Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å fyttikatta for en herlig helg!

Det høres ut som det er en nypussa, superopplagt fuggel på plass i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk herlig helg ja! :strix:

Skulle ønske jeg kunne spole tilbake og oppleve helgen en gang til :sjenert: Kunne veldig godt sett Skyfall en gang til også, ikke noe problem :nigo:

Øm i skuldrene etter behandlingen, men ellers ganske våken i dag faktisk. Skulle gjerne hatt noen flere timer eller et par dager til med full avslapning dag, og ikke minst fått gjort litt hjemme... Prioriterte litt fortsatt hvile i går, kjente det gjorde godt rett og slett. Men rent sengetøy var innertier!

Kan også skryte av å ha gjennomført årets siste havbad... 5 forfriskende grader i vannet, snaue 7 grader på land :nigo: Godt med varm badstu etterpå da! :opplyser:

Skrevet

Brrrr! :fryser:

...er alt jeg har å si om den saken...

Skrevet

:kaklehone: <-- har et lite viking-gen

(også kalt stahet... :sjenert: )

Skrevet

:overrasket:

Viking du liksom... det der er jo bare klin kokos :vetikke:

Skrevet

:ler:

Jepp, men er digg å være litt klin kokos av og til!

Så lenge man slipper å stå på ei strand og skifte etterpå, gjennomfrossen, så er det helt ok. Kunne løpe opp ei lita trapp, inn i dusjen og videre rett i varm badstu. Da er det helt greit med et kaldt havbad! :opplyser: I fjor badet jeg siste søndag i advent, men da var det drøye 8 grader i vannet. På lørdag var det 5, og det var KALDT! For å si det slik, er definitivt årets korteste bad (stod på bunnen, bøyde knærne til jeg hadde vann til halsen, og styrtet så opp trappa igjen :ler: ). Blodsirkulasjonen herjer etterpå! :hoppe:

Snart Ikea-tid...

Skrevet

Gudd løkk på IKEA (og jeg kunne nok tatt det badet jeg og med slike forhold)

Skrevet

Kunne tatt det badet jeg også - dersom noen hadde vinsjet meg opp fra vannet igjen etterpå... :ler:

Forøvrig veldig glad for at jeg har hatt en fantastisk hotelhelg, ellers hadde jeg vært veldig grønn av misunnelse for den SPA-helga di. :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Oi, visste ikke at du er isbader! Kult :)

Ser du likte Skyfall også. Jeg kunne gjerne sett den om igjen også, gitt :)

Skrevet

Gudd løkk på IKEA (og jeg kunne nok tatt det badet jeg og med slike forhold)

IKEA har tatt sin tid, men nå har vi kommet i mål. Paps fikk betalt hele sulamitten, og vi plukket med oss alt til vaskerommet. Pinnekjøtt på menyen, og fikk med meg en pakke kubbelys på veien. Ikke dumt! :ler: Nå skal freden senke seg i heimen og fuggel'n slappe av litt tenker jeg.

Fine forhold for vinterbading på spa-hotell :hoppe:

Kunne tatt det badet jeg også - dersom noen hadde vinsjet meg opp fra vannet igjen etterpå... :ler:

Forøvrig veldig glad for at jeg har hatt en fantastisk hotelhelg, ellers hadde jeg vært veldig grønn av misunnelse for den SPA-helga di. :jepp:

Ser for meg Sauen bli vinsjet opp av vannet (er det ulla som blir så tung tror du? :fnise: )

Moro at du også har hatt en strålende hotell-helg! :hoppe:

Oi, visste ikke at du er isbader! Kult :)

Ser du likte Skyfall også. Jeg kunne gjerne sett den om igjen også, gitt :)

Er vel en bitteliten overdrivelse å kalle meg isbader :fnise:

Badet en gang før jul i fjor (på samme hotell som nå), og en gang på lørdag... Er ikke typen til å stå på ei strand og hutre med 5 lag ull som skal på.... Men i en fin badekåpe, fra en egnet badebrygge og med flotte og varme fasiliteter innen rekkevidde så kan jeg godt leke litt isbader :jepp:

Likte Skyfall veldig godt, og synes det er synd den ikke har planer om å komme på dvd før utpå vårparten. Hadde vært glimrende julegave til paps! :sukk: Koste meg skikkelig på kino, og må nok se den en gang til (men venter nok til den har kommet på dvd).

