Suzy Skrevet 27. november 2012 #9241 Skrevet 27. november 2012 Du verden... Her tisser man altså timian Den var ny! Håper du blir enda bedre utover dagen og syns taktikken med mye hvile høres smart ut. Det er det eneste som virkelig hjelper, er jeg redd. ?
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2012 #9242 Skrevet 27. november 2012 God morgen Høres ut som de kapslene inneholder veldig konsentrerte mengder urter! Kanskje like greit å la være å ta flere når urinen får en sånn lukt Mye ro og hvile høres ut som en god plan for uka. Da blir du nok fortere frisk. Håper du kommer deg greit gjennom arbeidsdagen. Fortsatt god bedring
Daria Skrevet 27. november 2012 #9243 Skrevet 27. november 2012 Tror heller jeg ville satset på å krydre maten litt ekstra med timian...
Roadrunner Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9244 Skrevet 27. november 2012 Ikke helt sikker på om jeg hadde klart å få i meg timian i disse mengdene altså. Og ikke sikker på at det kun er timian som setter lukt heller, for det er en ganske spesiell lukt. Så mistenker at bukkehornsfrøene også påvirker litt Uansett må trøsten være at overskuddet i alle fall kommer ut igjen Og hvis det kan hjelpe på surkling og snørring, så skal jeg være fornøyd jeg altså. Tung i hodet i dag, og kjenner det ikke går skrekkelig fort, men henger sammen og fungerer så smått. Kanskje man skulle bestilt time til farging av vipper og bryn?
vimse Skrevet 27. november 2012 #9245 Skrevet 27. november 2012 De har noen drops på apoteket som heter fribol. De inneholder også timian bla, og fåes i flere smaker. De anbefales! Og vips tror jeg kanskje jeg har snakket om de tidligere God bedring i alle fall! Her har det foreløpig kun vært en natt med feber og et par dager med kroppsvondt, satser på at det injeksjoner
vimse Skrevet 27. november 2012 #9246 Skrevet 27. november 2012 Injeksjoner faktisk Holder skulle det vel være
Roadrunner Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9247 Skrevet 27. november 2012 Injeksjoner du... Tror Fenu-Max'n skal få fri litt nå. Rynket kraftig på nesa da jeg åpnet krydderskapet i stad... Og der har jeg verken timian eller bukkehornsfrø Men takk for tips angående Fribol. Noteres bak øret Alle skapfronter på kjøkkenet er plutselig vasket... Må gjøre NOE! Men orket ikke så veldig lenge, så nå er det litt sofa igjen. Før tidlig senga (trøtt som en dupp igjen jo...).
Roadrunner Skrevet 28. november 2012 Forfatter #9248 Skrevet 28. november 2012 Mårnings! Fremdeles trøtt... Hvordan er det mulig? Ingen planer for ettermiddagen, annet enn å kanskje få gjort litt mer i heimen, og kanskje finne frem ei adventsstjerne til vinduet? Ellers slappe av, og prøve å gi kroppen den tiden den trenger for å gi slipp på disse basillene. Fremdeles surklete og litt interessant i stemmen, men fungerer da sånn nogenlunde (så lenge jeg ikke blir anpusten).
Suzy Skrevet 28. november 2012 #9249 Skrevet 28. november 2012 Ditto trøtt - god morgen! Det er straks på det aller, aller mørkeste ute i verden, så det er kanskje ikke så rart det føles litt mørkt og tungt.... Tipper det er grunnen til at vi er så trøtte. Adventstjerne skulle jeg hatt også. Vet jeg passerte et eller annet sted som hadde masse fine i går, men hvor og når? Koma Litt
Roadrunner Skrevet 28. november 2012 Forfatter #9250 Skrevet 28. november 2012 Alle jeg har sagt "Hei" eller "God morgen" til i dag har svart med "Oiiii". Tyder kanskje på at stemmen fremdeles har litt igjen før normalen? Hadde ei veldig fin adventsstjerne, med masse små lys i. Men det var et svare spetakkel å bytte pærer, så i fjor kapitulerte jeg og kjøpte ei vanlig gullfarget stjerne med ei pære i. Enkelt og greit... Skal fungere med vedlikehold også
Gjest Purple Haze Skrevet 28. november 2012 #9251 Skrevet 28. november 2012 God morgen Jeg har også whiskeyrøst og er skikkelig surklete. Føler meg utrolig deilig - not! Må vel snart bli bedre begge to nå? Den trøttheten tror jeg henger sammen med dårlig form, rett og slett. Jeg er også trøtt hele tida, Jeg hadde en sånn adventsstjerne som du beskriver, og synes den er veldig fin. Men den ene dingsen knakk, så da kastet jeg hele greia. Nå har jeg bare en adventsstake med ørten sånne små lys på. Håper onsdagen går greit, blir vel godt å komme hjem i dag også, tenker jeg?
