Gjest Purple Haze Skrevet 25. desember 2012 #9402 Skrevet 25. desember 2012 God jul! Håper du hadde en fin julekveld, og at du får noen fine romjulsdager
Roadrunner Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #9403 Skrevet 27. desember 2012 (endret) God jul! Eller? Joda, hadde en veldig fin start på jula. Et par rolige dager hjemme hos mine foreldre med juletrepynting, ordnet et par ærend og slappet av med god mat. Lille julaften dro vi avsted for å feire jul hos familie. Full fart fra morgen til kveld, tante har vært høyt og lavt. Julaften startet ganske rolig med julestrømpe til alle og litt tv-tid på morgenen før det var full fart igjen. Og maken til kaotisk gaveåpning har jeg vel sjelden vært med på (som jeg husker i alle fall). Femåringen var høy på adrenalin og sukker og fløy lavt under taket Lillesøstra tok det litt roligere, var vel kanskje mest forvirra? Fikk forøvrig masse flotte gaver og god mat, og har ingen grunn til å klage! Men så... Første juledag startet med at paps lå rett ut på sofaen, med skikkelig magesjau. Vi andre fikk spist litt frokost og skravlet litt, før vi fant ut at vi bare fikk komme oss hjemover igjen. Paps var ikke noe tess og det ble noen do-stopp på vei hjem. Vi kom oss vel hjem til slutt, jeg fikk måket litt snø for å komme oss inn til døra (naboen hadde tatt det verste, men gjenstod litt ved inngangspartiet som måtte tas), og bilen ble tømt. Så begynte mams å føle seg dårlig, og hun gikk etterhvert til sengs. Omgangssyke begge veier... Og et par timer senere var det denne jentas tur (TAKK for at vi rakk hjem til mine foreldre før det satte igang for mams og meg også! 7 mennesker på ett bad hvorav 3 med omgangssyke hadde blitt trøblete! Litt bedre med 3 mennesker fordelt på 2 bad...). Paps var begynt å bli litt bedre (systemet tomt?), mens mams og jeg holdt det gående hele natta. Fy fader for ei natt! Unner INGEN ei natt på do med bøtta i fanget... Andre juledag forsvant med andre ord til rester av omgangssyke (stoppet heldigvis med spyinga i morgentimene, mens den andre veien tok litt lengre tid gitt) og siden kroppen allikevel var sterkt redusert passet det jo bra med litt virus/basiller. Så da steg feberen til nærmere 39 grader i løpet av dagen i går, og fuggel'n lå stort sett på sofaen og slumret. Fikk i meg to klementiner og et knekkebrød etterhvert, ellers gikk det i små vannslurker og noen isbiter. Skikkelig kraftkost... I dag har formen heldigvis vært noe bedre, men jeg er fremdeles slapp og sliten. Skulle vært på jobb i dag, men det måtte utgå. Regner med at det utgår med jobbing i morgen også, har mer enn nok med å komme opp fra sofaen innimellom. Har fått i meg litt middag i dag (samt ei skive brød), og har klart å forflytte meg og bilen til leiligheten. Litt stusselig å være alene igjen, men litt godt å være hjemme hos seg selv også. Krysser fingrene for stigende form i morra, slik at jeg kan fungere litt inn mot nyttår. Dette er rett og slett superstusselig! Flere gode julemiddager har utgått, vi har jo bare eksistert et par dager... Ikke akkurat dette viset jeg hadde tenkt å starte nyårets "slankekur" på Hostesaft, kleenex og Otrivin følger meg nok et par dager, men krysser fingrene Synes jeg har hatt nok basiller i 2012 altså! Men dere da? Fin jul? Alt vel? Friske og raske? Nyt romjulsdagene og helgen! Litt kjip men helt reell oppdatering fra denne kanten denne gang... Endret 27. desember 2012 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 27. desember 2012 #9404 Skrevet 27. desember 2012 Skikkelig kjip romjul for deg altså. Enda godt at du fikk en fin julekveld ihvertfall. Også krysser vi alt som krysses kan for at du blir frisk og rask til nyttårsfeiring. Her er også formen litt pjuskete, men ikke noe jeg egentlig kan klage på. Jeg har ihvertfall fått i meg min dose med mat og drikke så langt i jula.
Daria Skrevet 27. desember 2012 #9405 Skrevet 27. desember 2012 Ikke akkurat den julen man ønsker seg Håper formen er på opptur nå, men jobb i miorgen høres uansett uaktuelt ut.
Sauen Shaun Skrevet 28. desember 2012 #9406 Skrevet 28. desember 2012 God morgen. Hvordan er formen til Fuggel'n vår i dag?