:veslejenta:

Skrevet

Ser for meg Sauen bli vinsjet opp av vannet (er det ulla som blir så tung tror du? :fnise: )

Moro at du også har hatt en strålende hotell-helg! :hoppe:

:jepp: Selvsagt er det ulla som blir for tung. Det er helt utenkelig at Sauen er i skrøpelig form og ikke tåler kaldt vann...så det så... :jolie:

Skrevet

Åh, de hadde fått pinnekjøtt der nå ja, det hadde de ikke så fredag :sur:

Ha en strålende dag!

:sol:

Skrevet

:jepp: Selvsagt er det ulla som blir for tung. Det er helt utenkelig at Sauen er i skrøpelig form og ikke tåler kaldt vann...så det så... :jolie:

Selvfølgelig ikke! :jolie:

Er ikke i tvil om at det skyldes tung og våt ull (kanskje din ull toves best i iskaldt vann også? :klo: )

Åh, de hadde fått pinnekjøtt der nå ja, det hadde de ikke så fredag :sur:

Ha en strålende dag!

:sol:

Jepp, pinnekjøttet var på plass! Både juletallerken og pinnekjøtt på menyen...

Faktisk veldig mye kjøtt og veldig godt!

Men jeg har en lei tendens til å smågulpe sau noen timer etterpå... Ikke like godt 4 timer etter at middagen var unnagjort :ler:

Skrevet

God morgen :)

Jammen greit at penge-slukeutflukten gikk fint (og lys er helt klart å anbefale å kjøpe der - veldig billig og veldig bra).

Mmmmm... pinnekjøtt... Kjæresten hadde sett ribbe i butikken i går. Gleder meg!

Skrevet

Narvesen har fått juleboller -synes godt de kan vente minst et par uker til med sånt...

Skrevet

Selvfølgelig ikke! :jolie:

Er ikke i tvil om at det skyldes tung og våt ull (kanskje din ull toves best i iskaldt vann også? :klo: )

Jepp, pinnekjøttet var på plass! Både juletallerken og pinnekjøtt på menyen...

Faktisk veldig mye kjøtt og veldig godt!

Men jeg har en lei tendens til å smågulpe sau noen timer etterpå... Ikke like godt 4 timer etter at middagen var unnagjort :ler:

Våt kald ull er ikke noe særlig altså... :riste:

Men gulpe sau... Sauen skal da ikke spises... :redd:

Skrevet

Det er jo det som er så genialt med sauer -man kan bruke både utsiden (flere ganger!) og innsiden :nigo:

Vi hadde en gang på en gammelt pc et program hvis eneste funksjon var å dumpe animerte sauer på skjermen med ujevne mellomrom -de kam dalene ned og vandret rundt (noen som vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan finne det igjen -skrik ut. *savne*) Ser for meg RR gulpe opp sånne små animerte sauer :fnise:

Skrevet

Virrer litt rundt meg selv i dag kjenner jeg, får liksom ikke helt driven til å få gjort masse på jobb. Men det nærmer seg i alle fall lunsj... :jepp:

Booket spinning i ettermiddag, og pilatesyoga i morra. Burde egentlig tatt en solid økt i helsestudio også, men der er så mye folk på ettermiddagene... :sjenert:

Skrevet

Vi hadde en gang på en gammelt pc et program hvis eneste funksjon var å dumpe animerte sauer på skjermen med ujevne mellomrom -de kam dalene ned og vandret rundt (noen som vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan finne det igjen -skrik ut. *savne*) Ser for meg RR gulpe opp sånne små animerte sauer :fnise:

Den husker jeg også! :opplyser:

Men litt usikker på om det egentlig var et virus, eller om det var et "program"?

Mener jeg også hadde en sau som diltet etter musepekeren, og hvis musepekeren stod for lenge i ro, så begynte sauen og spise gress...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...