Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:bolledeig::hoppendeglad::strix:

Har fått det akkurat som jeg vil, og er strålende fornøyd! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe:

Hadde du fått det som du ville og likevel vært misfornøyd, hadde jeg begynt å lure :ler:

Skrevet

:ler:

Vet jo aldri... Men pleier å være fornøyd, og blir bare ekstra godt fornøyd når julenissen svinger forbi litt før julaften. Noen som snakket om ekstrakonsert? :klo:

:sjenert:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Fryktelig så snill nissen er med deg i år da. :bolledeig:

Skrevet

Nå må du kjøre forsiktig i dag!!

Skrevet

Takk Vimse, det skal jeg! Kan bli en interessant tur... :sukk:

Skrevet

Uff, ikke greit, men får bare kjøre seint! :klemmer:

Skrevet

Vel hjemme :veslejenta:

Intens kjøretur, men gikk ganske så greit i grunn. Bedre enn fryktet!

Skrevet

Sløv ettermiddag i sofakroken med litt hekling, smått husarbeid og ellers bare tv og sløving. Deilig også da! :jepp:

Ser for meg at det kan bli en intens men bra uke som kommer nå, med to dager på jobb, en dag på jobbreise, før en finfin storbyhelg med god venninne. Gleder meg!

Skrevet

*innom og sier hei*

:veslejenta:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Ny mandag, ny uke og nye muligheter. Og et solid påfyll med snø i løpet av søndagen... :sno:

Lever fremdeles litt på billettlykken fra før helga, og gleder meg også stort til storbyturen denne uka. Blir stas! Men først må jeg prøve å få ordnet en tur i jobbsammenheng på onsdag, og det ser mer interessant ut. Returflyet er fullt :sukk: Så nå blir det enten SEN kveld eller mellomlanding. Foreløpig booket med mellomlading, og så får jeg ringe reiseselskapet og høre om de eventuelt kan endre den til direkteflyet dersom det skulle bli noe ledig. Jaja, kommer hjem en times tid senere enn vanlig, men det er uansett bedre enn å komme hjem langt på kveld. MÅ jo pakke litt også, reiser igjen torsdag... :bond:

Under to måneder til langtur, og må innrømme at jeg har startet en liten nedtelling sånn for meg selv. Går jo fort nå, plutselig skriver vi 2013, og da raser dagene avsted! :sol:

Men først må mandagen unnagjøres...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Oi, skal du på storbyweekend denne uka? Hvor går ferden? Godt å ha noe å se fram til! Og noe enda mer herlig å telle ned til om et par måneder :nigo:

Ha en fin mandag :klem:

Skrevet

Rart hvordan det ser ut til å ordne seg for snille jenter...

Ringte reiseselskapet for å høre om det var noen mulighet for å stå på venteliste for å få direktefly på returen onsdag. Viste seg at det akkurat hadde kommet inn en avbestilling og det var en plass ledig på flyet :hoppe: Så da slipper jeg mellomlanding! Er hjemme over en time tidligere enn hvis jeg skulle hatt det opprinnelige flyet, så absolutt godt fornøyd nå.

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Oi, skal du på storbyweekend denne uka? Hvor går ferden? Godt å ha noe å se fram til! Og noe enda mer herlig å telle ned til om et par måneder :nigo:

Ha en fin mandag :klem:

Jepp, reiser torsdag formiddag! :strix:

Ferden går til Söta Brors hovedstad :nigo: Blir absolutt ikke feil! Selv om denne uka blir litt kavete, så gleder jeg meg stort. Har mye bra å se frem mot nå synes jeg. Storbyweekend, en bra konsert før jeg reiser på langtur, langturen (vinterens høydepunkt!), og en knall konsert på vårparten. Oooo lykke :bolledeig:

Skrevet

Hæppi Fuggel her for tiden ser jeg. Det liker jeg. :klem:

Skrevet

God formidag til en lykkefugl :ler:

Her var det virkelig god stemning må jeg si. Morsomt. Høres herlig ut med storbyweekend (bare pass på veska og lommeboka!)

Ha en fin mandag!

Skrevet

Aboslutt hæppi fuggel om dagen ja. Springsteen-billetter var virkelig prikken over i-en! Var sikker på at det var minst 2-3 år før jeg kunne begynne å håpe på at han kom til Norge igjen. I stedet er det bare 9 måneder mellom konsertene! Wow! :hoppendeglad:

Og langturen i vinter er en drøm jeg har hatt siden jeg var liten. Og som jeg trodde jeg aldri skulle få oppleve... Helt utrolig!

Nå må jeg bare prøve å få trent litt snart (fuglene må vite når, er så mye annet som skjer!), og kanskje få litt struktur på kostholdet over nyttår sånn at jeg kan bli mer glad i skrotten også skal det bli bra. MÅ bare skjerpings rett og slett..

Skrevet

En nydelig solnedgang på himmelen, og jeg er stuck i kø, i en tunnel...

Skrevet

En kjempekoselig ettermiddag i byen, men skrekkelig kald :fryser:

FIkk kjøpt en julegave, hørt en halvtime med nydelig saksofon-toner (Tore Ljøkjel spiller fra Domkirkespiret hver ettermiddag - fantastisk stemning!), sett 3D-show på torvet og kjøpt meg stor veske til halv pris (hadde rabattkupong hos Morris). Godt fornøyd! Nå vaskes badet innimellom håndballkamp og andre småting som gjøres (som å sjekke nettbank, oppdatere lyddriver og brenne cd til mams på pc'n). Har avlyst avtalen i morgen ettermiddag, og regner med å bruke ettermiddagen til klesvask, finne frem koffert og pass, og gjøre meg klar til tur! :strix: Greit å gjøre så mye som mulig klart før onsdagen, siden det blir lang dag uansett.

:veslejenta:

Skrevet

Har fått ekstrakonserten min, har bare fått feil dag :sukk:

Luksusproblemer...

What to do? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...