 #8990 Skrevet 26. oktober 2012 Uff a meg! Håper det går bra med hodet Sjokolade er jo en veldig god medisin mot det meste Kjipt med avspasering som går fløyten, men trøsten er at det snart er helg! God helg, søte du
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2012 #8991 Skrevet 26. oktober 2012 Og nå fikk jeg akutt lyst på Men jeg har ikke noe sånt i hus... God helg Fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #8992 Skrevet 26. oktober 2012 Må støvsuge, må starte oppvaskmaskinen og må starte vaskemaskinen... Snart... Sitter fast i sofaen...
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #8993 Skrevet 26. oktober 2012 Har støvsuget (riktignok med tidenes harelabb), har startet oppvaskmaskinen og har startet vaskemaskinen (nr 3 er på gang, et par korte vaskerunder unnagjort allerede) Går herved inn i total kollaps
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #8994 Skrevet 27. oktober 2012 Fin lørdag sammen med mams og paps i dag. Fått hjelp til litt trøbbel med avløpet på kjøkkenet, vi har vært på Ikea, og vi har sett på bil (paps er i bilkjøpevurderingsmodus). Jeg har laget deilig middag (om jeg får si det selv ) og har gjestene reist og jeg har krøpet opp i sofakroken igjen. Lade opp til en tur hjem til mams og paps i morra, det må nemlig legges om til vinterdekk... Og tru det eller ei, mandag skal jeg en tur bortover igjen... Er en bil paps skal utforske/teste litt, og jeg var så elskverdig å tilby meg å kjøre den bort, og kjøre tilbake senere på kvelden (inviterte meg selv på middag kan man si, og er jo VELDIG klar for å kjøre helt ny og fin bil noen mil når muligheten byr seg ). Men tirsdag, DA håper jeg virkelig at jeg får til en skikkelig intervalltime på spinninga igjen. Det trengs!!! Hvor ligger treningssenteret egentlig? Lurer på om kortet fremdeles virker... Føles lenge siden sist jeg var der.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. oktober 2012 #8995 Skrevet 28. oktober 2012 God morgen Jeg la om til vinterdekk på fredag. Kjekt å få det gjort, så slipper en å bli overrasket av det første snøkavet som jo alltid kommer. Skjønner godt at du benytter anledningen til å prøve helt ny bil. Det er alltid stas! Håper søndagen blir fin
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2012 #8996 Skrevet 28. oktober 2012 God morgen! Håper du får en fin søndag sammen med mams og paps.
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #8997 Skrevet 28. oktober 2012 Vinterdekk unnagjort og nå lager mams tidlig middag sånb at jeg får i meg litt varm mat før jeg farer avsted igjen. Satser på en liten treningsøkt i ettermiddag rett og slett. Godt for alt som er gjort...
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #8998 Skrevet 28. oktober 2012 Den treningsøkten satt langt inne gitt ... Men en halvtime på ellipsemaskinen og litt enkel styrke etterpå er da bedre enn ingenting? Nå er det sofa og sløvings, hekletøy og eplejuice. Vurderer
Daria Skrevet 28. oktober 2012 #8999 Skrevet 28. oktober 2012 Alt er vel bedre enn ingenting Sofa, fotball, te og twist her...
Gjest Purple Haze Skrevet 29. oktober 2012 #9000 Skrevet 29. oktober 2012 God morgen Håper alt står bra til på en mandag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå