Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har kjøpt to boleroer på byoung, en svart og en rosa. De hadde flere farger også. Tror jeg ga 199,- pr stk.

Hei, forresten :) Håper du har hatt ei fin helg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje jeg fant en duganes sak i flere ulike farger :nigo:

Denne

Bør kunne fungere det?

Vurderer en sort og en turkis... Og et par andre topper :sjenert:

:murvegg:

Skrevet

Eller kanskje rød og sort i stedet? :klo:

Trenger du oppmuntring du da, Daria? :lur:

Byoug er kanskje et alternativ ja, takk PH!

Hatt fin helg jeg vettu :nigo:

Skrevet

Jeg trenger ikke oppmuntring -jeg har en pakke med et skjørt, en topp, en genser, en ytterjakke og en cape som venter på meg på Ica :plystre:

Intet sier fest og pyntet som en gull-bolero -lekkert til svart kjole :jepp:

Skrevet

Jeg trenger ikke oppmuntring -jeg har en pakke med et skjørt, en topp, en genser, en ytterjakke og en cape som venter på meg på Ica :plystre:

Intet sier fest og pyntet som en gull-bolero -lekkert til svart kjole :jepp:

Kikket på den jeg også :sjenert:

Men tror den blir i minste laget, ser ganske tettsittende ut og da bør jeg nok ha 46 eller 48 i str...

Skrevet
Bukse med vide ben og innfelt strikk i midjen. Indre benlengde ca 76 cm i alle str.

:murvegg:

Hva skjedde med LITT lengre bukser? Jeg har beninnerlengde 86 cm i jeansene jeg kjøper, da er 76 LITT kort :opplyser:

*oppgitt*

Skrevet

Den var da i både 46 og 48?? ;)

:sjokkert:

Da har de endret lager etter at jeg logget av i går.

Gikk max til 44 igår da jeg sjekket, og det var heller ingen rød i utvalget. Hmmm... Rød hadde jo passet fint... :klo:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Ny dag, nye muligheter, og faktisk ny uke også.

Smått trøtt fuggel (er jo tross alt mandag), klar for en runde innom sportsbutikk i ettermiddag (og kanskje et par andre butikker også? :klo: ), og satser på spinning i morra ettermiddag samt onsdag morgen. En siste treningsøkt torsdag kanskje? Så hundepasser fredag til søndag :nigo: Og humorshow fredag kveld. Vips, det var den uka :jepp:

Burde gjort litt av hvert i heimen i går, men må innrømme at det ble en ganske så sløv kveld til slutt gitt. Ramlet ned i sofaen etter pepperkakebakinga, og der ble jeg :sjenert:

Skrevet

God morgen!

Det var ganske så planlagt uke allerede gitt :overrasket: Faktisk har jeg kommet nesten like langt i min, så jeg skal ikke si noe :ler:

Likte den gullboleroen forresten!

Skrevet

Må innrømme jeg er litt usikker på den gullboleroen, men likte den veldig godt i rødt... :sjenert:

Skal fare innom et par butikker i ettermiddag tenkte jeg, og så får jeg se om jeg svinger innom Ellos igjen i kveld. Bare støvsuge først :opplyser:

Har litt solid statistikkjobbing i dag også, får vel bare komme igang.

Skrevet

Smått trøtt fuggel (er jo tross alt mandag), klar for en runde innom sportsbutikk i ettermiddag (og kanskje et par andre butikker også? :klo: ), og satser på spinning i morra ettermiddag samt onsdag morgen. En siste treningsøkt torsdag kanskje? Så hundepasser fredag til søndag :nigo: Og humorshow fredag kveld. Vips, det var den uka :jepp:

Jeg leste først husmorshow, og lurte på om det var et forsøk på å finne en alternativ betegnelse på tupperwareparty :fnise:

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

*dautrøtt og lite snakkesalig sau innom og hilser på*

Skrevet (endret)

:ler:

Leste husmorshow da jeg korrekturleste jeg også, men det er ingen ekstra S inni der altså :ler: Men siden vi snakker Hege Schøyen, så er det kanskje litt husmor inni der også?

Serverer nylaget :kaffekopp: til den lite snakkesalige sauen

Endret av Roadrunner
Skrevet

:veslejenta:

Ny sportsbh, nye asics-sokker, julepapir og litt rusling blant ymse butikker. Ja, og så en ordre lagt hos Ellos... I surrender! :pls: Kan dere pliiiis slutte å sende sånne tilbudsgreier nå?

Støvsuge litt snart? Kanskje? :klo:

Trøtt...

Og støl :sjokkert:

Skrevet

Kastet dagens Ellosreklame uåpent. Lurer på hvor mye jeg får neste gang. :nigo:

Skrevet

Jeg har kastet mye Ellos uåpnet. Men nå innså jeg at jeg egentlig kanskje trengte noe. Så da ble det en liten ordre på tampen, men nuh er det lenge til neste gang. Håper bare alt som er bestilt passer greit...

Skrevet

Jeg fikk katalog fra både Ellos og La Redoute i dag, samt Haugen Bok. Vik fra meg...

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Nå har jeg inntrykk av at du ikke akkurat er den som shopper klær i tide og utide, så litt nytt kan vel du unne deg i blant også. Med god samvittighet :)

Skrevet

Du har helt rett, PH!

Ikke så mye klær som kommer i hus i tide og utide her...

Og ikke så mye som ble kjøpt i dag heller, havnet på ca 540 kroner totalt, inklusive frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...