Roadrunner Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #9407 Skrevet 28. desember 2012 Formen er slækk gitt... Prøver å få i meg litt mat innimellom, men kjenner jeg må ta det forsiktig. Blir fort småkvalm og uvel, men får heldigvis beholde maten. Blitt mye sofatid i dag, og litt pusling i heimen i rolig tempo. Burde gjort litt mer og gandlet litt, men kanskje i morra?
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2012 #9408 Skrevet 28. desember 2012 Uff a meg, du har virkelig fått gjennomgå med sykdom, både tidligere i vinter, og nå i jula. Stakkars fuggel'n Jeg har også vært mye syk i høst, og det er jo ikke mer enn 3-4 uker siden forrige runde. Men tror du ikke jeg var syk både lille juleaften og juleaften, og jeg er fortsatt ikke helt i form. Noe influensaliknende som slo ut meg, men jeg gjennomførte da juleaften, i det minste. Kjipe greier å bruke jula på! Håper formen din kommer seg fort! God bedring
Daria Skrevet 28. desember 2012 #9409 Skrevet 28. desember 2012 Formen er slækk gitt... Prøver å få i meg litt mat innimellom, men kjenner jeg må ta det forsiktig. Blir fort småkvalm og uvel, men får heldigvis beholde maten. Blitt mye sofatid i dag, og litt pusling i heimen i rolig tempo. Burde gjort litt mer og gandlet litt, men kanskje i morra? Leste litt fort, og trodde et øyeblikk du skulle gande noen... :fnise_
Roadrunner Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #9410 Skrevet 28. desember 2012 Leste litt fort, og trodde et øyeblikk du skulle gande noen... :fnise_ Har visst skrevet litt fort også... Handlet skulle vel være rett ord
Daria Skrevet 28. desember 2012 #9411 Skrevet 28. desember 2012 Regnet med at det var det du egentlig mente
Roadrunner Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #9412 Skrevet 28. desember 2012 Gnagsår i sofaregionen, tung i toppen og riktig så lat. Men hodet føles noe klarere, og jeg krysser fingrene for at jeg kommer litt mer i vater til i morgen slik at jeg faktisk kan komme meg en tur på butikken. Må jo begynne å tenke litt på nyttårsmiddagen... Har spist altfor mye Sørlandschips i ettermiddag, men det var sannelig godt! Endelig noe som smakte og som ikke fremprovoserte litt kvalme med en gang. Krysser fingrene for at det går veien nå! Ellers ikke så skrekkelig mye å fortelle... Tv'n står på, og nettbrettet går varmt. Fått installert nytt spill, og begynner endelig å få taket på det. Mest irriterende i starten, men nå... Kan også nevne at vinterens tur er betalt, og at billettene kommer nå på nyåret. Gleder meg noe helt hinsides hva som er mulig! Føler meg heldig og priviligert! Håper det er takk for farvel til Mr. Noro for denne gang, og at vi aldri sees igjen. Jeg vil bli frisk nå! :opplyser. Fortsatt fin romjul ønskes damene
vimse Skrevet 28. desember 2012 #9413 Skrevet 28. desember 2012 Så lite som du har fått i deg de siste dagene, så tror jeg ikke du skal tenke så mye på potetgullet Bare et får i deg litt er det aller viktigste!
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2012 #9414 Skrevet 29. desember 2012 God dag. Har du kommet deg ut på handletur?
Roadrunner Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #9415 Skrevet 29. desember 2012 Jepp, fuggel'n har handlet det meste som trengs til morgendagen og mandagen. Godt for alt som er gjort! Må en liten tur ut på mandagen uansett (noe må kjøpes ferskt), men tror jeg har sånn passe kontroll her nå. Formen er stigende, føler nesten at hodet er i ferd med å fungere i dag. Ikke verst! Fremdeles smått slækk, men mye bedre enn de siste par tre dagene. Krysser fingrene for videre bedring, det hadde vært supert! Rydding og pusling i heimen, og tenkte jeg skulle kose meg med en film i kveld. Fremdeles litt slækking her med andre ord
Sauen Shaun Skrevet 1. januar 2013 #9418 Skrevet 1. januar 2013 Godt nytt år ønskes verdens beste Fuggel. Håper du har fått en fin start på året, og er frisk igjen.
Roadrunner Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #9419 Skrevet 1. januar 2013 Tusen takk, kjære Sauen Rolig start på det nye året, men skal få pakket ned julepynten og røde duker, og få heimen litt tilbake til normalen igjen. Blir godt! Fremdeles ruskete i formen, og var ganske laber i form i går, men det går greit. Så lenge det finnes Kleenex og sofa så skal jeg klare meg. Hvile litt mer i dag før hverdagen setter inn for fullt igjen i morra. Godt vi starter med en kort uke!
Roadrunner Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #9420 Skrevet 1. januar 2013 Himmel og hav så moro det kan være med hoppuka! RÅTT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå