Roadrunner Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #9362 Skrevet 13. desember 2012 Har sikra meg 2 nye konsertbilletter, og er smått overveldet (og veldig blakk... ) Får drøye til over nyttår med å trygle om fridager, og se når det nærmer seg hvordan det løses. Men nå kan jeg hvis jeg vil Har gitt beskjed til et par stykker her at de trolig må vente til mandag med ting som ikke haster veldig. Ellers prøver jeg å fyke over det som MÅ gjøres, men kjenner det er litt armer og bein her... Er sikker på at det er noe jeg glemmer, vet bare ikke hva...
Daria Skrevet 13. desember 2012 #9363 Skrevet 13. desember 2012 Husk å puste -det pleier å hjelpe... Sikker på at du tåler dobbel konsertdose...?
Roadrunner Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #9364 Skrevet 13. desember 2012 Husk å puste -det pleier å hjelpe... Prøver... Sikker på at du tåler dobbel konsertdose...? Nei...
Roadrunner Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #9366 Skrevet 13. desember 2012 Men du er villig til å ta sjansen? Jepp! Må jo være litt smågal av og til
Roadrunner Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #9368 Skrevet 13. desember 2012 So long!! God helg og kos dere masse!
Daria Skrevet 13. desember 2012 #9369 Skrevet 13. desember 2012 God tur -kos deg! Og hils fine byen...
Roadrunner Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #9371 Skrevet 16. desember 2012 Har inntatt Arlanda og det er en drøy time til flyet vårt går.... Hjemme rundt kl 19 i kveld tenker jeg, skal en liten tur innom Kastrup på veien. Kosa oss stort! Masse trasking, litt shopping, god mat, hyggelig skravling og dager som flyr. Ikke helt klar for hverdager nå kjenner jeg. Men skal bli godt med egen seng og sofa!
Suzy Skrevet 17. desember 2012 #9372 Skrevet 17. desember 2012 God morgen! Håper helga har vært så flott at du er kjempeklar for siste jobbuke før jula? Hørtes ut som du hadde hatt det bra i allefall - og håper turen hjem gikk bra. Det har jo ikke akkurat vært kosevær i helga og det var mye kaos i flytrafikken.... Og har du handla noe fint eller???
Roadrunner Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #9373 Skrevet 17. desember 2012 Hei der! Hatt en veldig fin tur, kosa oss skikkelig! Rolig torsdagskveld med en tur på restaurant og litt skravling (kom i prat med et par nordmenn ved nabobordet, så ble en riktig så hyggelig kveld). Fredagen hadde vi strålende vær, og ruslet avsted gjennom gågata, gamlebyen, på julemarked etc. Slett ikke dumt! Et par kafebesøk i løpet av formiddagen, litt smått handling, og plutselig var det middagstid (da hadde klokka passertr 19, og vi hadde trasket i en god del timer!). Nydelig middag på restaurant, et par Mojitos til dessert og en sløv kveld på rommet med film på tv'n. Lørdagen var det kuling, snø og ca 0 grader, men vi tok beina fatt og fikk sett nytt julemarked, masse butikker, noen kjøpesentre og et par kafeer. Og nok en god middag I går dro vi tidlig til flyplassen, shoppet litt i taxfree'n og kikket på livet. Flyet var ca 25 minutter forsinket ved avreise, noe som medførte en solid løpetur under mellomlandingen, Men vi rakk flyet hjem med et nødskrik og kunne sette nøkkelen i døra i høvelig tid. Deilig å være hjemme igjen, selv om det blir litt antiklimaks etter en super tur. Kom meg i seng litt senere enn jeg burde, og var smått vrak da klokka ringte i morges. Såpass vrak at jeg sovnet momentant igjen, og kom til meg selv en time senere... En halvtime for sent på jobb i dag med andre ord, men ganske våken sånn ellers
Suzy Skrevet 17. desember 2012 #9374 Skrevet 17. desember 2012 Stakkars fuglen! Ja, ja - en halvtime sen er jo ikke stort. Og turen hørtes helt topp ut!
Suzy Skrevet 18. desember 2012 #9375 Skrevet 18. desember 2012 God morgen fuglen! Litt mindre bakpå i dag? Litt ?
Roadrunner Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #9377 Skrevet 18. desember 2012 Hektisk dag med kursing/møter. Plutselig var arbeidsdagen slutt jo! Skipper trening i dag, går i ett nok fra før... Prøve å få gjort litt annet kanskje?
Roadrunner Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #9378 Skrevet 19. desember 2012 God morgen! Hump day, trøtt fuggel og hektiske dager. Veldig glad jeg skippet treninga i går, fikk i stedet ordnet de siste julegavene, vasket badet, ryddet, vasket klær og slappet litt av. Trengtes! I dag satser jeg på skift av sengetøy, litt hjemmespa, vaske siste maskin klær før juledagene, støvsuging og forberede litt til pakking (sette klart det som skal med av julegaver, poser og dill). Hektiske dager på jobb denne uka, og kjenner jeg sliter med å få senket skuldrene. Ingen god følelse... Men prøver å sette av litt tid til meg selv innimellom, til litt håndarbeid, eller bare lese litt i ei bok. Trengs! Og så prøver jeg å ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke trener. Enklere sagt enn gjort!
Suzy Skrevet 19. desember 2012 #9380 Skrevet 19. desember 2012 Du verden for en husarbeidsfugl som var løs her inne.... Burde hatt en slik en hos meg og... Flink du er! Litt roligere i dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå