Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan utsette støvsugingen på mest effektive måte:

- snakk om å støvsuge, nevn det for flere ulike sjeler, til flere ulike tidspunkter

- se på støvsugeren

- gå forbi støvsugeren

- la støvsugeren stå HELT i ro

- sett deg godt til rette på sofaen og gi blanke i hele støvsugeren

:veslejenta:

Skrevet

Har fremdeles ikke rørt'n...

Imorra kanskje??

Prokrastinering på sitt beste :opplyser:

Skrevet

Den går neppe sin vei :ler:

Har hentet ellos-pakke :nigo:

Skrevet

Noe du vil dele? :fnise:

Nei... Mitt, bare mitt!

Skrevet

:hoho:

Mente ikke så bokstavlig -jeg har nok med mitt eget :fnise: Men fortell, fortell...

Skrevet

Bukse, singlet og et par cardigans. Håper det passer. Enkel svart cardigan har jeg jaktet på.... (at jeg har kjøpt et par andre som reserve skal vi ikke snakke om)

Skrevet

:kaffekopp::natti::forkjola:

Tirsdagen kjapt oppsummert... *vrak*

Basiller kom snikende i går, og jeg har noen herlige hovne og ømme kjertler rundt hals/nakke. Grums i hals og snyteskaft, og tett i topplokket (cella sviver knapt). Ooooo herlige tirsdag. Mistenker at jeg bare kan avlyse dagens intervalløkt, den timen der egner seg dårlig sammen med basiller. Får håpe formen blir litt bedre utover dagen slik at jeg heller kan satse på timen i morgen tidlig. Kanskje... :sukk:

Lang dag på jobb i dag også, trolig til nærmere 17 i alle fall. Hvor kult er det på en skala? Og hvorfor basiller i dag? Må jo være på jobb i ettermiddag....

Litt negativ og oppgitt i dag, kommer sterkere tilbake. Vil ikke bli syk nå!!!

Skrevet

Næmmen, syk Fuggel vil vi ikke ha. God bedring, vennen. :troest:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Urk, dårlig start på dagen, da :(

Men om du er syk, er det lov å holde seg hjemme og pleie formen, vet du. Masse god bedring og varm :kaffekopp: sendes din vei :troest:

Skrevet

Forhåpentligvis er det bare forbigående... Men trening høres ikke som det lureste i dag.

Skrevet

Trening er avlyst i dag (og timen i morgen tidlig henger i en syltynn tråd), og jeg skal få fylt opp med litt mer vann nå og ta meg et par tabletter. Gjøre arbeidsdagen litt lettere håper jeg. Men går ikke fort i dag med ting som må gjøres...

Krysser fingrene for at det bare er noe raskt forbigående ja! Skal jo ha firbeint besøk til helga, må være i form til lek og rusleturer da :jepp:

Skrevet

Paracet og Ibux er døttet innpå, og satser på stigende form etter lunsj. Trengs...

Sofaen i kveld, det er i alle fall helt sikkert (og den støvsuginga utsettes vel litt til tenker jeg :plystre:

Skrevet

Aj , aj... dårlig form kastet på seg slik da gitt. Det er ikke bra!

Håper virkelig du blir bedre og jeg stemmer i korte: Det er lov å gå hjem og legge seg. Det er vel strengt tatt ikek noe hjelp for noen om du smitter alle rundt deg?

Skrevet

Skulle gjerne gått hjem og lagt meg. :natti:

Men jeg må være her i ettermiddag, rundt 1630 er det planlagt arbeid med ekstern aktør, som ikke kan skyves på. Så dagen i dag får bare være som den er, jeg eksisterer her, men er langt fra særlig effektiv. Jaja, den verste feberfølelsen ser ut til å roe seg, så aner meg at pillene har begynt å virke litt. Skal nok gå fint dette (må bare klage litt, gjør godt innimellom....).

Litt dårlig planlagt med langdag i dag, men shit happens. Satser på kvalitetstid med sofaen når jeg kommer meg vel hjem :jepp:

Men tusen takk for omtanke og gode ord! Gjør godt hos en tufs fuggel :jepp:

Skrevet

Usj!!

Trening er lurt å la være ja, la kroppen få hvile og pleie! :jepp:

God bedring!

:klemmer: <- på avstand ;)

Skrevet

:veslejenta:

Endelig hjemme!

Laaaaaaang dag, sliten fuggel og nå er det ren sofatid frem mot sengetid. Glad for at paracet tok det verste en stund i dag. :daane: Sliten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...