Roadrunner Skrevet 28. november 2012 Forfatter #9252 Skrevet 28. november 2012 Det skal absolutt bli godt å komme hjem igjen ja, kjenner på det. Selv om jeg egentlig ikke gleder meg til flere timer i sofaen hvor jeg føler jeg ikke har så mye valg (en annen ting er hvis man sitter der mer frivillig, gjerne etter en god treningsøkt...). Restemiddag venter i kjøleskapet, tøfler, pledd og sofa venter i stua. Men først må det unnagjøres litt flere timer på jobb (og stort sett møteaktivitet fra lunsj til hjemreise.
Sauen Shaun Skrevet 28. november 2012 #9253 Skrevet 28. november 2012 God formiddag. Håper virkelig basseluskene snart flytter ut av Fuggelreiret nå. Og her i Fjøset ble adventstjerna hengt opp i går. Har en helt enkel gullstjerne jeg også. I tillegg har jeg en sånn kule med masse små lys. Ja, og to sjuarmete adventstake. Så det blir lys i heimen her på søndag. Har sjekket at alt virker. Men utover det blir ikke lysene tent før søndag - selv om alt er satt på plass.
Suzy Skrevet 29. november 2012 #9254 Skrevet 29. november 2012 God morgen RR! Hvordan er formen? Syns det er mye pjusk rundt i dagbøkene om dagen. Bassilusker i bøtter og spann. Satser på at det snart forsvinner vel? Dagens planer da?
Sauen Shaun Skrevet 29. november 2012 #9255 Skrevet 29. november 2012 God morgen! Hvordan er det med Fuggel'n i dag?
Roadrunner Skrevet 29. november 2012 Forfatter #9256 Skrevet 29. november 2012 Mårnings! Basillene holder stand gitt, men gradvis litt bedre. Fungerer ganske bra på jobb nå, selv om jeg merker at jeg nok blir litt fortere sliten enn vanlig. Har foreløpig ikke tenkt så mye rundt trening, innser vel at det trolig er lurt å ta det rolig denne uka uansett. Skikkelig sår i halsen da jeg våknet i morges, men ser ut til å ha bedret seg litt. Fremdeles sexy stemme, litt snørring og rusk, men egentlig skal jeg ikke klage så veldig. Tuster rundt og gråter ikke. Tror ettermiddagen blir preget av klesvask. Kanskje ordne et par julegaver i full fart etter jobb også? Ellers ingen store planer. Hjem til mine foreldre på middag i morgen, julebord lørdag og trolig ganske rolig søndag... Jobbreise mandag og tirsdag, julekonsert onsdag. Ja, det var omtrent den neste uka det
Suzy Skrevet 29. november 2012 #9257 Skrevet 29. november 2012 Du verden... du ligger da ikke på latsida selv om du er aldri så småsjuk....
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2012 #9258 Skrevet 29. november 2012 God morgen Godt å se at det går rett vei med deg, selv om sykdommen henger i. Er visst noe seiglivede greier dette her! Og det er nok smart å vente med trening noen dager. Kroppen trenger tid til å komme seg. Med full rulle i dagene som kommer, trenger du å spare litt på kreftene. Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 30. november 2012 Forfatter #9259 Skrevet 30. november 2012 Mårnings! Ble ikke noe julegaveshopping i går, for fikk koselig venninnebesøk i stedet. Skravlet i gode tre timer, og kjente det gjorde veldig godt! Har blitt mye tv de siste par ukene, ingen trening og ikke allverdens med sosialt liv. Fikk vasket en maskin klær, småryddet litt og gått ut med søpla, ellers ble lite gjort gitt. Jaja, det går da ingen vei! Og.... Det er F R E D A G ! ! ! Stuptrøtt fuggel måtte snooze vekkerklokka i morges, og endte med at dusjen ble skippet. En god vask og litt stell, frokost og vips var det tid for jobb igjen.
Sauen Shaun Skrevet 30. november 2012 #9260 Skrevet 30. november 2012 God morgen. Godt å høre at du koste deg i går kveld. Greit å ha sosialt fellesskap med andre enn basseluskene og tv'n. Håper arbeidsdagen går fort og at du får en super helg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå