Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hunden min var allergivennlig, så det var null problem :)

Å ha valp i huset er nesten som å ha baby. Trenger mye oppmerksomhet og oppfølging :) Kos dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Er ikke mye ferie med valp nei, men du så koselig det er! ♥

Lille spetakkel på 3 mnd ligger på beinet mitt og sover nå, sliten etter kveldens valpekurs ;)

Får håpe formen din er bedre i morgen, er så kjipt å gå sånn halvveis :forvirret:

Skrevet

Dorulltrikset utgår...

Dyret spiser jo pappen! :daane: Vil ikke ha en magesjuk voffse som har blitt mett på dorull... :fnise:

Så nå går det i gammel Flux-boks med godbit i istedet.

Ellers er formen litt så som så i dag, våknet med tett hals og nese og masse sliming. Herlig... Håper det bedrer seg gjennom helga!

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Tenkte meg at pappen også gikk med i dragsuget. Slik var min hund også.

Så som så med formen her også. Håper vi kommer oss fort begge to nå. Jeg er hvert fall møkklei av sykdom!

God bedring :klem:

Skrevet

Fikk tips om Fenu-Max på jobb i går, så prøver det i dag. Skulle hjelpe mot tette luftveier og sliming, så krysser fingrene for at det hjelper. :forkjola:

Fin og rolig rusletur i det som faktisk ble finvær (etter ei solid regnbyge). Prøver å få dyret til å hvile litt før middagstid nå.

:veslejenta:

Skrevet

Plutselig så tomt i heimen... Fått støvsuget og ryddet litt, nå blir det litt mat (pitapizza) og sløvings.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vofsen har reist, skjønner jeg. Sløver sammen med deg :veslejenta:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er det med den syke Fuggel'n i dag?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

På jobb igjen? Håper du er mer frisk og opplagt i dag :klem:

Skrevet

Mårnings!

Fremdeles tett i toppen, men har sovet greit i natt, og ikke like surklete. Kanskje Fenu-Max'n har hjulpet litt i natt? Glemte å ta ny dose i morges, men skal prøve å få tatt til kvelden om ikke annet. Hjelper med god søvn! Hører flere nevner at det visstnok er helt normalt å gå drøye 14 dager med høstens virus, så må visst bare ta det rolig og fokusere på en dag av gangen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du kommer deg greit gjennom arbeidsdagen! Men det aner meg at det blir godt å komme hjem til sofa'n i dag ;)

Den Fenu-max' en er vel kosttilskudd, så det skader uansett ikke å ta det. Og om det hjelper på, er jo det veldig bra :)

Fortsatt god bedring til deg :klem:

Skrevet

Fenu-Max er kosttilskudd ja, så regner med det er gankse ufarlig å ta. Og kan det hjelpe litt så gjerne for meg :nigo:

Blir sofaen i ettermiddag ja (oiii som jeg gleder meg :rolleyes: )

Først et lite ærend, og så hjem og slappe av. Får ta det rolig denne uka, fokusere på å gi kroppen hvile utenom jobb. Kjipt men sant...

Snart bare to timer igjen av dagen, gått greit jo :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt å høre at dagen har gått greit. Da går formen rett vei! :)

Skrevet

Slækk ettermiddag... Trøtt og litt sliten fuggel har spist litt, heklet litt, prøvd noen plagg fra Ellos-pakke (halvparten blir returnet, også denne røde bolerojakken som jeg trodde kunne passe på julebordet), og sløvet i sofaen. Vurderer en liten økt med epilatoren, ellers ingen planer om særlige sprell. Tidlig senga i dag tror jeg, merker skrotten trenger litt ekstra søvn og hvile. :veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fornuftig å få nok hvile og søvn. Utrolig hva søvn kan gjøre for tilfriskningen :)

Kjedelig med klær som må returneres, da. Passet de ikke eller likte du de ikke?

Fortsatt god bedring :klem:

Skrevet

Klærne var vel i all hovedsak feil fasong. Jakka var trang på overarmene og satt litt rart. Blusen var litt kort, men litt for vid og faktisk fikk jeg en lite sjarmerende tønne-fasong. Som om jeg ikke er tønne nok fra før... Men en sort cardigan blir værende, sammen med en sort bikini til spottpris.

Epilering er unnagjort, da gjenstår kveldens dose med Fenu-Max...

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du har sovet godt og er bedre i dag. :klem:

Skrevet

Mårnings!

Tett i trynet i dag også, men har nå fått unna ei runde med Kleenex og hosting, så satser på at det skal gå greit videre i dag. Ser ut til at uka i stor grad kommer til å dreie seg om normale arbeidsdager og rolige ettermiddager på sofaen. Ikke veldig spennende, men kjenner kroppen trenger litt ro og hvile for å kvitte seg med disse basillene. Skal en svipp hjem til mine foreldre på fredag, og har julebord med jobb til lørdag. Så det kommer visst til å skje litt uansett. Men trening får jeg visst bare glemme foreløpig... :sukk:

Og tror kanskje jeg skal drøye denne Fenu-Max'n litt. Sliter litt med lukta kjenner jeg... :sjenert: Fikk tatt kveldens dose i går, men smågulper lukta/smaken innimellom, og det lukter heller interessant av urinen :fnise: Begynner å bli forsynt med lukta av bukkehornsfrø og timian... Men men, får se hvor lenge jeg orker, skal være flink og fortsette litt til.

:kaffekopp: er servert, og ønsker en fin tirsdag!

Skrevet

Den Fenu-Maxen høres noe interessant ut... Bukkehornskløver og timian er jo godt i mat, men konsentrert i kapsler er kanskje ikke det helt store... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...