Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2012 #9261 Skrevet 30. november 2012 God formiddag! Så herlig med litt sosialt i går, da! Det trenger man, etter mye slakking, tv og sofaliv for seg selv. Godt å se at du er på rett vei med formen også Fredag og ikke lenge til helg! Håper fredagen blir fiiiin
Roadrunner Skrevet 30. november 2012 Forfatter #9263 Skrevet 30. november 2012 Helg er aldri feil! Tror kanskje jeg skal pakke sammen snart, er usannsynlig trøtt og sliten i dag. Utrolig at det er mulig... Sovnet riktignok litt senere enn "vanlig" i går, men helgalt var det ikke. Har fungert sånn nogenlunde i dag på jobb, men har vært tung i toppen. Og med lang kveld er det like greit å komme seg avsted etterhvert. Må jo være våken og opplagt til julebord i morra! Ønsker en fortsatt fin fredag, og en superduper helg!
Suzy Skrevet 30. november 2012 #9264 Skrevet 30. november 2012 Håper du lader til julebord og har kommet deg hjem
Roadrunner Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #9265 Skrevet 2. desember 2012 Ser på det hele som relativt kjipt når julematen kommer opp igjen få timer etter at senga er funnet... Og ja, jeg var og er helt edru Håper det gir seg kjapt!
vimse Skrevet 2. desember 2012 #9266 Skrevet 2. desember 2012 Nei, uff så kjipt Håper formen er bedre!!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2012 #9268 Skrevet 2. desember 2012 God morgen Nemmen, ikke noe mer sykdom nå, vel?! Håper det bare er noe du har spist, eller at kroppen fortsatt er sliten etter sykdom, og at det er derfor maten kom opp igjen. Håper du er bedre når du våkner. God bedring
Daria Skrevet 2. desember 2012 #9269 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Usj Får håpe det var rent forbigående. Endret 2. desember 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #9270 Skrevet 2. desember 2012 Var utrolig kjipt i natt, var ganske oppgitt da det stod på som verst (skjønte ikke hvorfor jeg våknet, helt til jeg kjente etter og måtte ta turen til badet relativt raskt...). Litt småkvalm i dag, men har spist frokost og beholdt den, så mistenker at det bare var noe med maten i går som evt gjorde at den kom opp igjen. Lurer på om det er flere som har hatt en sånn tørn i natt? Skal tidlig opp for å farte på jobbreise i morra, så har en plan om at formen skal være mye bedre innen da. Ganske rolig søndag med andre ord, min planlagte trening utgår. Men jeg har fått strøket et par duker, tørket støv og ryddet litt, og pusler litt hit og dit. Og nyter sofatid. Små snøfnugg i luften, sport på tv'n og ganske ryddig leilighet. Slett ikke verst!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2012 #9271 Skrevet 2. desember 2012 God jobbtur i morgen! Måtte formen spille på lag nå
Sauen Shaun Skrevet 2. desember 2012 #9272 Skrevet 2. desember 2012 Godt at du er bedre. Håper du er helt i vater igjen når du skal på jobbtur i morgen. Joiner deg i
Roadrunner Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #9273 Skrevet 3. desember 2012 Vel plassert i møterom, og timene rusler og går. Ting går ikke som planlagt her, og ting tar tid. Trøtt fuggel, men ellers ok tror jeg. Formen er stort sett fin igjen, og kjenner jeg er veldig klar for en treningsøkt igjen! Rekker vel ikke før i nødfall til torsdag...
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2012 #9274 Skrevet 3. desember 2012 Håper dagen har gått greit, til tross for at ting ikke gikk helt som planlagt og tok lenger tid enn forventet. Godt å høre at formen er bedre, i hvert fall! Her MÅ det bli trening i morgen! Har mye å ta igjen nå. Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #9275 Skrevet 3. desember 2012 Mye å ta igjen er bare fornavnet... Oh my! Trening, hva er det? Hotellrommet er inntatt, tv-tid fra senga
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2012 #9276 Skrevet 4. desember 2012 God morgen Håper ting blir litt mer effektivt i dag! Ha en fin tirsdag, RR
Roadrunner Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #9277 Skrevet 4. desember 2012 Jepp, satser på en mer effektiv dag i dag! Kjenner det skal bli godt å komme hjem igjen, selv om det er greit på tur også. Treffe gode kollegaer, jobbe effektivt i workshop og spise god hotellfrokost. Men er noe eget med sin egen seng altså... Etter det jeg kan se på epost og telefoner fra hjemtraktene så blir det mye å gjøre på jobb i morgen. Men er i alle fall ok å være forberedt! Får komme igang igjen her tenker jeg... Hjemme rundt kl 18:00 i kveld - gleder meg!!
Daria Skrevet 4. desember 2012 #9280 Skrevet 4. desember 2012 Jeg føler meg egentlig litt snytt. Skal det være skikkelig vinterkulde, vil jeg i det minste ha snøen som hører til...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå